-.-

Maja om Sv , igen.:
meen snälla ja e hällre emo än som dig vadå komentera jag får alltid som jag vill tror du du är drottningen eller då säger jag bara V.A.K.N.A
Sv: Du vet inget om mig , jag är inte drottningen , men jag har mina vägar , bara för
att jag kan manipulera folk , det är väldigt lätt , det är bara att säga saker som dem inte vill höra , som när
man säger att någon är feg för att den inte vågar åka en bergochdal bana?
Men helt ärligt , har du inte tröttnat på det här , jag vinner bara på att du kollar min blogg.
Du vet inget om mig , ingen av er som läser gör det.
Du vet mitt namn - om ens det - inte min historia.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haaha vilken bra svenska tjejen har! :)

2011-06-02 @ 16:45:18
URL: http://amandafotar.devote.se
Postat av: Anonym

haha "får alltid som jag vill"

bitch hon är då :p

2011-06-02 @ 18:23:15
Postat av: Amelia

Du startar ju upp allting med att svara på kommentaren? Strunta i den bara, eller ta bort den. :S

2011-06-02 @ 21:33:56
Postat av: maja

thahaha vem kommentera din historia jag säger bara vad jag tycker och de e vad ja tycker du tror för mkt om dig men de e inte min sak ingen har sakt att du ska kommentrea min kommentar!!!hjäratat ja dör inte om du får en mer läsare!

2011-06-03 @ 00:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0