THE ONE AND ONLY - CHAPTER 25

- Sorry Justy, mom's home. svarade jag och kollade lite halv ledset på honom, jag hade verkligen saknat honom.
- That didn't stop you before. sa Justin med ett flin.
- Just shut up and help me pack insead! svarade jag och lipade.
- Sure thing sexy. sa han och blinkade.
Jag bytte till ett blått linne och fortsaatte packa, Justin därimot stirrade på mina underkläder.
- Justin, stop staring at my bras and panties! sa jag och Justin kollade upp mot mig och var lite röd rosig om kinderna.
- Aww baby, you're blushing! sa jag, och det gjorde inte direkt rodnaden mindre.
- Okay i'm blushing, now stop teasing me for it! sa Justin med en "det-här-är-pinsamt" röst, sötnos då!


Några timmar senare var vi färdiga, wiiieee!
Hahaha, såå duktiga vi är då, inte.
Men whatever, Justin var faktiskt jätte duktig, även fast allt han gjorde var att sms:a.
Och jag är väll fånig nu, men tänk om han messade med en massa tjejer?
Jag menar, visst, jag har inget problem med det, men han flirtar typ med alla, och jag menar, tänk
om han börjar gilla någon av dem mer än mig?
Det var ju det som hände när Stephanie och Justin var ihop, det är därför hon hatar honom nu, eller inte hatar, men hon gillar honom väll inte, men hon respekterar att jag är ihop med honom blah blah blah, gosh vad mycket drama, skit irriterande enligt mig, jag har alltid viljat ha ett normalt liv, eller, inte normalt som alla ser normalt, jag menar mer på det som är normalt på riktigt, som alla med sina galna kompisar som gör galna grejer tror dem är så onormala, men det är dem inte, sure dem är unika, precis som alla andra, men unik, det är bara ett tråkigt ord utan betydelse i mina öron, en annledning för att kunna härma andra och sen ändå vara unik, skit irriterande.
När någon försöker vara precis som någon annan, som typ värsta copy caten, och sen så säger dem "men alla är unika" yada yada yada blah blah blah, ni fattar vad jag menar väll?
Men vart var vi, Justin, ja, Stephanie sa att han sms:ade andra tjejer, flirtade med andra
och poff, så hade han en ny tjej.
Så, jag var rädd, att jag bara skulle bli en i mängden, när han sms:ade så trodde jag alltid det var en tjej, men jag sa aldrig något, för vem vill vara dem avundsjuka tjejen som inte ens tål att ens kille sms:ar, och måste tro att han sms:ar med andra tjejer och kommer lämna en för henne, patetiskt, jag vet, men ahh, det är bara svårt att förklara.
- Babe, you look a little lost? sa Justin, just det, han var här fortfarande, sa jag inte det?
- Do i? frågade jag och kollade upp mot honom, han satt bredvid mig i min Queen Size Bed.
- Yeah, you do. svarade han med bekymmer i rösten och kollade på mig med vackra ögon och rynkade ögonbryn.
Jag älskade hans ögon, dem var nog den största annledningen till att jag föll för honom till en början.
Jag vet, jag är den patetiska tjejen som föll för honom när hon känt honom, hur länge?
Någon dag? Några dagar?
Men allt blev ju bra, med vårat cp förhållande.
hehe, så många minnen, jag är kär i dem alla.
- Weird, but whatever, mom left to go to the mall or something. sa jag och bet mig själv i läppen innan jag lutade mig fram och kysste honom passionerat.
Men det var inget hångel, bara en kyss, fast när mina läppar lämnade hans drog han genast tillbaka mig för att börja grov hångla.
Justin lade mig ner, och lade själv över mig, men inte hela sin kroppsvikt.
Våra tungor krigade mot varann för att få övertaget, och ska jag vara ärlig så hade han övertaget just nu, orättvisst, men jag älskade det, det kan jag inte förneka.
Jag vet inte varför, men jag får alltid fjärilar i magen när jag är med Justin, när han rör vid mig så bränns det, på riktigt, jag hittar inte på något, jag vet inte varför, men det känns... så, underbart.
Jag kan iinte beskriva det på något annat sätt, det går verkligen inte.
Justin försökte ta av min tröja men lyckades inte helt, så jag hjälpte honom med att få av den, vilket betydde att han läppar lämnade mina för några sekunder, men dem kraschade tillbaka mot mina på noll tid, så det var okej, jag menar, jag kommer så lämna hans läppar för att ta av hans tröja, jag menar, han + hans abs = Isabella's drömmar, heh, innan ni mobbar mig, jag svär på att alla ni har samma drömmar, vet att Amelia's drömmar ser ut så, ni vet hon som är obessed av "Justin Sexy Bitch Bieber" som han heter enligt henne.
