NEVER LET YOU GO - CHAPTER 48

Det var konstig för jag hade inte sätt något om Aimeé på länge , kanske var
det för att jag inte träffat henne på länge?
Jag bruckade inte se saker om folk som jag inte kände , men jag antar
att detta var ett undantag eftersom det gällde henne också.

(Kom ihåg att detta är Tyra's Perspketiv!)
Jag tror Aimeé såg på mig att något var fel.
- Säkert att det inte var något? frågade hon oroligt , det var gulligt att hon brydde sig men
fuck off vad svårt att skulle vara!
- Säkert. svarade jag och log falskt.
Jag hatade att gå bakom ryggen på min bästa vän men detta kunde hon inte få veta.
När vi kommit hem till mig så gick vi direkt upp till mitt rum och vi satte oss dirket vid våra datorer.
Jag överförde bilderna till min laptop.
- Ladda upp bilderna på facebook! sa Aimeé.
- Visst. svarade jag och sedan loggade jag in på facebook , jag hade 1 ny vänförfrågan , från Ryan?
- Aimeé! sa jag.
- Aa. svarade hon.
- Är det här riktigta Ryan eller en poser? frågade jag henne.
Hon kollade på den snabbt och sa:
- Det är riktiga.
- OMB! sa jag , omb fick jag en vänförfrågan av Ryan Butler?
Justin Bieber's bästa vän?
Herregud vad coolt!
- Hahahahaha , det är Ryan du har pratat med honom i telefon? sa hon.
Just det , det hade jag men det här var MYCKET coolare.
- Men det här är coolare! svarade jag.
- Men herregud , Ryan är min kusin så vad dampar du över? frågade hon.
OMB var Ryan Butler hennes kusin?
- OMB , hur coolt? pep jag glatt.
Hon suckade och skakade på huvudet medans jag började överföra bilderna upp på facebook.
När dem väl var uppe fick jag 1000 kommentarer på varej bild.
- Aimeé , bilderna blir bombade med komentarer! sa jag.
- Jag vet , och det mesta är saker om Justin. svarade hon och suckade.
- Hahahah , men vad trodde du? Som Bieber's flickvänn får man en massa publicitet! svarade jag.
- Men asså folk säger att jag är fake , att jag bara är en poser! sa hon.
- Men herregud , idioter! sa jag , hur fan kan dem tro att hon är fake?
- Hahahah ja dem verkar ju inte direkt smarta. svarade hon och vi började garva.

Kommentera sötnosar! :D <3

Kommentarer
Postat av: V

MEEEER :D

Vill veta vad det är Tyra döljer :(

2011-04-17 @ 19:26:09
Postat av: Anonym

meeeer!:)

2011-04-17 @ 19:34:24
Postat av: Anonym

love it :DD

2011-04-17 @ 19:45:32
Postat av: IdaJennySofia

mera1!!!! :D:D

2011-04-17 @ 21:05:04
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-17 @ 21:43:05
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-04-18 @ 01:50:46
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0