THE ONE AND ONLY - CHAPTER 12

Jag puffade det upp en sista gång , tog tag i en hårslinga och stirrade surt på den innan jag lade tillbaka den på plats.
Mitt fönster var öppet och ljuset flödade in , på min spegel satt massa foton.
Jag drog snabbt några drag med maskaran.
Det plingade på dörren och snabbt som bara den sprang jag ut ur rummet och ner till hallen.
Jag öppnade , och där stod han , lika fin som vanligt , Justin..

Vi hälsade och han gick in , vi gick upp på mitt rum , och
när han såg alla mina posters och bilder och allt möjligt som jag hade på mitt rum
så tappade han hakan , vet ni hur roligt det såg ut?
Hahaha.
- Justin , you look soooooo funny! skrattade jag fram.
- Ha.ha. And , you've got millions of posters and photos , but still no even one of them is on me? frågade han med skämmt ledsen röst och ett puppy face.
- Tss. I think i got one! sa jag och letade bland mina poster klädda väggar , jag såg inte ens färgen på väggarna , vilket var tur , för jag kommer ihåg att de var vita , eller var de ljus gula?
Ha.ha , jag kommer inte ens ihåg vilken färg mina väggar har.
Jag hittade bilden på Justin , den stod på mitt skrivbord , i en klämma , där man satt foton ni vet?
Det var en på honom , skirtless från förra året.
Han kollade mot där min blick hade fastnat och började skratta.
- It's not that funny! muttrade jag.
- Got a crush on me or what? frågade han och flinade.
- Bragger. mumlade jag och han puttade till mig lite lätt.
Jag puttade tillbaka och det slutade med att jag låg i min säng med honom över mig.
- You're so hot when you're confused. mumlade Justin och smekte min kind.
Han lade inte hela sin tyngd över mig , men jag kunde
känna hans kropp mot min , och hans andedräckt luktade sött.
- Pfft. sa jag bara , jag var inte förvirrad , jag var omtumlad.
- You're so cute when you're in denial. sa Justin igen.
- I'm not- sa jag , men såklart så skulle han avbryta mig.
- You're always beautiful. mumlade han , och jag rodanade.
Innan jag kunde säga imot var hans läppar mot mina , vi hade känt varann i en vecka , ändå
så hade jag total fallit för honom.
Jag besvarade hans kyss , han var så underbar.
- Shawty? frågade Justin mig sen när han avslutade kyssen.
- Why do you always call me shawty? frågade jag honom.
- Cause you are my shawty. sa han och flinade.
- In your dreams. sa jag och flinade.
- Yes , you're in my dreams , every single night , even before i met you. sa han och log mot mig , hela jag smälte.
- Maybe your dreams will come true? frågade jag honom.
- Hope so. sa han.
Jag log och han kollade på mig med allvarlig blick.
- Isabella , i really like you , and even if i only known you for a week - i know that were meant to be- sa han och tog sedan ett djup andetag.
- Isabella Amilia Stone , what i'm trying to ask you is; Do you want to be my girlfriend?

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT för säämst uppdatering.
Men vad tror ni hon kommer svara? Om någon vill veta så får ni kommentera lite :)
7 kommentarer för mer :)

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

meeer :D

2011-05-24 @ 20:13:49
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Julia

ÅHH så bra ! Meeera (L)

2011-05-24 @ 20:35:30
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-24 @ 21:31:53
Postat av: Stina

jätte bra meeeer:)

2011-05-24 @ 22:20:42
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: nora

Meeer hahah jag är typ beroende

2011-05-25 @ 17:13:58
Postat av: Anonym

meeiir<3

2011-05-25 @ 18:23:27
Postat av: Anonym

Meer!

2011-05-25 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0