IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 45

Dem frågade varför jag varit "oaktiv" under några månader förut men jag valde att inte svara.
Interljuven var ganska lång och jag fick även sjunga en låt..
Jag sjöng 'Never let you go' bara för att jag sjöng den för Nikki när vi var i Spanien.
Hon log och hennes ögon var blanka , jag kollade på henne genom heeela låten.



(Fiiiiiilåååt för liiten bild :o)
En vecka senare/Nikki's Perspektiv
(Bara satt ni vet grejs)
Justin hade redan fyllt år och vi hade haft en stooor beach party
så nu var han sjutton och jag kände mig som en treåring :(
Men snart så fyllde jag år , bara väääldigt lång tid kvar.


Idag skulle Justin ha konsert , och jag skulle följa med!
Jag hade inte gått på någon av hans andra konserter
för jag hade inte orkat. Jag satte på mig

Kände för dubbel bild x)
Och sedan var det dags för mig och Justin att åka.
När vi kom så var det en massa skrikande fans. Dem flesta skrek att dem hatade mig , medans
några igonrerade mig och skrek "I LOVE YOU!" till Justin och gullig som han var så skrek han "I love you to"
fansen blev gaaaalna och jag var bara glad över att komma in på arenan , det var bara en sak
jag inte gillade , Jasmine Villegas var där. -.-'
Jag hade inte gillat henne sen hon och Justin kysstes i NY.
När Justins konsert började så stod jag bara backestage och kollade när han gjorde sina låtar.
Jag blev liiiite avundsjuk på tjejen som fick vara hans OLLG , men jag orkade inte bry mig , jag menar han
hade ju sagt att han älskade mig.
- Han är min! din bitch! sa Jasmine till mig innan hon gick ut och dem skulle
sjunga overboard. I refrängen så såg jag att dem kom vääääldigt nära varann , deras ansikten var
några centimetrar ifrån hans och..

Heeeej jag jävlas genom att nt säga vad som händer så förlåt för kort men ville jävlas som sagt :)))

Kommentarer
Postat av: amandaa:)

As bra!

Dom kke kysser varandra;)

2011-02-16 @ 10:52:38
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Jazmin ♥

Tryck och gilla snälla!! http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmodelljaktdomino.se%2Fpersoner%2Fjazmini-eleonora&h=1323b.

2011-02-16 @ 13:37:42
URL: http://jeeds.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra förtsätt <3



Kan inte du ha en frågestund ? (L)

2011-02-16 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0