THE ONE AND ONLY - CHAPTER 16

- Ohh c'mon , lets do something that's not going to end up in sex for you two! sa Ryan och jag började as garva , eftersom jag hade sånn konstig humor.
Men i alla fall så slutade det med att vi kollade på film , paranormal activity , och medans dme andra såg vettskrämda ut , så skrattade jag , men seriöst , don torr juckade honom i ansiktet , det är faktiskt roligt.
- What's so funny? frågade Chaz mig mednas han försökte dölja sin rädsla.
- She's dry humping him , IN HIS FACE! skrattade jag fram och alla andra suckade , utom Justin som faktikt garvade , åtminstonde någon som förstod min galna humor.

Jag vet inte hur många dagar som gick , men en sak var säker , varje dag var roligare än dem förra.
Idag skulle vi till vårann lilla strand som dem sa , men jag tyckte det var deras , men varje
gång jag försökte , så fick dem helt ärligt damp , haha.
När vi kom dit , så slängde jag av mig mina jeans shorts och mitt linne , sedan drog jag med Justin ut i vattnet , för helt ärligt , det var mycket roligare att bada än att ligga och sola som ett fruntimmer.
Eller , jag behövde inte dra Justin med ut , han följde med ändå , så vi sprang ut , hand i hand.
Och jag fick se han tattoo's , sist jag kollade så hade han typ 8 , eller det såg ut så.
Hihi , men i alla fall , jag hade as kul och garvade sönder mig själv , seriöst , jag har ont i magen , på riktigt , men det här var epic! Hahah , har fastnat för det ordet på senaste tiden så..
Jag och Justin hade skvätt krig och Stephie , Ryan och Chaz joinade oss efter några minuter , jag älskade vatten , men jag hatade fiskar.
Så när jag kände att något rörde mitt ben så skrek jag , högt.
Och jag hoppade även upp i Justin's famn.
- Shawty,  what is it? frågade Justin mig.
- Something touched my leg! sa jag skrämmt och alla garvade.
- Probably a fish. sa Stephie onskefullt.
- Auuh. stop it , it's seriously scary! sa jag och lät jätte mesig.
- Wait , are you afrid of fishes? frågade Justin och jag nickade , vilket gjorde att han började as garva.
- Justin , it's not funny! klagade jag.
- Sorry baby , but it's funny. sa han och flinade.
- Just wait until i'll put a spider in your hair. sa jag trumpet och han garvade.
- Don't you dare. västa han hotfullt i mitt öra.
- Oh , i'll dare. svarade jag och flinade.
Bara för det så slängde Justin i mig i vattnet , badswag asså!
Jag reste mig upp och kom ovanför vatten ytan , Justin stod och flinade , han ska dö.
Eller , inte dö , men bara satt alla vet , Payback's a bitch , och när man snackar om mig , så är det värre.
- Justin! nästan skrek jag argt.
- Yes baby , want a kiss? frågade han och flinade innan han drog mig intill honomo och kysste mig.
Jag kunde inte göra annat än att besvara kyssen , men såklart skulle jag börja lee som ett fån och han också så vi behövde avbryta kyssen.
- Are you stil mad? frågade han mig.
- Yes , and just so you know , payback's a biatch! svarade jag och gav honom en ond blick.
Han garvade lite åt mig men sedan fortsatte vi bada.
Justin och jag hade lite skämmt småbråk som vanligt och helt ärligt , det var amazing att han var min , och bara min.
När det blivigt mörkt , så gick vi , för jag menar , det var mörkt , och det var typ en skog berdvid stranden , det var därför den var så privat , och jag var lite rädd för skogar , för skogar betydde peddofiler.
- Babay you scared? frågade Justin mig och flinade.
- Ehum , no like i mean.. Okay , yes i am. sa jag och rodande lite.
Justin's hand var inflätad i min medans vi gick.
- Aww , don't worry , i'm not going to let anything happen to you. sa han och log mot mig.
Jag log , tänk att denna underbara människan var min , och bara min , det var fan underbart.
Vi gick , och liksom , inget hände så jag tror inte jag ska förklara att vi tog ett par 100 steg för att komma hem , jag menar , careface.
Och aa , vi gick hem till Chazy (haha nytt smeknamn , fint vaah?)
Han's hus var fett fint , för hans mamma var typ desinger , fast för hus , öhh vad heter det nu då?
Men aja , hon jobbade med att göra hus fina , typ.
Två timmar senare satt vi och kollade på någon tråkig film som killarna valt , helt ärligt , den var as b.
- So , what do you want to do tomorrow? frågade Ryan.
- Tivoli! svarade Stephie och jag nickade entuastiskt.
- Hahah ,
När vi kom dit , så slängde jag av mig mina jeans shorts och mitt linne , sedan drog jag med Justin ut i vattnet , för helt ärligt , det var mycket roligare att bada än att ligga och sola som ett fruntimmer.
Eller , jag behövde inte dra Justin med ut , han följde med ändå , så vi sprang ut , hand i hand.
Och jag fick se han tattoo's , sist jag kollade så hade han typ 8 , eller det såg ut så.
Hihi , men i alla fall , jag hade as kul och garvade sönder mig själv , seriöst , jag har ont i magen , på riktigt , men det här var epic! Hahah , har fastnat för det ordet på senaste tiden så..
Jag och Justin hade skvätt krig och Stephie , Ryan och Chaz joinade oss efter några minuter , jag älskade vatten , men jag hatade fiskar.
Så när jag kände att något rörde mitt ben så skrek jag , högt.
Och jag hoppade även upp i Justin's famn.
- Shawty,  what is it? frågade Justin mig.
- Something touched my leg! sa jag skrämmt och alla garvade.
- Probably a fish. sa Stephie onskefullt.
- Auuh. stop it , it's seriously scary! sa jag och lät jätte mesig.
- Wait , are you afrid of fishes? frågade Justin och jag nickade , vilket gjorde att han började as garva.
- Justin , it's not funny! klagade jag.
- Sorry baby , but it's funny. sa han och flinade.
- Just wait until i'll put a spider in your hair. sa jag trumpet och han garvade.
- Don't you dare. västa han hotfullt i mitt öra.
- Oh , i'll dare. svarade jag och flinade.
Bara för det så slängde Justin i mig i vattnet , badswag asså!
Jag reste mig upp och kom ovanför vatten ytan , Justin stod och flinade , han ska dö.
Eller , inte dö , men bara satt alla vet , Payback's a bitch , och när man snackar om mig , så är det värre.
- Justin! nästan skrek jag argt.
- Yes baby , want a kiss? frågade han och flinade innan han drog mig intill honomo och kysste mig.
Jag kunde inte göra annat än att besvara kyssen , men såklart skulle jag börja lee som ett fån och han också så vi behövde avbryta kyssen.
- Are you stil mad? frågade han mig.
- Yes , and just so you know , payback's a biatch! svarade jag och gav honom en ond blick.
Han garvade lite åt mig men sedan fortsatte vi bada och jag och Stephie fånade även runt med en cowboy aktig hatt som vi hittat , killarna var skeptiska men whatever liksooom!
Justin och jag hade lite skämmt småbråk som vanligt och helt ärligt , det var amazing att han var min , och bara min.
När det blivigt mörkt , så gick vi , för jag menar , det var mörkt , och det var typ en skog berdvid stranden , det var därför den var så privat , och jag var lite rädd för skogar , för skogar betydde peddofiler.
- Babay you scared? frågade Justin mig och flinade.
- Ehum , no like i mean.. Okay , yes i am. sa jag och rodande lite.
Justin's hand var inflätad i min medans vi gick.
- Aww , don't worry , i'm not going to let anything happen to you. sa han och log mot mig.
Jag log , tänk att denna underbara människan var min , och bara min , det var fan underbart.
Vi gick , och liksom , inget hände så jag tror inte jag ska förklara att vi tog ett par 100 steg för att komma hem , jag menar , careface.
Och aa , vi gick hem till Chazy (haha nytt smeknamn , fint vaah?)
Han's hus var fett fint , för hans mamma var typ desinger , fast för hus , öhh vad heter det nu då?
Men aja , hon jobbade med att göra hus fina , typ.
Två timmar senare satt vi och kollade på någon tråkig film som killarna valt , helt ärligt , den var as b.
- So , what do you want to do tomorrow? frågade Ryan.
- Tivoli! svarade Stephie och jag nickade entuastiskt.
- Sure. sa Chazy och Justin log bara mot mig.
Jag var så himmla lycklig , när Justin's ögon kollade in i mina , så blev mina knän svaga , även fast jag satt ner.

