IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 34

Amanda idag klockan 18.00 , jag kollade på klockan och den var 10.00 jag hade alltså 8 timmar på mig att göra något.. Jag tog en dusch satte i lila diamant i hålet i min navel elr vad man nu skulle säga. Jag sminkade mig och satte på mig ett svart linne där jag visade magen och ett par mörka jeans. Sedan gick jag och åt fruckost och sedan så skrev jag ett snabbt blogginlägg. På dagen så mezzade jag mest med Kalie och Wendi (dem Nikki var med istället för Chaz , Ryan , Justin , Amanda och Alva) och plötsligt ås var klockan kvart i sex och dags för mig att börja gå. När jag kom till parken så var inte Amanda där , jag väntade i några minuter och plötsligt kom..


Chaz , Ryan , Justin , Alva och Amanda.. Fuck dem lurade mig
jag vände mig om för att gå men Alva och Amanda hindrade mig.
- Vad? frågade jag dem kaxigt.
- Blondie har gått och blivit kaxig! utbrast Ryan.
- Oj vilken nyhet.. sa jag lika kaxigt.
- Nikki sluta lek.. sa Alva.
- Jag leker inte. sa jag kaxigt.
- Haha , dagens skämmt! sa Chaz medans han garvade.
- Okej det verkar inte som om ni ville nått , hejdå! sa jag och gick men blev stoppad av Amanda , great!
- Nej , Nikki jag menade allt jag skrev i det där sms:et , allt känns så fel , jag kan inte bara gå
hem till dig när jag är ledsen , jag kan inte gråta ut hos dig längre och allt , allt känns som
skit utan dig , du är en av mina bästa bästis festisar
och fuck Eric , fuck alla just nu.. Jag älskar dig Nikki du kommer alltid vara min bästis festis även
fast du ser ut som en h*ra. sa hon till mig på svenska.
Jag började gråta , jag kramade om henne och hon kramade om mig och där stod vi två
med typ hundra stycken som kollade på oss men vi brydde oss inte.
- Varför gråter dem? frågade Ryan Alva.
- Fråga inte mig. svarade hon.
- Men du är den ända här - utom Blondie och Amanda - som kan svenska! gnällde han.
- Ryan om du sä gjärna vill veta så får du lära dig svenska! sa jag medans jag tårkade tårarna.
- Visst.. det orkar jag ju verkligen. svarade han.
- Haha.. sa Amanda. Vi släppte taget om varann och plötsligt så kom det fram två små tjejer till mig (!?)
- Omgaaash , är du Nikki Svensson? Hon som har vairt ihop med Justin Bieber och har världens bääästa blogg? frågade dem mig.
- Eh , ja det är jag och typ tack? svarade jag och log mot dem.
Dem båda tjejerna såg ut att vara lite yngre än mig och båda hade ljusbrunt hår och blåa ögon.
Men omgaash! Kan vi få din autograf? frågade den ena tjejen mig och dem båda höll fram små rosa
block och då mindes jag plötsligt första gången jag träffade Justin när han hade skrivit i mitt lilla
rosa block.
- Visst , men vad heter ni? frågade jag dem och log.
- Jag heter Tiffany och det där är Allie! sa tjejen som tydligen hette Tiffany.
- Okej! sa jag glatt och skrev min namn grej (?)
det blev ganska misslyckat men det var ju dem första jag skrev.
Dem gick sen.
- Vad fan hände? frågade Ryan mig.
- Omgaash! dem frågade efter min autograf , och dem såg inte ens att Justin var där! sa jag och började as garva.
- Så blondie har fans? frågade Chaz mig.
- Tydligen , men så går det när man har världens bästa blogg! sa jag och log.
- Har du blogg? frågade Chaz mig.
- Efterbliven.com? frågade jag honom.
- Och det betyder? frågade han mig.
- Att du är efterbliven. svarade Alva och alla började garva.
- Jaja , hällre efterbliven än en blondin! sa Chaz.
- Vaa? blonda killar är ju jätte snygga! utbrast jag.
- Och sen ska dem ha mycket vax blablablablabla. sa Amanda ovh Alva och jag visste att dem härmade mig.
- Jaa! fjortis boois är såå snygga! utbrast jag.
- Hahaha! Fjortisen gillar fjortis killar! haha! sa Chaz och Ryan medans dem tjöt av garv.
