NEVER LET YOU GO - CHAPTER 42

hans sms fick mig att bli helt varm i kroppen men även sömnig , inte
för att dem var tråkiga utan för att dem var gulliga , som om någon sjöng en till
sömns , man somnade inte för att det var tråkigt.
När jag väl somnat så drömmde jag om Justin och om mig , våra
läppar när dem möttes , när vi var på stranden , när han sjöng för mig och ja allt.

När jag vaknade var jag glad , jag hoppade ur sängen direkt istället för att ligga och gosa i den
som jag brukade , men det var ju för att idag skulle jag till L.A!
Jag klädde på mig snabbt och sminkade mig , sedan bestämmde jag mig för att platta håret.
Efter jag hade gjort det så packade jag även ner dem sakerna eftersom jag inte skulle klara
mig i L.A utan smink och sådant.
Det slutade med att jag såg ut såhär:
Jag var väldigt nöjd med min outfit , den var faktiskt väldigt fin för att
bara sitta på ett tåg hela dan.
Eftersom jag hade fixat mig och klockan var inte ens 10.00 så
gick jag ner och gjorde en macka.
När jag satt och åt så kom pappa in.
- Kom ihåg att tåget går 14.56. sa han och gäspade , här var det någon som var trött.
Jag nickade bara och såg hur pappa öppnade kylskåpet och stod och kliade sig i håret ett tag.
Sedan plockade han fram yougurth och hälde upp i en skål tillsammans med äckliga musli flingor.
När jag ätigt upp min macka så gick jag upp till mitt rum igen.
Jag tog upp min mobil som låg på ett litet bord och såg att jag hade två nya sms , ett från Justin och ett
från Tyra.
"Kommer sakna dig babygirl :/<33" hade Justin skrivigt.
- Aaaaaw! sa jag högt utan att tänka på det. Hela jag hade sprukigt upp i ett leende.
"Kommer sakna dig med baby<33" svarade jag innan jag kollade på vad Tyra hade skickat.
"OMB snart kommer jag få träffa dig igen , och jag vill höra lite gossip då!<33" hade hon skrivigt.
Jag började garva , Tyra kommer alltid vara Tyra , även fast väldigt mycket har förendrats
på så lite tid så visste jag att min Tyra alltid skulle vara min Tyra.
"Hahahah , jag kommer få träffa dig också , men vadå gossip? Du läser väll oceanup och en massa?<33" skrev jag.
"Men jag vill höra det från DIG för att veta att det är sant :D<33" skrev hon , aha då vet man.
"Okey , men jag är inte säker på att du blir nöjd.<33" svarade jag.
Jag undrar skulle jag säga till henne att jag och Justin var ihop?
Eller? Jag ville inte sluta upp som Selena Gomez som blev mordhotad 24/7.
Som svar på min fråga så fick jag ett sms av Justin.
"Är det okej om vi inte berättar förnågon om oss , vill inte att du ska bli mordhotad och grejer<3" hade han skrivigt.
"Visst.<33" svarade jag.
"Du är väll inte sur?" skickade han.
"Nejdå.<33" skrev jag och tryckte på skicka.

Heeeeyy , har massa fler på lager fortfarande men kommentera sötnosar :D Puss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaaaaa mer :D

2011-04-11 @ 21:34:20
Postat av: Madde

mera!

2011-04-12 @ 16:54:29
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: :)

LOve it :) mer

2011-04-12 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0