THE ONE AND ONLY - CHAPTER 15

- Okay , Okay , i'll kiss you.. but there's a catch.. sa jag och flinade.
- What now? frågade han tröttsammt.
- You'll need to kiss me first. sa jag och log.
Han skakade på huvudet , men kysste mig , och hans läppar mot mina , det var himmlen i min värld.
Vi kysstes i kanske tio minuter , vad vet jag?
Sedan plingade det på dörren , men vi orkade inte gå och öppna.
Justin's händer låg på min rumpa och utan för varning , så steg Chaz , Ryan och Stephanie in.

- Still not suprised. sa Stephanie medans hon kollade på oss , jag lutade mig ifrån Justin.
Chaz och Ryan , dem puttade varan , och tjöt saker som "Looooooooveeeebiiiiirdssss" eller något.
- Stephie , you're never suprised. sa jag oc flinade mot henne.
- Ehum , true. sa hon och log sitt snea leende.
- Yea i know. sa jag och flinade.
Jag kändes Justin blickar på mig , innan han drog mig mot honom , jag började fnissa och han kramade
om mig medan han flinade , jag var alltid glad när jag var med Justin , av någon jävla annledning.
.
Lite senare så satt vi i mitt vardagsrum och spelade klädpoker , det gick hyfsat bra för mig , men inte för Stephie , Ryan eller Chaz.
Justin var bäst om man skulle se det så men aa , vi körde ändå med lite roligare regler.
Jag satt i tröja och trosor , Stephie i bh och jeans , Ryan och Chaz satt i bara kalingar och Justin hade barat förlorat tröjan , jag försökte att inte stirra , men det gik inte särskilt bra för mig.
Jag satt bredvid Chaz och Stephie , bredvid Stephie satt Ryan och bredvid Ryan så satt Justin , bredvid Justin satt Chaz , och bredvid Chaz satt jag.
Ryan satt och klagade om att det var tråkigt , så det slutade med att vi körde snurra flaskan.
- Wait , are we playing the girls version or the boys version? frågade jag alla , dem kollade på mig sdom ett ufo och jag suckade.
- The boys version is funnier , you don't spin the bottle , the guys just pick a girl they want to make out with. sa jag och suckade medans jag gav dem än "hur-efterblivna-är-ni-egentligen" blick.
- So no spinning? frågade Stephie efterblivet.
- Yesbox. sa jag och flinade.
- How boring. gnällde Ryan.
- Hahah , i've only payed the boys version. sa jag och alla dem gapade åt mig.
- Are you serious? frågade Chaz mig.
- No , you know , i'm only lying. sa jag och gav honom en ful blick.
- How boring! klagade Steph.
- No , it's funny , but that was like 2008 , when every single girl in sweden was all fucked up. sa jag och flinade.
- How fucked up? frågade dem.
- Ehum , every girl that was from the age 12-16 had get drunk at least one or two times. sa jag och rodnade.
- And almost everybody smoked , got laid , yeah , yeah. sa Stephanie uttråkat..
- Hahah , yeah. sa jag och kollade upp.
- So that's why the boys version is so funny? frågade killarna.
- We where drunk , so we did alot of silly things. sa jag och flinade , jag minndes typ inget , men ändå så saknade jag det , asså visst , jag var inte beroende av att bli full eller något , men vi hade roligt , det hade vi.
Men i alla fall , det slutade med att vi körde tjej versionen , och nu har jag hånglat med alla i det där rummet , normalt?
Nej , inte särskilt.
Från ingenstans , så kände jag ett par läppar , dem kysste mina , sedan så hörde jag Justin viska:
- You're going to pay for this. i mitt öra , eller viska och viska , han väste det fram mellan tänderna , vilket var väldigt sexigt.
- Can't wait. svarade jag lågt innan han slog armarna om mig och kysste mig hårt.
- You know , it's actually other people in this room. hörde jag Ryan.
Jag ville svara , men Justin's läppar masserade mina , och just då brydde jag mig inte.
- C'mon guys , that's grose! sa Chaz.
Vi ignorerade dem tills jag behövde luft och avslutade kyssen.
- Ohh c'mon , lets do something that's not going to end up in sex for you two! sa Ryan och jag började as garva , eftersom jag hade sånn konstig humor.
Men i alla fall så slutade det med att vi kollade på film , paranormal activity , och medans dme andra såg vettskrämda ut , så skrattade jag , men seriöst , don torr juckade honom i ansiktet , det är faktiskt roligt.
- What's so funny? frågade Chaz mig mednas han försökte dölja sin rädsla.
- She's dry humping him , IN HIS FACE! skrattade jag fram och alla andra suckade , utom Justin som faktikt garvade , åtminstonde någon som förstod min galna humor.

Hej söta läsare! Förlåt för sent , tak för alla söta kommentarer , och puss :* // Julia
Ps. Har inga ideér , skulle ni kunna hjälpa mig? Tack sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-06-01 @ 16:16:31
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-06-02 @ 21:18:55
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0