- Ja , och? frågade jag dem.
- Om du gillar fjortis killar varför är du med Eric? frågade Amanda mig.
- För att han är snygg och fett snäll! sa jag och började tänka på Eric.
*PLING*! jag fick ett sms från Eric my love.
"Heey baby , vad göruh?" hade han skrivit.
Jag svarade "är med lite kompisar vid parken , dudå my sexxy boi?"
*PLING!* nytt sms
"Ofta?! jag är oxå där!"
Tre mintuer senare såg jag honom.
- Hey Sexy! sa han till mig.
- Hej babey! svarade jag och kysste honom , han besvarade kyssen och i ögonvrån såg
jag att Justin kollade på oss svartsjukt.
Jag menar han är Justin Drew Bieber världens kändaste tonåring och kollar sådär på mig?
Jag drömmer.. tänkte jag.
Justin kollade på mig med en blick som sa "I-still-love-you!"
Jag kollade tillbaka på honom med en blick som sa "Get-over-it!"
Jag tänkte inte förlåta honom , inte nu inte på ett år , aldrig
det var slut föreveigt och alltid..
Jag kollade ner på min vänstra hand där ringen han hade köpt till mig satt förut men jag hade
tagit av den för länge sen.  Egentligen kände jag mig lite elak för att jag inte pratade med honom , men nej.
Jag vaknade upp ur mina tankar och såg att Eric hade gått iväg och höll på med några tjejer som var kanske 15-16.
- Bra pojkvän du har. Sa Ryan till mig och nickade mot Eric och tjejerna.
- Mm vet.. svarade jag utan att bry mig så mycket , utan att säga nått så gick jag iväg.
Justin försökte komma efter mig men det kom fram en massa fans och han fick skriva typ 100 autografer , som vanligt alltså.
När jag kom hem så var det mörkt ute.
Mamma stod i köket och lagade mat medans hon nynade och visslade på glada låtar (?)
- Vad har hänt? frågade jag glatt.
- Haha inget gumman jag är bara så glad! sa hon och log.
Jag visste att något hade hänt , jag gick upp på mitt rum och kollade mig i spegeln som
jag hade där , det fanns en massa bilder på spegeln - bilder på mig och Justin när vi kysstes.
Jag visste inte varför jag inte tagit bort dem men jag orkade inte.
Jag kollade på dem , det var så vackert jag saknade det så mycket! Nej , nej , nej inte tänka så!
Jag granskade min egen spegelbild , oj jag hade verkligen föendrats , jag var inte samma tjej som på bilderna..
Men inget att gråta över , pepole changes , huh?
Plötsligt utan att fatta varför började jag gråta , jag låtsades hela jävla tiden att
jag inte brydde mig men det gjorde jag , jag sprang och hoppade upp i min dubbelsäng
och grät på kudden. Jag skämdes över det men jag hade en liten , rosa nalle kvar , för jag hade fått den av pappa
så den bettyde mycket för mig.

(Nallen)
Jag mindes plötsligt en bild som jag sätt för länge sen..
Där det stod "Teddys don't hug back but sometimes there all you've got"
Jag såg bilden i huvudet och grät mer och mer

(Bilden)
Jag grät när jag fick den i huvudet men tillslut fick jag slut på tårar.
Mamma ropade att det var mat och jag gick ner.
Vi började äta och somvanligt åt jag inte alls mycket och
gick upp på mitt rum.
Jag gick förbi den jävla spegeln och pekade fingret åt bilderna , inte för
att det skulle hjälpa men det var en sån random grej som jag gjorde ibland för att må bättre.
Jag kollade ut i den mörka kvällen och gatorna där det snöade och med alla gatulysen som lös.
Jag tänkte på Stockolm och alla vintrar där.. Egentligen ville jag inte tillbaka till Svergie
men att lämna ATL hade jag inge problem med.
Jag vaknade ur mina tankar när min dörr flög upp och där stod..

GUESS HOW! KOMMENTERA SOETISAR!


Kommentarer
Postat av: Amandaa

Bra mer! <3



Läs gärna min blogg och komentera<3

2011-02-01 @ 07:20:39
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättebra!!!:D det är säkert Justin :D

2011-02-01 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0