NEVER LET YOU GO - CHAPTER 58

Även fast det gjorde ont så kollade jag. Jag hade inte tänk på det förut men fan Ryan var ju med där!
Det fanns jätte söta bilder och videos och åhh varför skulle det vara så svårt?
I ungerfär mitten av filmen så öppnades min dörr och in kom..

Justin
Jag ignorerade honom , fan jag ville inte ha något med honom att göra.
- Aimeé. sa han bara med ledsen röst.
Jag ignorerade honom fortfarande och bara satt där och kollade på HANS film.
När något sött kom upp sa jag "Aaaww" men jag grät också , för jag visste att jag hade fallit riktigt hårt för den killen.
- Gråt inte. mumlade Justin som nu satt bredvid mig i min säng och han lade även armarna om mig.
- gå. mumlade jag bara.
- Aimeé..- sa han men jag avbröt honom.
- gå. sa jag bara igen.
Han skakade på huvudet , jag kollade inte på honom men jag kände det.
- Snälla låt mig förklara? sa han.
Jag vände mig om och kollade på honom , han såg ganska ledsen ut.
- Visst , men förvänta dig inte att jag kommer lyssna. svarade jag drygt och försökte - men lyckades inte - dölja smärtan i min röst.
- Jag gillar dig , det gjorde jag från första början och jag har ingen aning om varför jag gick med på det där vadet , men hur som helst så ångrar jag det , jag önskar att jag inte gjort det men nu gjorde jag det , och du måste förstå att jag skulle ha gjort allt det där för dig även om jag inte hade slagit vad med Ryan för du är speciell och vad kan jag säga? JJag gillar verkligen dig , på riktigt. sa han och han kollade in i mina ögon.
Jag sa att jag inte skulle lyssna men jag ljög.
- Jag tror dig inte. mumlade jag.
Han garvade utan glädje och lutade sig fram mot mig.
- Kanske det här kan få dig att tro mig. sa han med sin så sexiga röst och kysste mig.
Jag gjorde inget motstånd men jag besvarade inte kyssen , det gick inte att göra speciellt mycket när allt jag kunde se var fyverkirer.
Han började luta sig bort från mig , vilket jag inte gillade.
Jag tog tag i hans hår och löst så drog jag honom närmare.
Jag besvarade hans kyss och fan vad sur jag var för att han gjorde såhär med mig!
Hans läppar mot mina var det ända som spelade någon roll.
Hans händer placerade han på min midja men dem flyttade sig sedan ner till min rumpa.
Egentligen var det fel att låta honom komma undan så lätt.
- Förlåter du mig? frågade han mig med en liten glimt i ögonen.
Justin
Jag ignorerade honom , fan jag ville inte ha något med honom att göra.
- Aimeé. sa han bara med ledsen röst.
Jag ignorerade honom fortfarande och bara satt där
och kollade på HANS film.
När något sött kom upp sa jag "Aaaww" men jag grät
också , för jag visste att jag hade fallit riktigt hårt för den killen.
- Gråt inte. mumlade Justin som nu satt bakom mig
i min säng och han lade även armarna om mig.
- gå. mumlade jag bara.
- Aimeé..- sa han men jag avbröt honom.
- gå. sa jag bara igen.
Han skakade på huvudet , jag kollade inte på honom men jag kände det.
- Snälla låt mig förklara? sa han.
Jag vände mig om och kollade på honom , han såg ganska ledsen ut.
- Visst , men förvänta dig inte att jag kommer lyssna. svarade
jag drygt och försökte - men lyckades inte - dölja smärtan i min röst.
- Jag gillar dig , det gjorde jag från första början och jag har ingen
aning om varför jag gick med på det där vadet , men hur som
helst så ångrar jag det , jag önskar att jag inte gjort det men
nu gjorde jag det , och du måste förstå
att jag skulle ha gjort allt det där för dig även
om jag inte hade slagit vad med Ryan för
du är speciell och vad kan jag säga? Jag älskar dig , på riktigt. sa han och han kollade in i mina ögon.
Jag sa att jag inte skulle lyssna men jag ljög.
Och han sa att han älskade mig!
Mig , men han ljög väll.
Jag älskade honom , det visste jag , hade jag inte älskat honom hade jag inte börjat gråta
när jag fått sms:et från Caitlin.
- Jag tror dig inte. mumlade jag.
Han garvade utan glädje och lutade sig fram mot mig.
- Kanske det här kan få dig att tro mig. sa han med
sin så sexiga röst och kysste mig.
Jag gjorde inget motstånd men jag besvarade inte
kyssen , det gick inte att göra speciellt mycket när allt jag kunde se var fyverkirer.
Han började luta sig bort från mig , vilket jag inte gillade.
Jag tog tag i hans hår och löst så drog jag honom närmare.
Jag besvarade hans kyss och fan vad sur jag var för att han gjorde såhär med mig!
Hans läppar mot mina var det ända som spelade någon roll.
Hans händer placerade han på min midja men dem flyttade sig sedan ner till min rumpa.
Egentligen var det fel att låta honom komma undan så lätt.
- Förlåter du mig? frågade han mig med en liten glimt i ögonen.

Han sa att han älskade henne Hiss/diss på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0