Sv , igen.

Anonym om SV::
HA-HA hjärtat sitt inte och lek nåt bakom skärmen. ja och ja heter maja! och dedär fjortis skiten sparar ja till dig!!
Sv: Leker bakom skärmen?
Du känner inte mig , du vet mitt namn , inget annat.
Jag är som jag är , samma i verkligheten som på nätet , faktum med att jag hällre säger något elakt till dig
face2face än på nätet , för sånt här sparas.
Fjortis skiten?
Visste jag är som alla andra och har varit fjortis , men
det betyder inte att jag är det nu , men du kanske är ett emo som skär dig?
Emo fjortis ska jag börja kalla dig , puss baby! :*

Kommentarer
Postat av: madde

SV: Hej :D Hade inte sett din kommentar före nu, tydligen så hade blogg.se krånglat till det så att jag inte kunde se alla mina kommentarer. Men så du gör designer? :D Skulle du kunna göra en åt mig? Det skulle vara snällt :D

Adda mig på msn som står där uppe så kan vi prata där :D

Kram Madde

2011-05-31 @ 19:37:29
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Maja

meen snälla ja e hällre emo än som dig vadå komentera jag får alltid som jag vill tror du du är drottningen eller då säger jag bara V.A.K.N.A

2011-06-02 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0