NEVER LET YOU GO - CHAPTER 5

Jag bekräftade alla och sedan kollade jag lite i deras loggar , Justin blev spamad av hans fans och alla skrev
lika patetiska saker som "I love you please marry me!!" årets skämt alltså!
Jag började as garva. Jag kollade på klockan igen och såg att den blivit 08.20 så det var dags för mig att börja gå.
Jag hade inte så långt till skolan.

När jag kom till skolan så gick jag till rektorns kontor och fixade skåpkod , fick mitt schema och så vidare.



Jag kollade på schemat och såg att min första lektion idag var matte , jag hatade matte.
Innan jag gick in i klarrsummet så kollade jag ner på min blackberry , jag hade inga sms från Bryan.
han hade lovat att han fortfarande skulle ringa , sms:a och så vidare men han gjorde det inte.
Vad har hänt med honom?
Jag steg in i klassrummet och läraren tvingade mig att presentera mig. Pinsamt säger jag bara.
Sedan så sa den jävla läraren - som jag nu hatade - att jag kunde sätta mig bredvid Justin , som log mot med
mig med hans Bieber - eller som jag skulle säga Beaver -  smile. Jag fake halvlog och han gick på det.
Jag hatade matte , och läraren - bara för att jag fick sitta med Beaver , ja.
Matte läraren var en blond tjej som såg ut att vara 35 eller 40 år gammal med ett par glasögon som
satt på näsan.

Jag kände Justins blickar på mig men försökte att ignorera dem.

Matten gick segt , och jag blev ganska irriterad på Justin's blickar , men jag försökte ignorera dem.

När lektionen äntligen var över så kom Caitlin fram och började prata med mig.

- Så , hur går det för dig och Biebs? frågade hon mig medans hon skämtsamt puffade mig i sidan.

- Haha , va? frågade jag henne , Justin kollade på oss.

- Låtsas inte att du är dum i huvudet! svarade hon.

- Caitlin vad menar du? frågade jag henne medans hon suckade.

- Aimeé , du och Justin skulle vara ett fett sött par! svarade hon och log.


Ta inte illa upp eller något men ni har blivit dåliga på att kommentera , 5 kommentarer för mer :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeeeeeer

2011-03-09 @ 07:42:56
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

AAHHH MER! :D

2011-03-09 @ 12:29:09
Postat av: Julia

awesome novell!! älskar´t ! meeera

2011-03-09 @ 12:43:56
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-09 @ 13:25:41
Postat av: Anonym

Kommentera gärna dagens fråga på våran blogg!

Skit fin blogg du har! Kram

2011-03-09 @ 15:01:45
URL: http://somebodytobe.blogg.se/
Postat av: Sofia

aww:) fett braa! :D

2011-03-09 @ 18:19:39
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: julia

ny favorit ! alltså skoja inte, du skriver sjukt bra, kan inte vänta på mer :D

2011-03-09 @ 19:21:10
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0