NEVER LET YOU GO - CHAPTER 74

- Jag har ingen aning. fnissade jag fram och han kollade på mig
med den blicken , den som sa "du-är-hopplös-men-jag-älskar-dig-ändå"
Den blicken , som jag älskade.
- Jag älskar dig. mumlade jag innan jag hann tänka , och nu kunde
jag ju inte ta tillbaka orden , jínte för att jag skulle vilja det ,
men tänk om han inte älskade mig längre?

Han kollade ner på mig , länge och jag mötte hans blick.
Sedan så böjde han sig ner och det hände , det mest underbara som någonsin kunde hända , Han kysste mig.
Jag besvarade kyssen , men inte lite halvhjärtat , utan på riktigt. Mina händer lades på hans axlar och hans hamnade i mitt hår.
Jag älskade när folk pillade mig i håret.
Efter kanske två , tre minuter så avslutade Justin kyssen.
- Jag älskar dig också. viskade han i mitt öra och jag rös , men sedan lutade sig Justin bort.
Jag log , med heela ansiktet och Justin garvade , säkert åt mig.
Cai hade stuckit , svikare. Fast just nu brydde jag mig inte om det.
- Kom. sa Justin och tog min hand.
Jag rodnade , herregud vad har hänt med mig?
Och mumlade något som lät som ett "okej" och lät mig släpas iväg.
Han släpade med mig bakom scenen och allt var as coolt , heh.
Jag hade liksom aldrig varit bakom scenen eller ens kollat på en riktig konsert.
Den ända gången jag varit bakom en scen var när jag varit liten och man hade dansat på någon show , men det här var inte det minsta likt , allt var så stort.
Justin pratade med någon som jag tror var Scooter , eller?
Scooter hälsade på mig och bekräfdade även att det var Scooter han hette , så jag sa hej och så.
Men sedan släpades man iväg igen , den här gången till Justins louge , varför hade jag ingen aning om.
- Varför släpar du med mig hit? frågade jag honom.
- För att... sa han och kom närmare mig - Jag kan inte stå och kyssa dig där ute. sa han och kysste mig , på riktigt , det var underbart.
Jag besvarade kyssen och där stod vi , i Justin louge och hånglade , hehe.
Hans tunga letade ig in i min mun och jag rös , fast på ett bra sätt.. inte som.. den gången.

Han kollade ner på mig , länge och jag mötte hans blick.
Sedan så böjde han sig ner och det hände , det mest underbara
som någonsin kunde hända , Han kysste mig.
Jag besvarade kyssen , men inte lite halvhjärtat , utan på
riktigt. Mina händer lades på hans axlar och hans
hamnade i mitt hår.
Jag älskade när folk pillade mig i håret.
Efter kanske två , tre minuter så avslutade Justin kyssen.
- Jag älskar dig också. viskade han i mitt öra och jag rös , men sedan lutade sig Justin bort.
Jag log , med heela ansiktet och Justin garvade , säkert åt mig.
Cai hade stuckit , svikare. Fast just nu brydde jag mig inte om det.
- Kom. sa Justin och tog min hand.
Jag rodnade , herregud vad har hänt med mig?
Och mumlade något som lät som ett "okej" och lät mig släpas iväg.
Han släpade med mig bakom
scenen och allt var as coolt , heh.
Jag hade liksom aldrig varit
bakom scenen eller ens kollat på en riktig konsert.
Den ända gången jag varit bakom
en scen var när jag varit liten och man hade
dansat på någon show , men det här var
inte det minsta likt , allt var så stort.
Justin pratade med någon som jag tror var Scooter , eller?
Scooter hälsade på mig och bekräfdade även att det var
Scooter han hette , så jag sa hej och så.
Men sedan släpades man iväg igen , den här
gången till Justins louge , varför hade jag ingen aning om.
- Varför släpar du med mig hit? frågade jag honom.
- För att... sa han och kom närmare mig medans han bet sig sexigt i läppen - Jag kan inte stå och kyssa dig där ute. sa han och kysste mig , på riktigt , det var underbart.
Jag besvarade kyssen och där stod vi , i Justin louge och hånglade , hehe.
Hans tunga letade ig in i min mun och jag rös , fast på ett bra sätt.. inte som.. den gången.

Vad tycker ni , vad tror och vad tror ni Aimeé döljer? :o
...
Update: Råkade skriva 75 istället för 74 , klant xd

Kommentarer
Postat av: Julia

det ska vara 74, meera grymt (L)

2011-05-04 @ 19:56:39
Postat av: Stina

meeer

2011-05-04 @ 21:18:38
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: V

AS BRA!!!

Meeeeeer :D

2011-05-04 @ 21:34:10
Postat av: Anonym

MEEER JÄTTEBRA!!!

2011-05-06 @ 15:36:45
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0