IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 29

- Så går det för dumma blondiner.
Jag lipade åt honom , han hade sett mig mycket fullare förut
så vad gjorde det om jag var halv full? okej det
där let VÄLDIGT fel..
Jag drack liiiiiiite för mycket den kvällen och nästa dag när jag vaknade så..


Var jag hos Justin och hade huvudvärk , fint jag var bakis..
Jag ställde mig upp och allt snurrade.
Jag lade mig vid Justin igen och han lade armen om mig.
Jag vände mitt ansikte mot honom och såg att han flinade.
- Hej. mumlade jag och log.
- Hej. svarade han och kysste mig.
Jag besvarade kyssen och rullade satt jag låg över honom.
Han lade händerna på min rumpa.
Jag avslutade kyssen och gick och duschade.
När jag kom ut ur badrummet så hade jag bara en handduk
runt kroppen och Justin glodde på mig.
- Justin varför stirrar du på mig? frågade jag honom och fnittrade.
Han rodnade och kollade bort , sedan gick han upp ur sängen och lade händerna
runt min midja (utan på handuken) och kysste mig.
Jag besvarade kyssen samtidigt som jag försökte att hålla handuken uppe.
Jag satte på mig min svarta klänning som jag hade haft på mig och sa
- Jag kanske borde gå hem , mamma är säkert orolig eller nått. och suckade.
Justin nickade bara och kysste mig innan jag gick.
När jag kom hem så var det första som hände var att mamma skrek
- VART HAR DU VARIT? skrek hon rakt upp i ansiktet på mig.
- Jag har varit på fest? svarade jag.
- Så du var på fest heeela natten? frågade hon.
- Öhm , nej jag däckade hos Justin. svarade jag och visste inte om det var sant eller inte.
- Men du fattar väll att du måste ringa eller sms:a mig eller vad som helst! sa hon.
- Förlåt.. jag glömmde. svarade jag.
- Och du har utegångsförbud. sa hon.
Jag gick upp på mitt rum och tog upp min mac , jag
skrev ett inlägg och sen så satte jag på musik.
Jag bytte om till mjukisar och en kofta.
*pling* Jag hade fått ett sms från Amanda där det stod
Hänga med och shoppa med mig och Alviss idag?
Och jag svarade
Kan nt har utegängsförbud.. :( <3
Jag hatade verkligen min mamma just nu.
Jag kollade massa bloggar och lyssnade på Taylor Swift - White horse
Det slutade med att jag satt i min säng och grät.
Jag började alltid gråta när jag lyssnade på den.
- Jag går och handlar! hörde jag mamma skrika.
- Gör så! svarade jag.
Jag satt där i min kofta och mina mjukisar och efter ett tag så somnade jag.
När jag vaknade så kollade jag mig i spegeln så såg jag helt hemsk ut.
Jag tvättade bort mitt gammla smink och kletade bara på lite maskara.
Jag kammade igenom håret och tänkte att det inte såg så illa ut när det var lockigt.
Jag hade inget att göra så jag tog en massa web kort och lade ut dem på bloggen.
Jag kollade igenom en massa tidningar och läste dem om och om igen även fast jag redan visste vad som
hände. Jag kollade mina sms och såg ett från Elin , det var adressen till hennes skola.
Jag mezzade både Alva och Amanda och sa att jag hade adressen till Elins skola men ingen av dem svarade..
konstigt.. Dem brukade alltid svara.. Nåja..
Jag kollade på säkert tusen filmer ensam.
Mamma släppte inte in Justin hit bara för att jag hade somnat hos honom.
Amanda och Alva hörde jag inte mycket ifrån.
Jag hade så tråkigt att jag mezzade Eric men han kallade mig bara h*ra så jag
sket i honom. Jag satt i mitt fönster och kollade ut.
Jag hade så tråkigt så jag gjorde till och med en bild i paint.

(Bilden)
Den var inte så noga gjord men jag brydde mig inte.
Jag mezzade med några samtidigt som jag var inne på fb och kollade på en film.
Men endå så var jag uttråkad.
Jag hade typ femhundra vänförfrågningar och lika många hot meddelanden..
Men det fanns också söta meddelanden.
Jag skrev på facebook "@Justin Bieber your fans say they want 2 kill me :o"
Efter ungefär 5 minuter så hade jag runt 20 kommentarer..
Dem flesta var haterz och sura beliebers men endel skrev att vi var jätte söta tsm
och mina kompisar som jag kännt innan jag kände Justin skrev gulliga saker som "Dö inte , and i luv u <3"
Jag saknade verkligen alla där hemma även fast jag var där i Sverige för nån vecka sen..
Men jag hade inte träffat så många.
*pling* jag fick ett sms från Justin..
Jag läste det och tårarna blev fler och fler jag läste det
om och om igen och fler tårar rann ner för mina kinder.

FÖRLÅT FÖR HEMSK UPPDATERING..
MEN DEN HÄR BLOGGEN E NT MITT LIV , JAG HAR
JU VÄNNER O SKOLA O SÅNT , MEN VAD TROR NI DET STOD PÅ SMS:ET?
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, vill veta vad som stod på smset!!!!! säkert något dåligt iaf:( men det var grymt bra!!!!:D

2011-01-23 @ 00:07:30
Postat av: Amandaa

Mer,Mer,Mer:)

2011-01-23 @ 22:27:35
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Hannah

meeeeeer säkert ngt dåligt lr så ...

2011-01-24 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0