IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 43

- Men , jag har inte sett dig på typ 100 år och nu ska du iväg igen! sa jag mendans jag grät.
- Men älskling då.. sa han.
- Vart ska du förrestern? frågade jag honom.
- Hawaii. svarade han.
- Ska du vara i Hawaii i fem månader? frågade jag honom och han nickade.
- Jag glömde säga en sak förresten.. sa han och log lite lurigt.
- Vadå? frågade jag medans jag torkade tårarna.


- Jag frågade liksom scooter en grej och.. DU FÅR FÖLJA MED! skrek han.
- YAAAAAAAAAY! skrek jag tillbaka och kysste honom.
- Men seriöst , tror du jag skulle åka iväg och lämna dig här? Har du gått och blivit tokig flicka? frågade han mig och
såg orolig ut fast på skämt.
- Well så går det när man inte ser dig på ett tag! sa jag och log lite busigt.
- Förlåt shawty. sa han och kollade ner.
- Justin , huvudsaken är att jag är med dig nu , jag skiter i resten helt seriöst..! sa jag och log mot honom.
- Haha , du är för söt.. sa han och kramade om mig.
- Men när ska vi åka till Hawaii? frågade jag honom och log.
- Det är inte förenns om typ två veckor , men vi ska typ hem till Atlanta om några dar. sa han.
- Men jag har bara varit här i en dag? sa jag frågandes.
- Haha , synd för dig , Kanada är bäst. sa han och log.
- Och killarna därifrån är jävligt snygga! sa jag och log på ett speciellt sett mot honom.
- Särskilt jag. svarade han och log flirtigt med mig.
- Det var dig jag menade? sa jag och suckade.
- Jag vet. sa han och log malligt.
- Tönt. sa jag och log mot honom. Han bar upp mig ur soffan och jag började as garva.
- Vad sa du? frågade han mig och låtsades vara arg.
- Haha , du hörde! sa jag och garvade ännu mer.
- Ta tillbaka det. väste han och jag fortsatte garva.
- Hahah , vad händer annars? sa jag medans jag fortfarande gravade.
Justin fortsatte bära mig och tillsut kom han ut och där stod en pool , den var öppen.
- Nej Justin , nej! nästan skrek jag.
- Försent.. sa han och skulle precis släppa mig när jag sa.
- Jag gör vad som helst! jag ville liksom inte åka i , det var ju typ minusgrader där.
- Vad som helst? frågade han mig och log. Medans jag nickade ivrigt.
- Äh , jag slänger i dig endå! sa han och nästa sekund var jag i vattnet.
- Aaaaaaah! Justin! skrek jag och var typ skitsur. Han stod vid poolkanten och garvade , jag
tog tag i hans ben och drog i honom.
- Smart av dig att stå så nära kanten! sa jag och garvade. Justin tryckte ner mig under vattnet och kysste mig.
Det var skiiit kallt men jag struntade i det för jag var ju med Justin.
- Ska vi gå upp? frågade Justin mig medans han huttrade.
Jag nickade bara. När jag tänkte efter så frös jag faktiskt. På något sätt hade mina kläder kommit till Justin , det måste ha varit Caitlin.. Jag satte på mig ett par gråa mjukisar och ett vitt uringat linne. När jag gick ner till Justin som spelade X-Box så stirrade han genom min tröja och jag fattade - min bh syndes igenom , great.
- Justin , mitt ansikte är här uppe! sa jag.
- Jag vet , jag hittade bara annat att titta på. sa han och bet sig i läppen.
Jag höll handen för där man såg bh:n som alla fjortisar bruckade göra.
Jag gick fram till Justin och han lade armarna runt om mig , jag tog min hand och lyfte upp hans haka.
- Hej! sa jag och log.
- Haha , hej? svarade han och kysste mig.
- Ska vi gå upp och lägga oss? frågade jag honom även fast jag inte var det minsta trött.
- Visst. svarade han. Vi gick upp och lade oss i hans säng och jag somnade efter bara några minuter.

Två Veckor Senare/Nikki's Perspektiv


- Nikki , shawty vakna vi ska åka snart. hörde jag Justin säga.
- mm.. svarade jag och försökte sova vidare.
- Nikki , ska du gå upp eller? frågade han mig.
- Snart.. svarade jag.
- Okej ditt val , sa han och jag hörde att han gick ut och plötsligt sattes kranen på. Jag fattade
vad han tänkte göra.
- JAG ÄR VAKEN! skrek jag och satte mig spikrakt upp i sängen.
- Haha bra! sa han , böjde sig över mig och kysste mig.
Dem senaste två veckorna hade varit amagzing , jag hade varit med Justin nästan varje dag och log och var glad 24/7. Tänk att idag skulle jag till Hawaii med vääärldens underbaraste kille , the love of my life.
Jag satte på mig ett svart linne med en vit magtröja som hade ljusrosa ränder över , ett par jeans shorts och smycken.

(Nikk's Outfite)
Jag gick ut till Justin och vi tog en taxi till flygplatsen.
Juste det var en sak jag inte hade berättat , min mamma hade flyttat till Beverly Hills men
jag vägrade följa med så jag hade vårat hus i Atlanta all by myseelf.
När vi kom till flygplatsen så var det men massa små tjejer som skrek och ville ha autografer - även an mig!
Endel sa att jag bara utnyttjade Justin men jag brydde mig inte , jag visste ju själv att det inte var sant.
Vi gick på vårat plan och satte oss vid förstaklass delen. Även på planet så var det en massa som ville ha Justins autograf men som tur var så var det lungna fans som inte skrek.
Vi gjorde inte så mycket på planet utan lyssnade nest på musik , sov och sånt.
Vi landade i Hawaii när klockan var typ 04.36 och jag var as trött.
Det var en massa paparazis och fans där och jag fattade inte att dem orkade.
Vi kom till hotellet där vi skulle bo och det var verkligen jätte fint.

