NEVER LET YOU GO - CHAPTER 49

- Aimeé , bilderna blir bombade med komentarer! sa jag.
- Jag vet , och det mesta är saker om Justin. svarade hon och suckade.
- Hahahah , men vad trodde du? Som Bieber's flickvänn får man en massa publicitet! svarade jag.
- Men asså folk säger att jag är fake , att jag bara är en poser! sa hon.
- Men herregud , idioter! sa jag , hur fan kan dem tro att hon är fake?
- Hahahah ja dem verkar ju inte direkt smarta. svarade hon och vi började garva.

Vi somnade väldigt sent , vid typ 05.45 eller något.
Och såklart vaknade vi ganska sent på dagen.
Aimeé satt och messade - säkert med Justin. och jag var inne på datorn.

Aimeé's Perspektiv

Jag satt och messade med Justin , han var bara så gullig!
"Jag saknar dig sötaste<3" stod det på hans senaste sms.
"Jag saknar dig mer bby<3" svarade jag.
Min mobil plingade till och det var såklart från Justin.
"Omöjligt<3" stod det.
"Mycket möligt :D<3" knappade jag in och skickade.
Min mobil plingade till igen och jag tog upp den.
"Att jag saknar dig mer , yes det är mycket möjligt :D<33" skrev han.
"Aaaaaaaww , du är underbar vet du det?<33" skrev jag och skickade.
Jag suckade säkert och sa säkert "aaaaww" ett tusen gånger som jag bruckade göra , men det
var ganska normalt för mig och Tyra var van.
- Vad sms:ar du och Justin om då? frågade hon mig.
- Hur visste du..? sa jag frågnades - Föresten skit i. sa jag och gav henne min mobil.
Hon kollade igenom mina sms och log , vilket bruckade vara bra.
- Vad gulligt! pep hon och gav tillbaka min mobil.
- Ska vi gå och äta fruckost? frågade hon sedan.
- Visst. svarade jag och vi gick ut från hennes rum till köket
och började fixa fruckost.
Det slutade med att det blev yoghurt och med frys fruckt i , MUMS!

Kommentera nu , by the way dem här är tidsinställda och just nu solar jag nog i turkiet (y)

Kommentarer
Postat av: V

Naaaww, suuper bra!

Meeer :D

2011-04-18 @ 12:48:08
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-18 @ 16:18:48
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-19 @ 00:27:50
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0