IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 57

Plötsligt hörde jag att min mobil plingade till och sprang till den.
- Sms nörd! Ropade Elin efter mig.
- Tack detsamma! ropade jag tillbaka. Jag kollade på mobilen och det stod "Vaken?" från Justin.
"Yeees , du kan komma t vårat rum om du vill , alla andra är där<3" skrev jag och tryckte på skicka.
Några minuter senare så plingade det på dörren och där stod han.. Justin.


(Old , but cute)
- Heeeyy loverboy. sa jag och kysste honom.
- Heyy Shawty. svarade han och besvarade min kyss.
- Ta in på hotell! hörde jag Chaz skrika.
- Vi är på hotell ditt pucko! svarade jag.
- Men skit it , gå till Justins rum whatever. svarade han.
- Hahah , visst du slippar man dig drygo! svarade jag.
- Ska vi gå frågade Justin mig och tog min hand.
- DISSARE! skrek Amanda.
- Haha , Mandah jag driver? svarade jag och log medans jag gick tillbaka till Chaz och dem med Justin's
hand i min.
- Tur för dig! svarade hon , hon var dygnsur precis som alla utom jag och killarna.
- Varför är ni blöta? frågade Justin tjejerna.
- Dem hällde vatten över oss! skrek Alva och Amanda samtidigt och såg skit sura ut.
- Hahah! Älskling var inte sur! sa Ryan och kysste Alva.
- Mm.. svarade hon och besvarade kyssen , gulliga dem var.
Jag kollade upp mot Justin och log mot honom , han log tillbaka.
- Ska vi stå här hela dagen eller ska vi göra något? sa plötsligt Christian.
- Men vad tror du? frågade Alva honom med höjda ögonbryn.
- Jag vet inte , därför frågade jag. svarade Christian och log.
- Jaja , någonting ska vi göra men vad? sa Ryan.
- Vad sägs som att gå ich äta fruckost? frågade Amanda oss.
- Dem har redan stängt , klockan är typ 13.00. svarade Chaz henne.
- Så går det när man dricker för mycket! sa Ryan och kollade menandes på mig.
- Hallå? Jag vaknade faktiskt innan dem , och jag drack typ ingeeeeet igår! svarade jag och lipade.
- Inget.. sure. sa Chaz.
- Asså käfften mobbare! svarade jag bara.
- Mobbare? frågade Chaz mig med höjda ögonbryn.
- Ja mobbare , har du hört det förut eller är du efterbliven? frågade jag honom.
- Nej duvet jag har aldrig hört det ordet förut! sa han ironiskt och himmlade med ögonen.
- Okej , men jag kan förklara.. Om jag orkar. svarade jag och log elakt.
- Du är blond! sa Ryan.
- Kom du på det nu? frågade jag honom.
- Asså guys sluta bråka! sa Elin.
- Vi bråkar inte vi diskuterar! Sa jag och lipade.
- Same shit Nikki! svarade Elin.
- Haha yees! sa Amanda från igenstans.

Vi pratade ett tag till sedan gick vi ned och åt lunch eller fruckost eller vad man nu skulle kalla det
på någon strand bar , sedan så hade vi tjejer tvingat med killarna till gallerian som fanns här.
Och jag hade äntligen fattat det , om fyra dagar så skulle jag vara 15!
- Vad önskar du dig i födelsedags present då? frågade Amanda mig.
- Ingen aning. svarade jag.
- Så du vill inte ha en enda sak? frågade Chaz mig och jag skakade på huvudet.
- Blondie är inte shopping galen längre! utbrast Ryan och jag kollade surt på honom.
- Men jo , daah. svarade jag och han kollade konstigt på mig.
- Vi går in här! utbrast jag när jag såg någon främmande butik med vääärldens snyggaste grejer i skyltfönstret.
- Du läser mina tankar! utbrast Elin.
- Highfive! sa jag och vi gjorde highfive men missade..
- Fan! sa Elin och vi började garva.
- Ähh , Highfive igen! utbrast jag och vi gjorde highfive och träffade.
- Vi är bäst! sa Elin.
- But ofcourse! svarade jag och alla kollade konstig på oss , vilket fick oss att garva ännu mer.

