NEVER LET YOU GO - CHAPTER 71

Nej , det kan jag väll inte ha gjort?
Även fast jag skrek sjöng precis som alla andra så var jag djupt inne i mina tankar , men jag försökt skära bort dem. Vilket jag efter ett tag lyckades med.

Låten Justin sjöng nu var "That Should Be Me" och det var något , som jag inte riktigt
märkte , hans ögon var ledsna , jag hade sett dem så förut och jag hatade dem.
Det var tortyr , men allt jag kunde göra var att låtsas att jag inte visste om något , jag fortsatte hoppa och studsa men kollade hela tideon åt vänster och gav Caitlin oroliga blickar.
När han sjöng de sista orden ur That Should Be Me så rös jag , det var läskigt.
Sedan gick han , och på skärmen stod det "Hejdå, godnatt sov gott! Pussar och kramar Justin" eller något sånt men fem sekunder senare stod det sedan "Do you want more?" alla skrek , inklusive jag.
"Then make som nocie" stod det , och skriken var värre , haha.
"louder"
"LOUDER"
Kom det sedan upp , och alla skirken blev mycker värre än förut , och då menar jag verkligen det.
Sedan kom Justin in , jag saknade honom verkligen , baby spelades och han sjöng , så sött.
Tänk att han varit min , bara min , men nu var han ju inte det längre , vilket gjorde ont , men vad skulle jag göra?
Jag var färdig med att gårta över killar som inte ville ha mig , det jag och Justin hade haft hade varit underbart , och jag minndes allt av det , men nu var det typ över och jag kunde inte göra mer än att gå runt och vara förvirrad.
Han sjöng , och alla sjöng med.
"Baby , baby , baby ohhhhh" lät det nog över heeeela arenan , haha.
Men sedan var det slut , på riktigt. Av någon annledning hatade jag slut , ville aldrig läsa sista sista sidan i en bok eller en tidning , ville aldrig se slutet på filmer och ville aldrig sluta tugga på mitt tuggumi när jag faktiskt hade.
Jag skulle precis gå , men Cai hindrade mig.
- Vi väntar här. sa hon och log på hennes sätt.
- Varför? frågade jag henne fråvist.
- För att. sa hon bara och tog upp sin mobil. När allt var tom så började hon knappa på tangenterna och sedan så slutade hon.
Några minuter senare plingade henne's mobil till och hon flinade.
- Vad har du nu gjort? väste jag till henne.
- Det du. sa hon och flinade större.
Sedan flyttade hon blicken bort från mig till scenen , och med räddsla följde jag hennes blick , Åh Nej.
Det var tortyr , men allt jag kunde göra var att låtsas att jag inte visste om något , jag fortsatte hoppa och studsa men kollade hela tideon åt vänster och gav Caitlin oroliga blickar.
När han sjöng de sista orden ur That Should Be Me så rös jag , det var läskigt.
Sedan gick han , och på skärmen stod det "Hejdå, godnatt sov gott! Pussar och kramar Justin" eller något sånt men fem sekunder senare stod det sedan "Do you want more?" alla skrek , inklusive jag.
"Then make som nocie" stod det , och skriken var värre , haha.
"louder"
"LOUDER"
Kom det sedan upp , och alla skirken
blev mycker värre än förut , och då menar
jag verkligen det.
Sedan kom Justin in , jag saknade honom
verkligen , baby spelades och han sjöng , så sött.
Tänk att han varit min , bara min , men nu var han ju inte
det längre , vilket gjorde ont , men vad skulle jag göra?
Jag var färdig med att gårta över killar som inte ville
ha mig , det jag och Justin hade haft hade varit
underbart , och jag minndes allt av det , men nu
var det typ över och jag kunde inte göra mer än att gå runt och vara förvirrad.
Han sjöng , och alla sjöng med.
"Baby , baby , baby ohhhhh" lät det nog över
heeeela arenan , haha.
Men sedan var det slut , på riktigt. Av någon annledning hatade jag slut , ville aldrig
läsa sista sista sidan i en bok eller en tidning , ville aldrig se slutet
på filmer och ville aldrig sluta tugga på mitt tuggumi när jag faktiskt hade.
Jag skulle precis gå , men Cai hindrade mig.
- Vi väntar här. sa hon och log på hennes sätt.
- Varför? frågade jag henne fråvist.
- För att. sa hon bara och tog upp sin mobil. När allt var tom så började hon
knappa på tangenterna och sedan så slutade hon.
Några minuter senare plingade henne's mobil till och hon flinade.
- Vad har du nu gjort? väste jag till henne.
- Det du. sa hon och flinade större.
Sedan flyttade hon blicken bort från mig till scenen , och med räddsla följde jag hennes blick , Åh Nej.

Vad tror ni? Föresten klicka här och här

Kommentarer
Postat av: Sandra&Matilda

MEEEER

2011-05-01 @ 22:00:23
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

MEEEER

2011-05-01 @ 22:00:42
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-01 @ 22:16:22
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-01 @ 22:16:45
Postat av: Stina

Meeer meeer

2011-05-01 @ 23:17:40
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

mmmeeer love it :D

2011-05-01 @ 23:51:43
Postat av: Julia

Meeeeer as bra (L)

2011-05-02 @ 06:05:37
URL: http://justindrewbsotry.blogg.se/
Postat av: V

Skiiiiiit bra!!

Meeeeeer :D

2011-05-02 @ 08:03:36
Postat av: ♥

mermermer snäälla! XDD mer as bra äällskar din novelll <333

2011-05-02 @ 10:25:34
Postat av: natalie

Jättebra! :D du är as duktig på att skriva ju!

2011-05-02 @ 23:32:58
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0