NEVER LET YOU GO - CHAPTER 26

- Ska vi stå här hela dan eller ska vi spela? frågade jag honom.
- Vi kan stå här hela dan. svarade han.
- Eller inte. svarade jag , tog tag i hans hand och grog med honom uppåt.
Jag hade inte märkt något men tydligen så var det bara jag hemma , eller Justin var ju här också.
Vi gick upp för trappan och satte på tv:en och Xbox:et.

(Sötnos)
När spelet startde så fixade man lite saker och när vi äntligen fick börja köra så var jag död på
typ två sekunder.
- Justin , döda mig inte! gnällde jag.
- Hahah , förlåt. svarade han.
Vi spelade en massa gånger och han dödade mig varje gång.
- Justin du får sluta döda mig! gnällde jag.
- Om du ger mig en kyss. sa han och log flirtigt mot mig.
Jag suckade åt honom medans jag skakade på huvudet.
- Som du vill. svarade han och vi körde igen.
Jag började nästan lära mig spelet men det skulle vara lättare att förstå något om man faktiskt slapp bli dödad 24/7.
- Snälla Justin. sa jag efter vad som kändes som tusende gången , han skakade på huvudet och jag suckade.
Skulle jag göra det? Jag menar vad gör det om jag kysser honom en gång för ett spels skull?
Jag menar det skulle ju inte betyda något eller skulle det?
Jag studerade Justin's fokuserade ansikte medans jag försökte hålla mig vid liv i det här
spelet , egentligen så skulle det vara lättare att köra Wii eller något , men det var inte lika kul.
Vänta , vänta , vänta? Sa jag nyss att Xbox och Black Ops var kul?
Någonting har hänt med mig , det känns som det , det är läskigt.
Från dem stora fönsterna så lös det in lite , men dem var nästan förtäckta av vita linne gardiner.
Skulle jag kyssa honom eller inte? Tänkte jag , och plötsligt bästemmde jag mig , jag skulle kyssa honom
jag menar ändå spelar roll , en kyss.
Jag suckade och lade först ifrån mig Xbox kontrollen , gick fram till Justin som såg väldigt fokuserad ut.
Satte mig i hans knä med benen på varsin sida av honom , lade mina händer runt hans nacke. Och sedan gjorde jag det jag lutade mig fram och kysste honom mjukt.
Han besvarade genast min kyss och hans händer lade han på min midja.
Han pressade mig närmare honom och jag kände hans tunga mot mina tänder , jag
kunde inte känna något annat än Justins beröringar och jag kunde inte heller se något annat
än fyverkerier , blandat med Justins ansikte i någon konstig smörja.
Vi kysstes länge , och det var inte alls som kyssarna igår , det här var mycket mer.
Plötsligt så slutade jag kämpa och ja jag fick fram det.. Det som Justin gjorde med mig.
Jag gillade honom , mer än som en vän.

Vad tycker ni? förlåt för kort men ville inte skriva mer efter det lilla sista för att bygga upp späningen , kommer kanske mer imorrn , hope so och tack för alla kommentarer ;D
och föresten om ni vill ha fler läsare klicka här jag skämmtar inte jag vet en tjej som gick från 20 läsare till 860 eller något ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra idag? :)

2011-03-31 @ 15:29:06
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: Clara

sv; Nämen vad roligt! Syftar du på det långa texterna? Verkar som om många gillar dom, borde jag skriva mer? Tack så mycket, jag följer din blogg om Justin ;) <3

2011-03-31 @ 16:40:37
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv. kul att du är med i dagens blogg! hittat på idag?

2011-03-31 @ 18:00:44
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0