NEVER LET YOU GO - CHAPTER 57

Sedan var det några som jag inte normalt pratat med som plötsligt började bry sig , fy vad konstigt det här var.
Plötsligt kom dansläraren Nate in och satte på Never Say Never , hahaha!
Vi dansade i den spegelfyldda danssalen hela dagen , men det var inte jobbigt , det var bara roligt.

Det var fjärde dagen på danslägret och en så länge hade allt bara varit roligt , men jag saknade justin , hans läppar mot mina..
Jag stod där och drömmde mig bort , det gjorde jag ofta.
- Aimeé tänker på Justin! skrek Audrina och alla garvade.
- Usch , fattar inte vad ni alla ser i den där bävern. sa Ashlee - jag tycker bara synd om Aimeé som fallit för honom , jag menar han är ju bög. sa hon drygt.
- Är han inte , sluta vara så jävla dryg! sa alla utom just Ashlee.
Just nu kände jag bara hat mot henne , hon kan fan inte gå runt och säga att min pojkvän är bög.
Ashlee vågade inte säga mycket mer , fegis.
Hur som helst så snackade vi om ovikitigt - vi hade nämligen rast men vi var ändå i danssalen med dem stora och många speglarna.
Jag satt ner i gruppen och vi alla höll på med våra mobiler.
Plötsligt plingade min till och jag fick ett nytt sms från Caitlin.
Där stod orden som krossade mitt hjärta i tusen små delar.
"Justin slog vad med Ryan att om han skulle vinna dig innom två veckor så fick han 50 dollar , förlåt att du fick veta det såhär.<3" stod det , mina ögon fuktades och jag slog ner blicken och drog luvan över ögonen.
- Har nått hänt? frågade Tyra försiktigt och alla kollade plötsligt på mig , då brast det , jag började gråta och snyfta och allt.
Tänk att jag fallit så hårt för honom så snabbt.
- Vas har hänt? hörde jag nu från flera olika röster och jag sträckte bara fram mobilen så att dem alla fick se.
- Jävla fucking bög bäver! skrek Tyra , oj hon var arg.
- Säg inte så. mumlade jag tyst.
- Jag ska fucking döda honom! sa en ilsken Ashlee , även fast hon hatade justin så var vi ändå väldigt bra kompisar.
- Jag ska hjälpa dig! sa Audrina och fler och fler sa "jag med".
Visst hade man gulliga vänner.
- Nej , döda honom inte , det är inte hans fel , jag borde ha fattat. sa jag väldigt ledset och tårarna rann men snyftnigarna var inte lika kraftiga.
Jag fick tillbaka min mobil och öppnade ett nytt sms sedan skrev jag "verkligen? var jag bara värd 50 dollar för dig , tack.. verkligen." skrev jag och sedan skickade jag till Justin.
Jag kollade inte vad han svarade , tänk att han ljugit hela tiden , hans ord som fick mig känna mig speciell var bara lögn , det var så jävla typisk att det skulle hända mig.
Jag visste att om jag inte haft mina vänner hade jag inte klarat detta , men dagarna gick snabbt och innan jag visste ordet av så var jag tillbaka i Atlanta.
Pappa stod på den gråa och tråkiga betong perrongen och utan att riktigt tänk på något annat än justin så lyckades jag hitta vägen till pappas röda alfaromeo och gå in.
Pappa hade något knäppt intresse för bilar , italienska bilar. Men också annat , jag tyckte bara det var extremt störande.
När jag satt i bilen så kollade jag ut genom rutan och jag såg hus , träd och massa annat , men jag brydde mig inte över huvud taget.
När vi faktiskt kom hem så sprang jag upp på mitt rum och satte på tven. Utan att kolla så satte jag på en film , sedan när jag hade tryckt igång den så såg jag att det var Never Say Never , justin's film.
Även fast det gjorde ont så kollade jag. Jag hade inte tänk på det förut men fan Ryan var ju med där!
Det fanns jätte söta bilder och videos och åhh varför skulle det vara så svårt?
I ungerfär mitten av filmen så öppnades min dörr och
Det var fjärde dagen på danslägret och en så länge hade allt bara
varit roligt , men jag saknade justin , hans läppar mot mina..
Jag stod där och drömmde mig bort , det gjorde jag ofta.
