NEVER LET YOU GO - CHAPTER 61

- Jag var as elak mot dig! sa jag skuldsammt om det nu heter så.
- Nej då. sa han och log.
- Var jag visst , jag sa att din karriär skulle gå åt skogen! sa jag fortfarande med skuldkänslor.
Justin garvade bara åt mig.
- Du är för söt. sa han och kysste mig mjukt på läpparna.
Även fast jag blev förvånad av att han kysste mig  så besvarade jag kyssen och det blev till hångel.
Hans händer var runt min midja men flyttade sig till min rumpa , sen under linnet och ahh , ni fattar nog.
Själv lyckades jag ta av hans tröja , men hörrni jag kunde inte hjälpa det , har ni sätt hans sexiga sixpack?
Vi rullade runt och nu låg han över mig.
Det blev mer och mer passionerat , tills jag drog mig ur.. suck på mig.
- Förlåt. sa han , han gick av mig och kollade ner på sina händer.
- Inget att säga förlåt för baby. sa jag och log ett flirtigt smile , haha.
Vi fortsatte kolla på filmen och nu låg jag med hans armar runt omkring mig , det var underbart.
Han sjöng lite på Never let you go i mitt öra och fjärilarna i min mage var vildare än någonsin förr.
Tre Månader Senare
Jag och Justin hade varit tillsammans i tre månader nu.
Vårat förhållande hade varit officielt ett tag nu , så folk visste och jag hade väll fått en del dödshot , men jag bryyde mig inte.
Men i alla fall så var han iväg på tour och jag fick inte och kunde inte följa med eftersom skolan började om en vecka.
Justin hade åkt för exakt en vecka sen , och jag störde mig mycket på att han var borta , för Selena Gomez var med honom.
Han sa att dem bara var vänner och jag försökte lita på honom , men vem skulle inte bli avundsjuk om ens pojkvän och hans ex åkte iväg typ över hela världen?
Okej hela världen var att överdriva , men dem skulle åka över hela U.S.A.
Men i alla fall , hans sista konsert skulle vara i Atlanta , och han visste inte detta men jag skulle gå på den , och sitta längst fram , roligt va?
Utan anledning så kom dagen vi skildes åt upp i huvudet , det gjorde den ofta.
Flashback
- Justin , snälla åk inte! gnällde jag. Han skakade bara på huvudet.
- Lung älskling inget kommer hända , lita på mig. svarade han och kysste mig mjukt på läpparna.
I vanliga fall skulle jag ge med mig , det brukade jag göra när han kysste mig och det visste han.
- Men.. Snälla? sa jag när han avslutat kyssen som jag besvarade lite halvt.
- Jag kan inte. sa han entonigt.
- Varför måste hon vara där då? frågade jag honom , jag kallade inte Selena Gomez för "Selena" eller något , jag kände henne trotts allt inte.
- Hon? frågade han mig.
- Du vet vem jag menar. sa jag lite surt.
- Jaja , jag måste gå nu. Hejdå. sa han lika entonigt som förut.
Vi stod utan för mitt hus , vid min dörr och bråkade.
- Visst. svarade jag bara och gick in. Vilket jag ångrade , jag sjönk ner på golvet och började gråta.
Jag ville inte att vi skulle skiljas såhär , jag menar jag skulle inte få se honom på två månader efter det här.
Jag ställde mig upp och kollade ut genom närmaste fönster där jag såg hans tour bus åka iväg.
Tillbaka till Nutid
Tårarna rann ner av minnet , och det som var värre var att vi inte hade sms:at eller ringt , eller ens haft kontakt sen dess , om det fortsatte så här så skulle jag vara bortglömd innan hans tour var slut , och det fick mig att vilja stört gråta , fast det kunde jag inte för Kelly och pappa visste inget , dem hade inte varit hemma dagen när han hade åkt.
Just nu satte jag på sängen i mitt rum. Jag satt i skräddar ställning och dagboken låg i knät.
När jag kollade ner på dagboken såg jag också dem lila sängkläderna , varför skulle dem vara lila  när det var hans favorit färg?
Jag kollade på sidan där jag skrivt där stod det datumet och sedan:
"Jag är dum i huvudet.
Snart är han borta föralltid , och då
kommer jag inte få tillbaka honom.
Fan , livet suger." skrev jag , inte mer , inte mindre.
Livet kanske inte sög , men det kändes så.
Jag blundade och kände tårarna rinna.
Snart skulle man väll inte se vad det stod , vilket var bra.
För tänk om Justin skulle öppna den någon gång , och se.
Fast han var ju borta snart , i klorna på Selena Gomez eller Jasmine Villegas eller vem som helst , vem som helst utom just mig.
Jag slets i flera bitar av det.
Jag ville sms:a honom , jag ville men vad skulle jag skriva?
"Hej , förlåt" eller?
Nej , det kunde jag inte.
Jag tog upp mobilen och tryckte upp nytt meddelande. Men vad skulle jag skriva?
Jag ville inte att något skulle bli fel , för det var till honom det skulle skickas och eftersom vi bråkat sist jag såg honom så var jag nog ganska säker på att vårat förhållande svajade på en väldigt tunn tråd , ett fel steg och det var slut.
- Jag var as elak mot dig! sa jag skuldsammt om det nu heter så.
- Nej då. sa han och log.
- Var jag visst , jag sa att din karriär skulle gå åt skogen! sa jag fortfarande med skuldkänslor.
Justin garvade bara åt mig.
- Du är för söt. sa han och kysste mig mjukt på läpparna.


