NEVER LET YOU GO - CHAPTER 72

- Vad har du nu gjort? väste jag till henne.
- Det du. sa hon och flinade större.
Sedan flyttade hon blicken bort från mig till scenen , och med räddsla följde jag hennes blick , Åh Nej.

Där stod en sexig Justin , han gick mot oss.
- Cai jag hatar dig. väste jag i hennes öra så att han inte skulle höra.
Jag log ett fake:at leende.
Vad kunde jag annars göra?
- Hej. mumlade han.
- Hej. mumlade jag också.
- Hej! nästan skrek Cai och kramade om Justin , hårt , jag blev lika avundsjuk som när han hade flirtat med hans one less lonely girl på scenen.
Justin kollade mig rakt i ögonen och jag såg att han var sårad , vad hade jag gjort?
Jag hade förlorat honom , den jag älskade mest och säkert föralltid.
Jag ville gråta men jag kunde inte.
Jag kollade ner , för jag ville inte att han skulle se mig ledsen , varför vet jag inte. Men jag ville det helt enkelt inte.
Inte för att jag spelade en massa spel , som players , utan för att jag var rädd , på något konstigt sätt.
Det var en sån känsla som man inte kan beskriva , jag hoppas bara att ni kan förstå mig.
Jag kände att någon kollade på mig , och såg att det var Cai , jag kollade upp på henne och hon suckade sedan vände hon huvudet mot Justin.
Sedan suckade hon , eller stönade hon?
Men i alla fall så lät hon otålig.
- Vad är det med dig? frågade Justin och kollade på den otåliga Cai som nu stammpade med foten i marken.
- Fattar ni aldrig? Åhhh vad jag stör mig på er två , ni är båda lika kära i varann , ändå så står ni där som fån och pratar knappt med varann!?!?!? sa en väldigt dampig Cai medans jag rodnade.
- Bevis! sa hon och pekade på mina illröda kinder som säkert var ännu rödare nu.
- Cai du skämmer ut mig. viskade jag i hennes öra , men allt hon svarade var "hmpf" och Justin flinade som en idiot , förvånande? Nej.
- Åhh vad flinar du åt då? sa Cai tröttsammt.
- Dig , och att hon rodnar. sa han och nickade mot mig , vilket fick mig rodna ännu mer.
Jag kollade ner för att försöka dölja det , inte för att det skulle funka men ahh , vad gjorde man inte?
Där stod en sexig Justin , han gick mot oss.
- Cai jag hatar dig. väste jag i hennes öra så att han inte skulle höra.
Jag log ett fake:at leende.
Vad kunde jag annars göra?
- Hej. mumlade han.
- Hej. mumlade jag också.
- Hej! nästan skrek Cai och kramade om Justin , hårt , jag blev
lika avundsjuk som när han hade flirtat med hans one less lonely girl på scenen.
Justin kollade mig rakt i ögonen och jag såg att han
var sårad , vad hade jag gjort?
Jag hade förlorat honom , den jag älskade
mest och säkert föralltid.
Jag ville gråta men jag kunde inte.
Jag kollade ner , för jag ville inte att han skulle
se mig ledsen , varför vet jag inte. Men jag ville det helt enkelt inte.
Inte för att jag spelade en massa spel , som players , utan
för att jag var rädd , på något konstigt sätt.
Det var en sån känsla som man inte kan beskriva , jag
hoppas bara att ni kan förstå mig.
Jag kände att någon kollade på mig , och såg
att det var Cai , jag kollade upp på henne och hon suckade sedan
vände hon huvudet mot Justin.
Sedan suckade hon , eller stönade hon?
Men i alla fall så lät hon otålig.
- Vad är det med dig? frågade Justin och kollade på den otåliga Cai
som nu stammpade med foten i marken.
- Fattar ni aldrig? Åhhh vad jag stör mig på er två , ni är båda lika
kära i varann , ändå så står ni där som fån och pratar
knappt med varann!?!?!? sa en väldigt dampig Cai medans jag rodnade.
- Bevis! sa hon och pekade på mina illröda kinder som säkert var ännu rödare nu.
- Cai du skämmer ut mig. viskade jag i hennes öra , men allt hon svarade var "hmpf" och Justin flinade som en idiot , förvånande? Nej.
- Åhh vad flinar du åt då? sa Cai tröttsammt.
- Dig , och att hon rodnar. sa han och nickade mot mig , vilket fick mig rodna ännu mer.
Jag kollade ner för att försöka dölja det , inte för att det skulle funka men ahh , vad gjorde man inte?

Kommer inte bli lika bra uppdate nu pga. Personliga skäl men aa kolla min andra blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0