NEVER LET YOU GO - CHAPTER 76 - THE END

- Du vet väll att Bieber kommer till skolan? frågade han och jag sken upp log och sa något som lät som "Nu vet jag det" haha.
- Justin och Aimeé sitter i ett träd.. sa Chaz och såg sedan förvirrad ut. - hur går den sen? frågade han mig.
- Var det inte typ "Och dem P-U-S-S-A-S på munnen där"? frågade jag honom och han nickade och fortsatte.
Tydligen så var den as lång , och det slutade med något om en barnvagn , hur kommer folk på sådant?

När jag och Chazy kom till skolan så var Justin där , och gulle kom och gav mig en varm kram som
jag besvarade , omg jag älskar den kille alltså.
Chaz stod som ett fån i några minuter sedan så ja..
- Vad har jag missat!? frågade han oss , eller han skrek fakitiskt nästan.
- Mycket. svarade jag medans Justin lade sin om mina axlar.
- Såååå turtur duvorna är tillsammans igen ser jag. sa en välbekant röst , det var Cai som kom.
Både jag och Justin nickade innan Justin böjde sig ner och jag ställde mig på tå så vara läppar möttes.
Jag kunde känna att han log mot mina läppar.
När han avslutade kyssen så började jag fnittra , för det första
så hade Ryan (som jag inte ens märkt när han kommit)
tryckt upp en mobil kamera i ansiktet på mig , heh.
Och sedan så stod dem andra , alla andra och glodde , men vårat
förhållande var officielt som det borde ju ha vant sig nu.
- Jag älskar dig. viskade Justin i mitt öra.
- Som jag älskar dig. viskade jag och medans jag en än gång ställde mig på tå , men den här gången för
att kyssa hans kind.
Han log och fick världens sötaste ansikts uttryck , så jävla söt.
Chaz och Ryan fotade och jag var ganska säker på att det här skulle åka ut på facebook och en massa andra
sidor men jag brydde mig inte.
Just nu spelade bara Justin roll.
Jag älskade honom.
Han höll på med mitt hår , han smekte min kind och ja , det var underbart.
- Fett söta ni är tillsammans! sa Cai och jag minndes för länge , länge sen.
- Just det , jag kommer ihåg det där! sa jag med ett "OMG jag kom just på" uttryck i ansiktet.
- Vadå? frågade hon mig.
- Kommer du ihåg för jätte länge sen? frågade jag henne och gav henne en blick.
- Just det! utbrast hon och killarna gav oss skumma blickar.
- Hahahah , ni skulle ändå inte fatta. sa jag och kollade på dem.
- Men jag hade ju i alla fall rätt! sa Cai.
- Rätt om vad? frågade Justin.
- Rätt om att du och Aimeé är ett fett sött par! sa hon och gjorde ett glädjeskutt.

Måste meddela att detta är sista delen , vad tycker ni om novellen? Bra/dåligt slut?
Älskar er läsare.<3

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jätte bra slut :D kommer du börja på en ny novell nu ?* :))) snälla för du äger på det !

2011-05-07 @ 19:59:22
Postat av: V

IIHH, aaaas bra!!!! :D Älskar denna novell!!

2011-05-07 @ 20:06:11
Postat av: Anonym

annorlunda men bra :)

2011-05-07 @ 20:31:54
Postat av: Stina

jätte bra:)



Snälla kan du börja på en ny.

2011-05-07 @ 22:28:28
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Julia

VAA!? neeej snälla säg inte att detta är den sista delen du kommer att skriva snälla börja på en ny novell älskar din blogg (L)

2011-05-07 @ 22:49:58
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Alicia

BRA :D , ny novell nu ?

2011-05-07 @ 22:55:45
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-07 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0