Även fast jag blev förvånad av att han kysste mig  så besvarade jag kyssen och det blev till hångel.
Hans händer var runt min midja men flyttade sig till min rumpa , sen under linnet och ahh , ni fattar nog.
Själv lyckades jag ta av hans tröja , men hörrni jag kunde inte hjälpa det , har ni sätt hans sexiga sixpack?
Vi rullade runt och nu låg han över mig.
Det blev mer och mer passionerat , tills jag drog mig ur.. suck på mig.
- Förlåt. sa han , han gick av mig och kollade ner på sina händer.
- Inget att säga förlåt för baby. sa jag och log ett flirtigt smile , haha.
Vi fortsatte kolla på filmen och nu låg jag med hans armar runt omkring mig , det var underbart.
Han sjöng lite på Never let you go i mitt öra och fjärilarna i min mage var vildare än någonsin förr.
Tre Månader Senare
Jag och Justin hade varit tillsammans i tre månader nu.
Vårat förhållande hade varit officielt ett tag nu , så folk visste och jag hade väll fått en del dödshot , men jag bryyde mig inte.
Men i alla fall så var han iväg på tour och jag fick inte och kunde inte följa med eftersom skolan började om en vecka.
Justin hade åkt för exakt en vecka sen , och jag störde mig mycket på att han var borta , för Selena Gomez var med honom.
Han sa att dem bara var vänner och jag försökte lita på honom , men vem skulle inte bli avundsjuk om ens pojkvän och hans ex åkte iväg typ över hela världen?
Okej hela världen var att överdriva , men dem skulle åka över hela U.S.A.
Men i alla fall , hans sista konsert skulle vara i Atlanta , och han visste inte detta men jag skulle gå på den , och sitta längst fram , roligt va?
Utan anledning så kom dagen vi skildes åt upp i huvudet , det gjorde den ofta.

Flashback
- Justin , snälla åk inte! gnällde jag. Han skakade bara på huvudet.
- Lung älskling inget kommer hända , lita på mig. svarade han och kysste mig mjukt på läpparna.
I vanliga fall skulle jag ge med mig , det brukade jag göra när han kysste mig och det visste han.
- Men.. Snälla? sa jag när han avslutat kyssen som jag besvarade lite halvt.
- Jag kan inte. sa han entonigt.
- Varför måste hon vara där då? frågade jag honom , jag kallade inte Selena Gomez för "Selena" eller något , jag kände henne trotts allt inte.
- Hon? frågade han mig.
- Du vet vem jag menar. sa jag lite surt.
- Jaja , jag måste gå nu. Hejdå. sa han lika entonigt som förut.
Vi stod utan för mitt hus , vid min dörr och bråkade.
- Visst. svarade jag bara och gick in. Vilket jag ångrade , jag sjönk ner på golvet och började gråta.
Jag ville inte att vi skulle skiljas såhär , jag menar jag skulle inte få se honom på två månader efter det här.
Jag ställde mig upp och kollade ut genom närmaste fönster där jag såg hans tour bus åka iväg.

Tillbaka till Nutid

Tårarna rann ner av minnet , och det som var värre var att vi inte hade sms:at eller ringt , eller ens haft kontakt sen dess , om det fortsatte så här så skulle jag vara bortglömd innan hans tour var slut , och det fick mig att vilja stört gråta , fast det kunde jag inte för Kelly och pappa visste inget , dem hade inte varit hemma dagen när han hade åkt.
Just nu satte jag på sängen i mitt rum. Jag satt i skräddar ställning och dagboken låg i knät.
När jag kollade ner på dagboken såg jag också dem lila sängkläderna , varför skulle dem vara lila  när det var hans favorit färg?
Jag kollade på sidan där jag skrivt där stod det datumet och sedan:
"Jag är dum i huvudet.
Snart är han borta föralltid , och då
kommer jag inte få tillbaka honom.
Fan , livet suger."
skrev jag , inte mer , inte mindre.
Livet kanske inte sög , men det kändes så.
Jag blundade och kände tårarna rinna.
Snart skulle man väll inte se vad det stod , vilket var bra.
För tänk om Justin skulle öppna den någon gång , och se.
Fast han var ju borta snart , i klorna på Selena Gomez eller Jasmine Villegas eller vem som helst , vem som helst utom just mig.
Jag slets i flera bitar av det.
Jag ville sms:a honom , jag ville men vad skulle jag skriva?
"Hej , förlåt" eller?
Nej , det kunde jag inte.
Jag tog upp mobilen och tryckte upp nytt meddelande. Men vad skulle jag skriva?
Jag ville inte att något skulle bli fel , för det var till honom det skulle skickas och eftersom vi bråkat sist jag såg honom så var jag nog ganska säker på att vårat förhållande svajade på en väldigt tunn tråd , ett fel steg och det var slut.

Hej , förlåt men nu får ni erat "efterlängtade" chapter :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH JÄTTEBRA MER MER NUUU

2011-04-27 @ 17:12:29
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.welovitall.blogg.se

2011-04-27 @ 17:13:31
Postat av: Milla :)

mer snälla :D

den är bäst :)

2011-04-27 @ 18:03:10
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Julia

meera, snälla ett till idag ? (L)

2011-04-27 @ 18:19:26
Postat av: alicia

Mer ! c8

2011-04-27 @ 18:21:18
Postat av: alice ^^

mer , snälla kan du inte göra ett jätte långt :D?

2011-04-27 @ 18:59:44
Postat av: Stina

meeer :)

2011-04-27 @ 20:38:26
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Linnea :D

mmer :d

2011-04-27 @ 23:26:24
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-27 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0