- Aimeé tänker på Justin! skrek Audrina och alla garvade.
- Usch , fattar inte vad ni alla ser i den där bävern. sa Ashlee - jag tycker bara synd om Aimeé som
fallit för honom , jag menar han är ju bög. sa hon drygt.
- Är han inte! sa alla utom just Ashlee.
Just nu kände jag bara hat mot henne , hon kan fan inte gå runt
och säga att min pojkvän är bög.
Ashlee vågade inte säga mycket mer , fegis.
Hur som helst så snackade vi om ovikitigt - vi hade nämligen rast
men vi var ändå i danssalen med dem stora och många speglarna.
Jag satt ner i gruppen och vi alla höll på med våra mobiler.
Plötsligt plingade min till och jag fick ett nytt sms från Caitlin.
Där stod orden som krossade mitt hjärta i tusen små delar.
"Justin slog vad med Ryan att om han skulle vinna dig innom
två veckor så fick han 50 dollar , förlåt att du fick veta det såhär.<3"
stod det , mina ögon fuktades och jag slog ner blicken och drog luvan över ögonen.
- Har nått hänt? frågade Tyra försiktigt och alla kollade plötsligt på mig , då brast
det , jag började gråta och snyfta och allt.
Tänk att jag fallit så hårt för honom så snabbt.
- Vad har hänt? hörde jag nu från flera olika röster och jag
sträckte bara fram mobilen så att dem alla fick se.
- Jävla fucking bög bäver! skrek Tyra , oj hon var arg.
- Säg inte så. mumlade jag tyst.
- Jag ska fucking döda honom! sa en ilsken Ashlee , även fast hon hatade justin
så var vi ändå väldigt bra kompisar.
- Jag ska hjälpa dig! sa Audrina och fler och fler sa "jag med".
Visst hade man gulliga vänner.
- Nej , döda honom inte , det är inte hans fel , jag
borde ha fattat. sa jag väldigt ledset och tårarna rann
men snyftnigarna var inte lika kraftiga.
Jag fick tillbaka min mobil och öppnade ett nytt sms sedan skrev
jag "verkligen? var jag bara värd 50 dollar för dig , tack.. verkligen." sedan skickade jag det till Justin.
Jag kollade inte vad han svarade , tänk att
han ljugit hela tiden , hans ord som fick mig känna mig
speciell var bara lögn , det var så jävla typisk att det skulle hända mig.
Jag visste att om jag inte haft mina vänner hade
jag inte klarat detta , men dagarna gick snabbt och innan jag visste
ordet av så var jag tillbaka i Atlanta.
Pappa stod på den gråa och tråkiga betong perrongen
och utan att riktigt tänk på något annat än justin så lyckades
jag hitta vägen till pappas röda alfaromeo och gå in.
Pappa hade något knäppt intresse för bilar , italienska bilar. Men
också annat , jag tyckte bara det var extremt störande.
När jag satt i bilen så kollade jag ut genom rutan och jag
såg hus , träd och massa annat , men jag brydde mig inte över huvud taget.
När vi faktiskt kom hem så sprang jag upp på mitt rum
och satte på tven. Utan att kolla så satte jag
på en film , sedan när jag hade tryckt igång den så såg jag
att det var Never Say Never , Justin's film.
Även fast det gjorde ont så kollade jag. Jag hade inte tänk på det förut men fan Ryan var ju med där!
Det fanns jätte söta bilder och videos och åhh varför skulle det vara så svårt?
I ungerfär mitten av filmen så öppnades min dörr och in kom..

Vem kom och vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG jag dör så spännande !!

2011-04-24 @ 21:39:09
Postat av: Amanda

fett bra chapter! ;)

2011-04-24 @ 22:02:53
URL: http://amandafotar.devote.se
Postat av: Madde

mer mer mer plz

2011-04-24 @ 22:04:15
Postat av: Anonym

mer! Please Mer idag!' Älskar din Novell;)

2011-04-24 @ 22:12:10
Postat av: Anonym

ÄLSKART!:)

2011-04-24 @ 22:31:31
Postat av: Anonym

MEEER VILL VETA NU ORKAR INTE VÄNTA!!!!!

2011-04-24 @ 22:36:37
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeeer snälla en till idag :) orkar inte vänta

2011-04-24 @ 22:42:48
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0