NEVER LET YOU GO - CHAPTER 47

Claire började gråta och jag gick fram och höll om henne , vilket alla andra också gjorde.
Claire var en av dem starkaste personerna jag visste , hon hade kämpat så hårt och om man inte visste att hennes mamma hade cancer hade man aldrig kunnat gissa det.

Vi var hos Stephani tills klockan blev kanske 03.00 men sedan gick vi hem , Stephani bodde inte så långt bort från Tyra och vi gick faktiskt förbi mitt gammla hus , jag saknade verkligen L.A!
- Det bor en jätte söt kille i ditt gammla hus , och han går i min parallel kalss! sa Tyra glatt.
- Hahaha , jag vet , man vet ju vilka man sålde huset till. svarade jag och skrattade.
- Och eftersom Justin har flickvänn så kan man ju sattsa på andra! sa Tyra.
- Yes , Justin's mine. sa jag och log stort.
- Någon har en BIG crusch på Biebs! sa Tyra och lät väldigt glad.
- Kanske det. svarade jag och fnissade , vilket hon ochslå gjorde.
Det var mörkt ute men inte helt bäcksvart , fast nästan.
Vi pratade lite , och Tyra hade inte damp över att jag var ihop med världens kändaste tonåring , fast för mig var han en vanlig kille som bara var väldigt snygg. heh.
- Nej. pep Tyra med henne's läskiga röst.
- Tyra? mumlade jag panikslaget.
Tyra hade stannat upp , mitt på gatan och hon hade tagit tag i min arm , henne's naglar borrades in i min hud och det var inte direkt det skönaste.
- Tyra , vad ser du? frågade jag.
Tyra svarade inte och några sekunder senare så skakade hon på huvudet och sade:
- Det var inget.
(Sötaste)
Vi var hos Stephani tills klockan blev kanske 03.00 men sedan gick vi hem , Stephani bodde inte så långt bort från Tyra och vi gick faktiskt förbi mitt gammla hus , jag saknade verkligen L.A!
- Det bor en jätte söt kille i ditt gammla hus , och han går i min parallel kalss! sa Tyra glatt.
- Hahaha , jag vet , man vet ju vilka man sålde huset till. svarade jag och skrattade.
- Och eftersom Justin har flickvänn så kan man ju sattsa på andra! sa Tyra.
- Yes , Justin's mine. sa jag och log stort.
- Någon har en BIG crusch på Biebs! sa Tyra och lät väldigt glad.
- Kanske det. svarade jag och fnissade , vilket hon ochslå gjorde.
Det var mörkt ute men inte helt bäcksvart , fast nästan.
Vi pratade lite , och Tyra hade inte damp över att jag var ihop med världens kändaste tonåring , fast för mig var han en vanlig kille som bara var väldigt snygg. heh.
- Nej. pep Tyra med henne's läskiga röst.
- Tyra? mumlade jag panikslaget.
Tyra hade stannat upp , mitt på gatan och hon hade tagit tag i min arm , henne's naglar borrades in i min hud och det var inte direkt det skönaste.
- Tyra , vad ser du? frågade jag.
Tyra svarade inte och några sekunder senare så skakade hon på huvudet och sade:
- Det var inget.
- Tyra. sa jag med höjda ögonbryn och allvarlig röst.
- Det var inget okej? svarade hon och jag nickade bara.
Tyra's Perspektiv

Jag kunde inte berätta för Aimeé , jag kunde inte.
Jag var as sur på honom nu , att han kunde göra så mot henne.
Aimeé var min bästa vän och jag skulle aldrig kunna göra så mot henne , därför vägrade jag berätta.
Vi fortsatte gå hemmåt och skuldkänslorna tog nästan livet ur mig , men jag hade sätt Aimeé sårad , och det
fanns inget värre än det.
Det var konstig för jag hade inte sätt något om Aimeé på länge , kanske var
det för att jag inte träffat henne på länge?
Jag bruckade inte se saker om folk som jag inte kände , men jag antar
att detta var ett undantag eftersom det gällde henne också.

Vad tror ni Tyra har sätt? Och föresten hiss/diss att få läsa ur Tyra's Perspektiv?

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson

Spännande ;) Jag tror typ JB har kysst någon annan tjej eller nåt. Jag tyckte det var bra med lite Tyra's perspektiv! Så hiss på det och hiss på allt ;)

2011-04-17 @ 14:07:03
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: ♥

AASSS bra Chapter! och ja det är kul att läsa ur tyras perspektiv! skrrriv mer snääällaa!! <3 jag tror det var justin hon såg med en annan tjej ;) <3

2011-04-17 @ 14:26:02
Postat av: V

AAASS BRA!! :D Jag gillar att läsa ur Tyra's perspektiv (Y) Hahah jag tror att det är något med Justin :)

2011-04-17 @ 14:37:47
Postat av: <3

Tkr det var skoj att läsa ur Tyras perspektiv så HISS på det ;)

btw super novell :D

2011-04-17 @ 15:54:19
Postat av: Anonym

love it!!!

2011-04-17 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0