(Hotell rummet)
Jag somnade på typ därekten och nästa morgon när jag vaknade så var klockan typ 12.00
- Justin , babey vaakna! sa jag och kysste honom på munnen.
- Snart.. sa han och jag reste mig upp men då drog han ner mig i sängen igen.
- Nej , stanna. mumlade han.
Justin var sååå söt på morgonen , hans morgon ruffs och allt. Han var fööör perfekt.
- Haha , har inte du konsert eller nått? frågade jag honom.
- Nää inte idag , det börjar imorrn. svarade han medans hans hand var runt min midja.
- Okej , men vill inte du gå och bada med mig? Frågade jag honom.
- Sen. svarade han.
- Haha , jag kan gå utan dig , det finns säkert en massa snygga killar på stranden. sa jag och drev med honom.
- Mm.. svarade han.
- Okej , hejdå! sa jag och slingrade mig ut ur hans grepp. Jag letade upp min rosa bikini och satte på mig den
med en magtröja och ett par jeans shorts över.
- Justin , kommer du? frågade jag honom men han låg fortfarande i sängen. Jag gick in till badrummet och
sminkade mig med vattenfast maskara och satte upp mitt hår i en hög toffs på huvudet.
Plötsligt kom Justin och kramade mig bakifrån.
- Hej sömntuta! sa jag.
- Hej på dig med shawty. sa Justin som bara stod i ett par shorts.
Jag älskaaaade verkligen när han kallade mig shawty , jag blev helt jävla varm i kroppen då.
- Ska vi gå loverboy? frågade jag honom.
- Viist , men vi ska väll äta först? frågade han mig och jag nickade.
Vi gick ut ur vårat hotell rum och gick in i hissen , det var bara vi där.
- Justin vill du göra något kul? frågade jag honom och log busigt.
- Vad har du nu hittat på? frågade han.
- Inget.. Jag tänker bara trycka på alla dem där knapparna när vi går ut! sa jag och började garva.
- Haha , typiskt dig! sa han.
När vi gick ut så såg vi till att alla knappar var tryckta på.
Justin tvingade mig att äta som vanligt. :(
- Varför tvingar du mig alltid att äta? frågade jag honom.
- Men suck Nikki , vad tror du? frågade han mig.
- Jaja , ändå.. svarade jag och åt. Det var en massa paparazzis runt hotellet men vi
brydde oss inte utan höll handen och sånt.
Paparazzisarna visste redan att vi dejtade.
När vi kom till stranden så var det inte så många där , fast det var en massa
små tjejer - eller kanske inte små tjejer endel var äldre än mig - som kom och frågade
om autografer och ville krama Justin. Men en liten tjej struntade i Justin och gick fram till mig istället , mig!!
- Kan jag få din autograf? frågade hon mig blygt och kollade ner i marken.
- Visst , vad heter du? frågade jag henne.
- Amber. svarade hon. Jag skrev "Till Amber" och sedan min autograf.
- Taaack! sa hon jätte glatt och kramade mig. Tjejerna började prata med Justin och jag gjorde inget
utan bara solade. Jag märkete att någon bar upp mig och slog upp ögonen.
- Justin! vad gör du!? nästan skrek jag medans Justin bar ut mig till vattnet. Jag slog armarna om hans hals för att han jag inte skulle rammla. Sedan så satte jag mina ben runt hans midja , men på något sätt så hamnade jag i vattnet ändå.
- Juuuuuustin! skrek jag och sprang mot honom.
Jag skvätte ner hela han och garvade 24/7.
- Ska vi gå upp? frågade han mig plötsligt.
- Visst.. svarade jag och vi gick upp. Jag kollade på klockan och den var redan fem , hur gick tiden såhär snabbt?
Jag och Justin gick tillbaka till hotellet och blev dombade av fans och paparazzis men jag försökte ignorera dem.
- Vad vill du göra? frågade jag honom när vi kom tillbaka till hotellet.
- Vara med dig! svarade han.
- Naaaaw sweeti! sa jag och han kysste mig.
- Jag älskar dig. viskade han.
- Som jag älskar dig. viskade jag.
- Vill du kolla på film? frågade han mig.
- Nej , det kommer sluta med att du tvingar mig att kolla på en läskig film! sa jag och låtsades vara sur.
- Hahaha! Men det är ju kul! sa Justin.
- Bara för att du vill hålla om mig! utbrast jag.
- Mabye soo.. svarade han.
- Och därför måste du tortera mig med läskiga filmer? frågade jag honom.
- Kanske.. svarade han.
- Haha , men omb! sa jag.
- Oh my Bieber? frågade han mig.
- Yeees , fast det känns vääldigt skumt att säga när jag är med dig av någon annledning. sa jag och garvade.
- Du är skum. sa han.
- Du är Justin Bieber.. sa jag.
- Är det dåligt? frågade han mig och såg orolig ut , men jag visste att han drev.
- Ibland , ibland inte.. Men för mig är du bara Justin! Och jag älskar dig! sa jag och kysste honom
innan han hann svara. Han besvarade kyssen och det blev mer och mer passionerat.
Vi satte på en film och det blev dear John , jag grät igenom exakt hela filmen.
- Babey? sa Justin plötsligt.
- Vad är det loverboy? frågade jag honom.
- Jag ska på interljuv imorrn och..

Dam Dam Dam.. Vad händer nu kommentera? Och sluuuuuuuuuuta fatta vad jag ska skriva :@ But i still looove ya guys :) <3

Kommentarer
Postat av: Julia :D

Meer:D

2011-02-13 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0