FÖRLÅT! Sugig update i know , men hur vill ni ha det , många korta eller få långa?
Och förlåt men efter skolans slut så kommer ni inte få någon update , men ni vet , ingen kommer ändå  kolla på sommaren<3

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: visst e han hihi !=)

2011-06-03 @ 15:51:57
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Josefina

SV: Nejdå har haft massor som kommenterat att de hade problem med det. Men nu ska det vara fixat!



/ Kram<333!

2011-06-03 @ 16:02:09
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: j u l i a ♥

2011-06-03 @ 16:03:33
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: j u l i a ♥

tack så mycket!

2011-06-03 @ 16:09:51
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Josefina

SV: Japp du har rätt de skrev nåt om det där har ett inlägg på det, japp allt är bra! dd?

2011-06-03 @ 16:13:39
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: haha jaaa jag vet :-D

2011-06-03 @ 16:54:19
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; åh tack gulle!

2011-06-03 @ 17:21:25
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; :)<3

2011-06-03 @ 17:34:09
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; jodå de är väl fine:)

själv?<3

2011-06-03 @ 17:55:41
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; härligt!

Finns för dig också! så du vet:)!<3

2011-06-03 @ 18:01:35
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; hehehe;)<3



ska vi följa varanmdra via blogglovin?:D

2011-06-03 @ 18:15:04
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: det är verkligen inte äkta läppar haha :)

2011-06-03 @ 19:25:00
URL: http://nadiiavic.blogg.se/
Postat av: jenna

sv; haha jaha! men skaffa!:D<3

2011-06-03 @ 20:30:06
URL: http://justjenna.blogg.se/
Postat av: becca :)

sv: tack! ja, min påååniii (xD) e ganska så mysig :D Gud va bra du skriver! ta åt dej, du e verkligen grym! <33

2011-06-03 @ 21:33:34
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Lilly

Dagens blogg är nu avslutad ! Kika in och se om det blev du ! Om det inte blev du så kan du gärna vara med igen !



Kramiis.

2011-06-03 @ 22:03:48
URL: http://lillyvu.blogg.se/
Postat av: Stina

jätte bra meeeer :)

2011-06-04 @ 00:22:27
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: j u l i a ♥

tack!

2011-06-04 @ 09:12:38
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: gaby

jaa det hände nåt med texten ;o vi skriver ett nytt snart istället för det :) tack för att du tycker det är bra ! :)

2011-06-04 @ 10:31:24
URL: http://bieeberstories.blogg.se/
Postat av: Lilly

Dagens blogg vinnaren är nu utlottad ! Kika in och se om det blev du !

2011-06-04 @ 21:17:04
URL: http://lillyvu.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; jag också:D

2011-06-04 @ 22:56:48
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lilly

Dagens blogg vinnare är nu utvald ! Kika in och se om det blev du !

2011-06-05 @ 20:15:51
URL: http://lillyvu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0