THE ONE AND ONLY - CHAPTER 8

"Baby , baby , baby ooh.
Like Baby , baby , baby noo.
Like Baby , baby , baby ooh.
I thought you'd always be mine (mine)" sjöng han och jag trodde hela jag skulle smälta.

Han log mot mig och jag log mot honom , han var mycket bättre live eller vad man skulle säga.
Vi bara satt där , jag kunde inte få fram något , inte överhuvudtaget.
Justin's diamant ögon kollade fortfarande in
i mina , och hans hand höjde sig långsammt innan den började smeka min kind.
Plötsligt öppnades dörren till Stephanies rum och jag och Justin lutade oss bort från varandra.
- What are you guys dooing? frågade Steph lite retsammt och tjejigt , haha.
- Just talking. svarade Justin som såg henne , eftersom dörren var bakom min rygg så
jag hörde bara Steph.
Jag vände på huvudet och såg att hon log.
- Okay , but i'm bored , can't we go outside? sa hon och log.
- I agree with Stephanie! sa jag och log.
- I wanna jump on the trampoline! sa Stephanie , haha.
- Hahahahah , can you still do the backflip thing? frågade jag henne och hon flinade stort och nickade.
Jag vände mig mot Steph och hon hjälpte mig upp.
- Justin are you coming? frågade jag och slängde en blick mot honom.
- Mm. mumlade han och reste sig. Han gav mig en blick som jag inte kunde tyda , vad hade hänt med honom?
Justin's Perspektiv

Isabella blev på ett helt annat sätt när Stephanie var nära , hon ignorerade mig , och blev
alldeles ytlig och tjejig , personen som jag pratat med var nästan som bortblåst , nu var hon
bara ytlig , bara skrattade , och allt verkade så fake.
- Justin are you coming? frågade hon mig och kollade på mig med dem ögonen , som gjorde att jag smälte.
- Mm. mumlade jag till svar och reste mig , jag gav henne en blick , om hon kunde
tyda den eller inte visste jag inte.
Isabella's Perspektiv

Vi var nu ute och hoppade på studsmattan.
Justin var lite konstig , men jag ignorerade det.
Hans blickar , dem brände.
Jag och Stephanie fnissade runt och var lika random som vanligt.
Och efter ett tag så slutade Justin vara så konstig och skrattade han med.
- But i want to see you do a backflip thing! gnällde jag på Stephanie för tionde gången.
Hon slängde med sitt blonda hår och vände sig mot mig.
- For the last time no , it would mess up my hair. sa hon.
- "It would mess up my hair" blah blah blah! sa jag och gjorde någon konstig grimas och hade konstig röst.
Killarna skrattade medans Stephanie suckade.
- Yeah , Ha.ha , i sound exactlly like that. sa hon och himmlade med ögonen.
- Yes You do , but i still love you. sa jag och hon började lee.
- I love you to baby. mumlade hon.
- Are you cheeting on me!? frågade Ryan förskräckt.
- No she don't , she was mine before she was yours! sa jag och räckte ut tungan mot Ryan.
- Whatever , i take her and you get Biebs? frågade han och pekade mot Justin.
- Deal! sa Justin och dem skakade hand medans jag och Stephanie suckade.
- Boys , Boys , Boys. mumlade vi och gav varann en varsin menande blick , ändå så pirrade det i min mage
och fjärilarna var galna.
Herregud , Jag hade fallit För Justin Drew Bieber.

FÖRLÅÅÅÅT! Får fett skuldkänslor när många kollar på min blogg och jag inte harr uppdaterat , blev färdig med denna innan min dans , men behövde göra en bild , FÖRLÅT!

Update: Är sur på "Anonym" nu , så jaa , ditt fel om ni får dåligt med inägg , bara säger det (a)

Kommentarer
Postat av: Ella

Asbra :D men justin borde berätta för henne att hon beter sig konstigt och att hon typ ska ändra sig och vara normal , merrrrra :D

2011-05-16 @ 21:05:47
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-16 @ 23:27:31
Postat av: Julia

Awsome meera <3

2011-05-17 @ 10:51:33
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-05-17 @ 19:05:10
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

Asbra ♥

Kolla gärna in våran novellblogg, och släng in en kommentar: http://justindbstoriies.blogg.se :)



Kram <3

2011-05-18 @ 12:30:23
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: josephine

Ha världens bästa lördag!

2011-05-21 @ 12:37:41
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0