Vi gick in i den ganska lilla butiken och det var bara snygga saker där!
- OMG jag mååååååste ha allt här! nästan skrek jag och alla garvade åt mig.
Jag provade nästan allt och det slutade med att jag köpte fem par linnen - dock hade ett linne en lite för stor U-rigning - sedan så köpte jag även ett par ballerina och lite andra grejer.

- Är inte din garderod typ överfull? frågade Chaz mig.
- Mjoo , men min garderob i Beverly Hills är större.. sa jag lite halv högt.
Justin kollade på mig med ledsna ögon och jag förstod varför.
Vi skulle lämna Hawaii om ungefär 3 månader och då skulle jag inte åka till Atlanta.. Jag skulle till Beverly Hills.
- Snälla kan du inte stanna i Atlanta? frågade Justin mig med hundvalps ögon.
- Jag vill , men jag kan inte.. förlåt. mumlade jag och kramade om honom.
- Asså Nikki seriöst , du följer med till Atlanta..Du bor där seriöst! sa Chaz.
- Haha , naaw.. Förlåt men kan inte , mamma lät mig knappt följa med till Hawaii så.. svarade jag.
- Men förihelvete! Du bor hos mig i så fall! Jag bryr mig inte rym hemifrån eller något! sa Alva.
- Haha , men det är ju tre månader kvar typ? svarade jag.
- Inte deräkt.. Vi åker om ungefär en vecka. svarade Ryan.
- Nej! protesterade jag.
- Jag trodde du skulle bli glad? frågade Chaz mig.
- Chaz , du är fan blond! svarade jag.
- Jag är brunett? frågade han mig.
- Men nej du är blond , på insidan iaf! svarade jag.
- Whuut? frågade han mig.
- Asså whatever , tror ni jag blir glad över att ni åker? Är ni sjuka i huvudet eller nått? frågade jag dem.
- Naaaw , lillasyster kommer sakna dig med! sa Ryan och bar upp mig i en kram.
- Haha , jag känner mig som en 5-åring! sa jag medans jag tjöt av garv.
- Eyy hon är min tjej! sa Justin plötsligt.
- Yes i am! svarade jag och kysste honom när Ryan släppte ner mig.
Justin besvarade kyssen och det kändes underbart!

Vi betalade och sedan gick vi till en strandmarknad där det inte var så mycket folk , dock fick Justin
ändå skriva en massa autografer men paparazzis slapp vi , fast det var folk som fotade oss.. Riktigt störande!

Jag kollade på två halsband - ni vet sånna som hör ihop? Som kompishalsband
fast det stod "me + you"

- Kolla vad sött! sa jag och drog lite lätt i Justins arm.
- Visst , det är sööt.. Men du är sötare. sa han och blinkade mot mig medans han gjorde hans hairflip.
- Naaaaaaaw älskar dig bieberboy!
- Älskar dig med Shawty! sa han och pussade mig lätt på pannan.

Det var ett under att hela jag inte smällte till en degklump eller något liknande.
Jag kunde inte känna mina ben , även fast jag känt Justin väldigt länge så var det som att var nykär - helt amagzing med andra ord!

Fyra Dagar Senare/Nikki's Födelsedag

Today was my b-day wiiie! tänkte jag ironiskt.
Caitlin , Justin , Amanda och exakt alla hade varit konstiga mot mig och jag fattade inget.
Dem ignorerade mig idag. Jag hade vaknat upp helt ensam och inga sms igenting.
Jag gick ner för att äta fruckost helt ensam och kände mig mobbad.
Plötsligt började det kännas som om folk stirrade , vilket var läskigt.
Men jag inbildade mig bara. Några skrek "Happy Birthday"
och det kändes jätte konstigt , hur kunde dem veta att jag fyllde år?
Min mobil plingade till och jag kollade , det var ett sms från dolt nummer weird.
Jag kollade och det stod..



Kommentera så får ni veta vad det stod hah!♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Äntligen har du bloggat!

2011-02-26 @ 00:53:10
Postat av: ellen

omb, vad stod det?! :o

2011-02-26 @ 09:05:17
Postat av: Julia

MEEEEER skit bra (L)

2011-02-26 @ 10:19:41
Postat av: Amandaa

Meeer<3



Snälla skriv så snart som möjligt,Otroligt bra<3

2011-02-26 @ 10:24:32
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

har bieber fever nu så dags o blogga :o

2011-02-26 @ 10:28:14
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0