THE ONE AND ONLY - CHAPTER 4

När bilden var tweetad så hade vi inget mer att göra , men ingen av oss var trötta så vi satt uppe och geekade twitter , facebook och tumblr.
Vi hade as kul och aa , när Stephanie skrek till tack vare en läskig youtube video så vaknade killarna.


- Hey boys , you look sexy! sa Steph och jag garvade.
- What have you to done? frågade Ryan oss och Chaz såg panik slagen ut innan dem kollade på varann , och fattade.
- Hope you like it as fjortisar! sa Steph.
- Fjortisar? frågade Chaz , Ryan och Justin samtidigt.
- It's like Bimboes , just worse! sa jag och flinade.
- So , you to made us to Swedish Bimboes? You're sooo dead! sa Ryan och innan jag eller Steph visste ordet av så var vi båda upp burna.
Jag av Justin , Steph av Ryan.
- Aaaahh , put me down! skrek jag.
- Never. svarade Justin.
- Never Say Never! svarade jag och hörde suckar.
Jag såg inget för jag hängde över Justins axel och det ända jag faktiskt såg var hans rygg.
Sedan gick allt snabbt och killarna hade bärt ut oss. En sak jag hatade hos Stephanie var att hon hade pool.
Killarna dumpade oss där och aa , nu var dem såååååå döda.
- I soo hate you! skrek jag.
- Love you to! svarade killarna.
- Shut up. svarade jag och torkade mig under ögonen , och som jag trodde så hade min maskara runnit.
Jag var blöt , kall och mitt smink var förstört?
Vad var det här för skit?
- You're soooo dead now! morrade Steph.
Killarna var smarta och hade backat undan så jag kunde inte få tag på dem.
Men mitt linne var vitt så man såg igenom det.
Justin och Chaz hade blickarna där , fan vad jag hatade vita linnen , kommer aldrig ha det igen.
Jag gick upp och gick surt mot dem.
- Can i get a hug? frågade jag Justin med snälla ögon.
Innan han svarade fick han en stoooor bamsekram , vilket gjorde så att han också blev blöt.
Sedan så gick jag och kramade Chaz och Ryan , vilket gjorde så att alla var blöta nu.
Min bh var mörkgrön av spets , och Chaz hade verkligen fäst blicken just där.
- Chaz stop looking! klagade jag.
Han mumlade något och slickade sig om läpparna , euuw.
Jag lade handen framför bhn så att han inte skulle se något.
- RYAN! YOU ARE SO DEAD! skrek Stephanie som nu hade gått upp ur poolen.
Jag började as garva och Ryan sprang , smart.
Stephanie sprang efter och om jag skulle beskriva henne nu så skulle det vara som en sån där dampig manga i en maga serie som blev as liten och alltid sprattlade med benen och armarna.
- He's so dead. mumlade Justin.
- Well , i still think about killing you.. sa jag.
- At least i would get killed by a hottie. sa han och flinade.
Jag rodande och jag hade inget smink , piiiinsaaammt!
Justin lade armen om mig och drog mig nära honom , hans ansikte var centimeter från mitt.
- Are you really going to kill me? frågade han och kollade rakt in i mina ögon , hela jag blev svag och jag ville skjunka ner genom jorden just nu.
- N-n-n-no. stammade jag fram och han flinade.
Han lutade sig ifrån mig men hans arm låg fortfarande kvar runt mina axlar.
- Good. sa han.
Jag kunde fortfarande inte säga något , jag var hynotiserad av hans vackra bruna ögon även fast dem inte kollade in i mina tråkiga längre.
- You got beautiful eyes , do you know that? sa han sedan.
- No i don't. mumlade jag.
- Yes you do. sa han.

Bilden längst till vänster är en bild på Isabella , bara satt ni vet :D <33

Kommentarer
Postat av: I think you know ;)

naaaw, sötnos :) för första gången hänger jag med i novellen ;) <3333

2011-05-09 @ 16:52:05
Postat av: Stina

Meer jag tycker att det är bättre på engelska en svenska blir mer verkligt :) älskar novellen

2011-05-09 @ 16:59:14
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Julia

meera, skit bra (L)

2011-05-09 @ 19:37:13
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Tova

Goosh, super bra!!!! Snälla snälla snälla kan vi få några fel chapters idag?? ^.^ :)

2011-05-10 @ 06:29:14
URL: http://justiindrewb.webblogg.se/
Postat av: Tuva :)

Love it<3

2011-05-10 @ 07:32:15
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

as bra men bara jobba på engelska stavningen ;) annars as bra<33

2011-05-10 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0