NEVER LET YOU GO - CHAPTER 25

Jag menar
jag tror inte att jag har fallit för honom eller har jag eller va?
Jag fattade ingenting mina tankar snurrade runt , och hans ord ekade i mitt huvud , hans
vackra ord när han sjöng one time för mig , hela han , hans läppar mot mina i en underbar kyss.
Jag trodde aldrig att jag skulle nästan falla för någon såhär snabbt , fast dock så var jag tjejen som
blev lätt kär.
Och jag hade inte fallit för honom , det vågade jag inte , för tänk om han inte skulle fånga mig?

Nästa morgon vaknade jag av att låten "summertime" spelades på min mobil , jag tog upp mobilen utan att kolla
på vem som ringde och tryckte på "svara-knappen"
- Hallå? sa jag med morgon trött röst.
- Hej. svarade någon i andra luren och jag kände deräkt igen rösten , det var han Bryan.
- Vad vill du? frågade jag spydigt.
- Ha dig , jag gjorde fel jag vet , men baby jag kan inte leva utan dig du är mitt allt. sa han.
- Om jag nu är ditt allt kan du förklara varför du inte ens kunde svara på sms!? svarade jag.
- Mobilen var på lagning , men baby jag saknar dig också! sa han och hanlät glad , för fan för honom!
- Pfft , det ska jag tro på. svarade jag drygt.
- Vad är det med dig? frågade han mig.
- DET VAR FAN INTE JAG SOM HÅNGLADE MED NÅGON BLONDIN TVÅ JÄVLA DAGAR EFTER JAG HADE ÅKT IVÄG! skrek jag och lade på i örat på honom , han förskänade det så jävla mycket.
Jag reste mig upp ur den varma sängen och gick fram till mitt skrivbord där datan stod sen igår , jag öppnade den och loggade in på facebook.
Jag hade cirka 240 nya vänförfrågningar , 560 nya händelser och 125 vänförfrågnigar , hur fan orkade folk!?
Dem flesta meddelanden var hatmeddelanden , typ som "Leave JB alone , he is MINE and only MINE!!" och endel hotade till och med mig med att om jag inte
lämnade Justin ifred så skulle dem döda mig.
Jag ignorerade allt och gick istället in på min profil som var helt spamad , WTF!? säger jag bara
Usch vad jobbigt det här var , jag var inte ens ihop med Justin och ändå så hände det här.
Jag gick in på Justin's profil istället och såg att han var online.
"Är det kul att bli spamad på chatten?" frågade jag honom på chatt.
"Det bror på vem jag blir spamad av ;D<33" svarade han efter typ 3 sekunder , hur fan lyckades killen?
"Ehum , det är väll bara dina fans som spamar dig?" frågade jag honom.
"Nää du också ;D<33" svarade han.
"Hahah , in your dreams ;)" svarade jag.
"Jag drömmer ;D<33" svarade han.
"Roligt , men när hade du tänkt vakna upp? ;D" frågade jag honom.
"Ehh , vet inte ;D<33" svarade han.
"Du kanske borde vakna nu?<3" svarade jag honom.
"Hahah nää , jag gillar att sova ;D<33" svarade han.
"För att drömma om mig xD" skrev jag.
"Faktiskt ;D" svarade han , aww han drömmer om mig.
"Aaaaaaaaaaaww ;D<3" skrev jag bara.
Vi chattade ganska länge och efter ett tag så frågade han om han fick komma , jag sa såklart ja.
Han skulle komma om ungefär en halvtimma , VÄNTA VA!?
Skulle han komma om en halvtimma!?
Jag sa att jag behövde logga ut och sedan så rev jag ut en massa kläder och det slutade med att det blev ett
par jeans shorts , ett vitt linne och en rösa tröja där det stod "sweet memories"

(Tröjan)
När jag hade satt på mig allt så slängde jag in mina kläder i garderoben och
sprang till mitt lilla badrum för att sminka mig.
Jag blev precis färdig innan det plingade på dörren och jag sprang ner och öppnade , och såklart stod han där , Justin.
- Hej! sa han och kramade om mig.
- Hahah hej! svarade jag samtidigt som jag besvarade hans varma kram , på något sätt kände jag mig trygg i hans famn.
- Vad vill du göra? frågade jag honom.
- Hmm , Xbox? frågade han mig.
- Visst , men lova att inte döda mig på Black Ops! svarade jag.
- Bara om jag får en kyss! svarade han och log flirtigt samtidigt som han blinkade med ena ögat.
- In your dreams! svarade jag.
- Värt ett försök , men nu kan jag i alla fall döda dig på black ops. sa han och log.
- Du är inte snäll. sa jag och kollade mot honom med mina puppy-eyes.
- Jag vet. sa han och gjorde sina puppy-eyes tillbaka.
- Sluta! sa jag.
- Med vad? frågade han mig och nu hade han inte sina puppy-eyes.
- Du är grymt söt när du gör dina puppy-eyes. sa jag , vänta sa jag verkligen det!?!?
Vad är det han gör med mig?
Justin började skratta , han var söt när han skrattade , föresten han var alltid söt.
- Ska vi stå här hela dan eller ska vi spela? frågade jag honom.
- Vi kan stå här hela dan. svarade han.
- Eller inte. svarade jag , tog tag i hans hand och grog med honom uppåt.
Jag hade inte märkt något men tydligen så var det bara jag hemma , eller Justin var ju här också.
Vi gick upp för trappan och satte på tv:en och Xbox:et.

Ville bara få den här publicerad , dock så mår jag dåligt = ingen skola imorrn så kanske inte orkar blogga , förlåt men kommentera så mår jag bättre , tack älskar er ;D<33

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

bra!:)

2011-03-30 @ 21:27:02
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: IdaJennySofia

bra!:)

2011-03-30 @ 21:27:37
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: V

Såg din blogg idag, har läst alla chapters och måste bara säga att du är sjuuukt bra på att skriva!

2011-03-30 @ 21:57:03
Postat av: V

Hittade din blogg idag, och har läst alla chapters och måste bara säga att du är sjuuukt bra på att skriva!! :D

2011-03-30 @ 21:58:04
Postat av: Madde

Meeeera, krya på dig alltså om du mår dåligt på det sättet. :)

2011-03-30 @ 23:35:42
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeera, krya på dig alltså om du mår dåligt på det sättet. :)

2011-03-30 @ 23:36:27
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Tova

Sjukt braigt!(lol)xD I Love It!! Krya på dig sweetie<33 ^^

2011-03-31 @ 08:20:36
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0