THE ONE AND ONLY - CHAPTER 10

- Like what? frågade Justin.
- Like: "You-two-are-totally-insane" sa Stephanie.
Killarna började garva och skakade på håret , men Justin hade klippt sitt hår så det skakades inte som förut.
Stephanie slängde med håret , och det såg ganska roligt ut , för det var så långt.
Och sedan snörpte hon buttert på munnen , vilket fick mig att
börja fnissa , så alla utom Stephanie skrattade , outsider hon var just nu.

Några timmar var jag hemma igen , men Stephanie var också här #happyface
Vi hade tråkigt , och Stephanie geekade min data.
- OMG have you seriously looked like thiis? frågade hon och vände skärmen mot mig , det var en bild på mig som fjortis , oups.
- Ehum like yes , but ehum. sa jag.
Jag nästan hatade mig själv för att ha sätt ut så , det var sååå pinsammt.
Men det var mina starckaste minnen från Svergie , så jag kunde inte radera bilderna.
Så en del av mig ville ha kvar allt det här , bara för att inte glömma mina små fjortisar.
Eller fjortisar var dem nog inte , inte längre.
Men jag visste inte , det gjorde ont.
Jag visste inget om dem som jag känt i flera år , sedan jag var liten.
- OMG this one is sooooo cute! utbrast Stephanie , när hon satt framför datorn så pratade hon ibland med sig själv.
Gulle.
- Let me see? frågade jag och kollade på skärmen istället för min Eric Saade poster.
Usscch , det var en as ful bild på mig. Det var från när vi varit på ung08 , eller när bilden togs
var vi utanför Donken och skulle äta , jag kommer ihåg att vi bara hade beställt pommes och en varsin cola , sedan hade vi slängt alla pommes på varann , hahah minnen.
På bilden höll jag i en grön/gul och genomskinlig badboll.
Jag hade en svart blus grej ett gult band under börsten och ett par ljusa jeans.
Skärmen blev lite mörkare och Stephanie satte sitt finger på den svarta musplattan och rörde fingret.
I mitten stod min kompis Vilma som såg nästan ut som jag , bara att hon var blond och inte brunett.
Amelia var också blondin och hade en blå hood , annars var hon väll hyfsat lik Vilma , som var like mig.
Trins , hade vi kallat oss , istället för twins.
- God i miss those times. mumlade jag , vi hade varit såå små , men endå så hade vi bettet oss som
om vi var så gammla som nu , tre 12 åriga fjortisar som låtsas att dem var 16-17.
tänk om vi fortsatt så , då skulle vi vara medelålders på ett kick , Hahaha!
Det var roligt att man förendrats så mycket på så lite tid.
Innan jag kom till Kanada så var jag en hel fjortis.
- Issa? What are you thinking of , Justin maybe? frågade Stephanie och stötte till mig lite i sidan.
- Ha.ha , no , i just miss those times. sa jag , suckade och nickade mot fotot.
- Ooh. sorry. sa hon som om hon träffat en lös punkt.
- Ehh i don't mind , but let's do something else now! sa jag och tog datorn från henne.
- BUT! protesterade hon och jag skakade på huvudet
och tog den fortfarnade ifrån henne , hon sträckte armarna efter den , haha.

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeer!

2011-05-21 @ 01:53:49
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-21 @ 10:22:02
Postat av: Julia

As bra som vanligt.



Awsome meera (L)

2011-05-21 @ 11:10:57
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0