NEVER LET YOU GO - CHAPTER 59

Hans händer placerade han på min midja men dem flyttade sig sedan ner till min rumpa.
Egentligen var det fel att låta honom komma undan så lätt.
- Förlåter du mig? frågade han mig med en liten glimt i ögonen.

- Jag vet inte. svarade jag frånvarnade.
- Hjälper det här? frågade han och kysste mig mjukt.
- Kanske det. svarade jag medans jag bet mig i läppen när han avslutat kyssen.
Han kysste mig igen och igen och igen.
- Är jag förlåten nu? frågade han mig med hundvalps minen.
Jag nickade bara och hela han sken upp.
Jag menar om han nu talade sanning så kunde jag omöjligt vara sur på honom.
- Vänta , kollar du på min film? frågade han.
- Ehh.. asså typ. svarade jag och han garvade.
- You know you love me , i know you care. sjöng han lite lågt i mitt öra.
- Haha såklart. svarade jag och kysste honom.
- Vet du hur bra det känns? frågade han när jag avslutat kyssen.
- Yes. svarade jag och log , sedan fortsatte vi kolla på filmen.
Vi kollade på en massa filmer och jag var i Justin's famn , jag var trygg.
Plötsligt fick jag ett sms av Tyra.
"Har du redan förlåtigt bävern?" stod det och jag började skratta.
Justin kollade frågande på mig och jag visade honom sms:et.
- Var det inte hon som var en belieber? frågade Justin mig.
- Jo , men hon är sur på dig. svarade jag.
- Förstår det. svarade han tyst.
- Se inte ut sådär! sa jag ledset.
- förlåt. mumlade han bara.
Jag sa inget utan lade armarna runt honom. Han drog sig nära mig och kramade om mig hårt.
- Jag önskar jag kunde ta tillbaka det , jag önskar det verkligen. sa han och han verkade ledsen.
- Gjort är gjort , men det spelar ingen roll , det ända som spelar roll är att du är här just nu , med mig. sa jag och kysste honom.
Han log lite mot mig och jag log tillbaka , sedan så tog jag upp mobilen och svarade på Tyra's sms.
"Kalla honom inte det , once a belieber always a belieber , kommer du ihåg?" skrev jag och skickade.
Tyra svarade inte och det slutade med att jag kollade på film med Justin hela dan , vilket jag gillade.
Pappa eller Kelly sa aldrig att Justin behövde gå och när han försökte så hindrade jag honom. Men tillslut så gick jag med på att han fick gå , bara för att jag fick följa med honom.
Pappa gick konstigt nog med på det och jag packade en väska med kläder och annat som jag behövde.
Justin verkade glad , vilket jag blev glad över.
När vi börjat gå så tog Justin min hand och fätade in den i min. Det började pirra i magen vilket var konstigt men grymt roligt.
- Jag vet inte. svarade jag frånvarnade.
- Hjälper det här? frågade han och kysste mig mjukt.
- Kanske det. svarade jag medans jag bet mig i läppen när han avslutat kyssen.
Han kysste mig igen och igen och igen.
- Är jag förlåten nu? frågade han mig med hundvalps minen.
Jag nickade bara och hela han sken upp.
Jag menar om han nu talade sanning så kunde jag omöjligt vara sur på honom.
- Vänta , kollar du på min film? frågade han.
- Ehh.. asså typ. svarade jag och han garvade.
- You know you love me , i know you care. sjöng han lite lågt i mitt öra.
- Haha såklart. svarade jag och kysste honom.
- Vet du hur bra det känns? frågade han när jag avslutat kyssen.
- Yes. svarade jag och log , sedan fortsatte vi kolla på filmen.
Vi kollade på en massa filmer och jag var i Justin's famn , jag var trygg.
Plötsligt fick jag ett sms av Tyra.
"Har du redan förlåtigt bävern?" stod det och jag började skratta.
Justin kollade frågande på mig och jag visade honom sms:et.
- Var det inte hon som var en belieber? frågade Justin mig.
- Jo , men hon är sur på dig. svarade jag.
- Förstår det. svarade han tyst.
- Se inte ut sådär! sa jag ledset.
- förlåt. mumlade han bara.
Jag sa inget utan lade armarna runt honom. Han drog sig nära
mig och kramade om mig hårt.
- Jag önskar jag kunde ta tillbaka det , jag önskar det verkligen. sa han och han verkade ledsen.
- Gjort är gjort , men det spelar ingen roll , det ända som spelar roll är att du är här
just nu , med mig. sa jag och kysste honom.
Han log lite mot mig och jag log tillbaka , sedan så tog jag
upp mobilen och svarade på Tyra's sms.
"Kalla honom inte det , once a belieber always a belieber , kommer du ihåg?<33" skrev jag och skickade.
Tyra svarade inte och det slutade med att jag kollade på film med Justin hela dan , vilket jag gillade.
Pappa eller Kelly sa aldrig att Justin behövde gå och när han försökte
så hindrade jag honom. Men tillslut så gick jag med på att han fick gå , bara för
att jag fick följa med honom.
Pappa gick konstigt nog med på det och jag
packade en väska med kläder och annat som jag behövde.
Justin verkade glad , vilket jag blev glad över.
När vi börjat gå så tog Justin min hand och flätade
in den i min. Det började pirra i magen och jag kom plötsligt ihåg hans ord från tidigare.
- Justin? sa jag och kollade upp på hans ansikte osm jag såg i profil.
- Vad är det shawty? frågade han och kollade ner på mig.
- Jag älskar dig också. viskade jag och Justin lutade sig ner och kysste mig , även fast det stod
en paparazzi som fotade oss hela tiden.

Aaaaaww så söta :D
Kommentera sötisar :D

Kommentarer
Postat av: Stina

meeeer :)

2011-04-25 @ 00:43:11
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

AS BRA MEEEEEEER

2011-04-25 @ 01:58:22
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Julia

skiit bra som vanligt (L)

2011-04-25 @ 02:33:27
URL: http://justindrewbsotry.blogg.se/
Postat av: Milla :)

så sjukt bra!

mer :)

2011-04-25 @ 09:22:20
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Tova<3

Awww, sååå söta!^^ Mer!:)

2011-04-25 @ 09:42:42
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: V

Sjuuuukt bra!! Du är GRYM på att skriva :D

MEER :D

2011-04-25 @ 09:53:55
Postat av: Anonym

Aw asbra

2011-04-25 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0