Vi fortsatte kyssas passionerat, hans tunga hade övertaget, men jag gillade det ändå, faktiskt så älskade jag det, Justin som bad ass, gosh!
Snart var hans tröja på golvet tillsammans med min. Min hand var placerad på hans abs och hans var vid mina höfter, eller, dem vandrade ner lite mot min rumpa, eller ass eller whatever man ska säga, jag flyttade handen sakta ner, och när jag var vid hans byxlinning så skakade han till lite, han släppte ut ett stön, och man kunde se bulan i hans jeans.
- Ups. sa jag fake förvånat.
- Yeah, Ups, fix it baby. sa han och blinkade.
Och ja, vad trodde ni, det slutade med att vi gjorde det, skyddat såklart, varken han eller jag ville ha barn, i alla fall inte nu,  även fast Justin sagt att han ville bli ung pappa, han ville ju också vara porrstjärna med alla hans beliebers, där kom avundsjukan.
Jag satte på mig alla mina kläder, lika gjorde Justin.
Men från no where så tog han tag i min haka, min kinder blev lite intryckta så jag såg nog ut som ett mongo barn, eller en mongo bebis, men spelar roll.
- Baby, what's wrong? I didn't mean to force you into anything if- sa Justin, men jag lade ett finger framfrö hans mun, inte för att förska vara porr sexig eller vad fan, ni vet, jag gjorde inte dirket som tjejerna i filmer.
- Justin, it's nothing, just me being silly like usual. svarade jag och suckade.
Han kollade bekymmrat på mig.
- You're not silly, you're beautiful, sexy, hot, wonderful, amazing, but not silly. You know you can tell me everything. sa Justin och kollade på mig, wow.. första gången en kille verkligen brydde sig, coolt.
Ni som tänker "blåst brud asså" som jag hade tänkt, så har jag ett försvar, jag har aldrig, och då menar jag aldrig, haft en kille, som verkligen bryr sig i mitt liv, så det är coolt enligt mig, men ändå, jag är cool, from no where, i know.
- That's the thing, i can't tell you, i promised not to. sa jag och suckade.
- Tell me, i don't care about promises, you know, who ever told you wouldn't find out if you told me. sa Justin med den där tonen som man använder när man vill något, den jag använder mot honom 24/7.
- That's the thing, she would find out. sa jag och suckade.
- She, and find out, it's Stephanie right? frågade han och jag suckade igen och nickade.
- You know, now you need to tell me everything, you can't just tell me a part of it, you need to tell me it all now. sa Justin, flinade och blinkade.
- Stephanie says that when you two dated, you flirted and like, kissed other girls and stuff, and that you trade her to some other girl and everything, and it dosen't really sound like something you would do, but she's my bestfriend, and.. i don't know.. this feels so stupid. sa jag, suckade och slängde huvudet i mina händer, för något år sen hade jag börjat gråta av något sånt här, men jag är inte som då, jag har förendrats väldigt mycket.
- Just so you know.. i would never do that, to anyone, and absolutley not to you, you know, i'm dumb sometimes, but, i would never do something like that, and lose you, my favorite girl. sa han och log lite mot mig.
- Aw! svarade jag och slängde armarna runt hans hals och tänkte ge honom en kyss på kinden, men skitungen vände på huvudet så kyssen kom på munnen, Aw.

Sååååååååååååååååååååååååååååååååå, äntligen, hållt på med den här hela dagen, fråga min bästaste vän Liiiinaaa, som är väääääärldens bäääääääästa, älskar dig sweetie!
Haha, hon läser över min axel, eller gjorde det, hon tar egooooopics nu, careface i know, men whatever, alla som är bäst klickar här!
Btw, vill ha minst 6 kommentarer innan jag publicerar nästa, den är nästan klar och lååång, kan vara längsta jag nåååågoonsiiiin skrivigt!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

helt f*cking awezome skrivet :D

2011-07-15 @ 00:53:37
Postat av: Alexia

as bra :D varför kommenterar ingen?? :O älskar er novell!!<3

2011-07-15 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0