NEVER LET YOU GO - CHAPTER 63

Jag såg helt försörd ut , inte bara för att jag var osminkad , utan också för att mina kinder var röda , under ögonen var jag röd.
Jag hade faktiskt aldrig sätt mig såhär förut , jag brukade ju vara "hon-som-alltid-var-glad"
Jag såg helt försörd ut , inte bara för att jag var osminkad , utan också för att mina kinder var röda , under ögonen var jag röd.
Jag hade faktiskt aldrig sätt mig såhär förut , jag brukade ju vara "hon-som-alltid-var-glad"

Några timmar senare satt jag och kollade på film - Never Say Never.
Jag kollade på den för att jag hoppades på att samma sak skulle hända som förra gången jag kollade på den , att Justin skulle komma in.
Men det gjorde han inte , och det visste jag att han inte skulle göra.
Jag hade varit helt osocial sedan han stack , för nu när man var "Bieber's-flickvän" så fick
man paparazzis efter sig , och tänk om jag såg "heart-broken" då skulle alla se det.
Fast kanske det var bäst , så att Justin skulle se
dem , men alla hans belieber's skulle få flipp och åhh , just nu var allt svårt.
Innan jag visste ordet av knakade det på dörren och
Cai smet in. Cai var mitt senaste smeknamn för Caitlin , hon hade haft ganska många på sistonde.
- Aimz! skrek hon och flög rakt på mig medlidsamt.
Det var lustig för sen jag snackade med Chaz
i telefon när jag var i L.A så kallade alla mig Aimz , även Justin's
beliebers bara för att han hakkade mitt account och bytte + kallade mig det han med.
Ja , Justin kunde mitt lösenord till Fb , och Twitter.
Bara för att det var "JustinBieber"
Men jag loggade inte på nu , för
jag ville inte skriva hans namn , tänka på honom eller något.
- Cai. mumlade jag ledset.
- Vad har hänt!? nästan skrek hon , fast lågt. Cai
visste inte något från den senaste veckan , eller dagen då det hände.
Jag började långsammt förklara men det blev hetsigare och hetsigare och tårarna rann , men Cai
fanns där , jag kunde gråta mot hennes axel och just nu så var det min största tröst.
- Men , vet du vad? Vi ska ha "girls-night" med Chaz och Ryan! utbrast
hon med lite konstigt uttryck och konstig röst så jag började fnissa.
- Girls night med killar? Nice. svarade jag och fnittrade.
- Idag är dem tjejer! sa hon.
- Chazina och Rynette? frågade jag henne och hon nickade och sa:
- Precis , you read my mind girl! och vi fnissade , det var konstigt att det fanns dem personer
som kunde få en såhär. Helt bubblig och fnittrig.
- I know , i got skillz! svarade jag och vi fnissade ännu mer.
- Maybe so , men du skill girl , du måste packa väskan nu , girls night
at my place! sa hon och gjorde lite roliga saker , det såg väll lite freaky ut , men så var hon.
- Hahah , visst , men skill girl diggar inte att packa. sa jag skämmstamt
medans jag gick in i min walk-in-closet och hämtade en väska och sedan annat som jag
skulle ha , typ kläder och så , ja ni är ju inte korkade så ni fattar.
- Skill girl är du färdig snart! skrek Cai och jag fnissade.
- YEAH MAN! svarade jag , av någon annledning
hade jag fastnat på det , jobbigt eller vad?
- USHER STYLE! skrek hon tillbaka och
man hörde as garv , vilket fick mig att börja as garva också.
Cai hade blivit som min syster , men en sak var säker , inget skulle kunna ersätta Tyra.
Påtal om Tyra , hon hade flyttat från
Los Angeles till Svergie.
Min älskling bodde nu i Svergie.
Efter som jag skyllde på dem för att ha tagit ifrån mig min
älskling så hatade jag Svergie , även fast Tyra sa att det var "jätte bra där"

Two chapter's today , whaaat dooo yoooou thiiiink?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-28 @ 22:26:04
Postat av: Stina

Asbra meeeer

2011-04-29 @ 14:40:57
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

awesome !! :D

2011-04-29 @ 16:14:00
Postat av: Tuva :)

Sjukt underbar, satt nyss o läste igenom hela novellen och när jag insåg att de tog stop vid 63 så fick jag typ damp ! xD

Kram<3

2011-04-29 @ 16:31:26
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

MEEEER !!!!LÄS GÄRNA MIN OKSÅ!!<3



2011-04-29 @ 18:29:09
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOOOORE

2011-04-29 @ 18:29:24
URL: http://welovitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0