NEVER LET YOU GO - CHAPTER 39

Att det bara var Justin där , weird.
- Hej , var är dem andra? sa jag och gav honom en varm kram.
- Hehe , dem var aldig här jag bara skrev det så att du skulle komma. svarade han och rodnade lite.
- Aaaaaaaaaw! sa jag. - Jag hade kommit ändå! fortsatte jag och han log.
Det var tyst ett tag och jag kände att jag måste bryta tystnaden , jag hatade pinsamma tystnader!
- Så varför har du lurat ner mig hit då? frågade jag onom flirtigt.
Vi båda satt på en stock och han var riktigt nära mig , vi satt med benen på varsin sida
och kollade varann i ögonen.
- Jag gillar dig verkligen. mumlade han.
- Jag gillar dig också Justin- sa jag och tänkte fortsätta men jag kände hans mjuka läppar mot mina.
Det tog lite tid för mig att forstå det , men han kysste mig med sina mjuka läppar.
Det var underbart , vet ni det?
Vem som helst som hade så mjuka ortroligt fylliga , men inte för stora läppar
skulle kunna få nästan vem han eller hon ville - bara genom att kyssa dem.
Jag besvarade hans mjuka kyss och han lade sina hände runt min midja och jag lade mina i hans lena hår.
Jag drog mina fingrar igenom det och det var aldeles underbart lent.
Han avslutade kyssen efter ett tag och hans underbart bruna ögon kollade in i mina.
Vi sa inget på en lång stund , men det var ingen pinsam tystnad , det var mer en behaglig tystnad , vi behövde inte säga något , bara kolla in i varandras ögon.
- Så du ville veta varför jag lurade ner dig hit? frågade Justin mig och log sexigt.
Jag nickade bara , jag kunde fortfarande inte fatta det , hans mjuka läppar mot mina.
- Ja , asså det är en sak jag skulle vilja fråga dig. sa han och svalde hårt. - Skulle du vilja bli min , min shawty? frågade han mig.
- Så du ville veta varför jag lurade ner dig hit? frågade Justin mig och log sexigt.
Jag nickade bara , jag kunde fortfarande inte fatta det , hans mjuka läppar mot mina.
- Ja , asså det är en sak jag skulle vilja fråga dig. sa han och svalde hårt. - Skulle du vilja bli min , min shawty? frågade han mig.

Jag trodde jag skulle dö. Han frågade mig , lilla , lilla mig!
Jag kunde fortfarande inte säga något så jag bara lutade mig fram medans jag bet mig själv i läppen. Jag kom närmare och närmare och tillslut så möttes våra läppar försiktigt , så så försiktigt , som om någon av oss skulle gå sönder annars.
- Betyder det där ja? frågade han mig efter min försiktiga kyss.
Jag bara nickade samtidigt som jag bet mig i läppen , han log stort mot migoch hans ögon lyste av lycka.
Vad gullig han var , och den gulliga varelsen var min.
Bara min , min , min , min! herregud! MIN! han var min av alla hans 8 miljoner belieber's som säkert var fler så valde han mig!
Lyckan översvämmade mig nästan , i'm overboard and i need your love , pull me up i can't swim on my own.
Skulle nog passa med vad jag kände nu.
- Vill du bada? frågade Justin mig plötsligt.
- Visst. svarade jag och log mot honom.
Jag kavlade upp mina mjukisar och han gjorde samma sak.
Vi gick i vattnet och det var varmare än luften.
Jag höll i Justin's hand och såg på honom , han var så söt!
Vi bara stod i vattnet och det var faktiskt fint.
Helt plötsligt fick jag en random idé , som Justin kanske skulle hata mig för.
Jag skvätte lite vatten på honom och när jag såg hans aniktsuttryck , det var jätte roligt så jag började fnittra.
Han skvätte på mig och jag slutde genast fnitttra.
- Justin! sa jag , väldigt , väldigt högt.
- Yes shawty? frågade han mig. Jag älskade att han kallade mig shawty , men jag var väll hans , hans shawty.
- Aaaaw vad sött! sa jag. Det som var så sött var när han sa "shawty"
Justin kollade på mig som om jag var konstig.
- Du är as söt när du säger "shawty". svarade jag.
- Är inte jag alltid söt? frågade han mig med ledsna ögon.
- Hmmm.. ehh? låtsas tänkte jag , såklart han var.
Han såg på mig med ett trumpet ansiktyttryck och jag började as garva.
- HAHAHAH du HAHAHAH måste HAHAHAH se ditt ansikte HAHAHA! utbrast jag mellan garv attackerna.
- Pfft. SÅ kul var det inte. sa Justin.
- Asså baby jag skämmtar bara , du är alltid söt! sa jag och han log hans ur gulliga leende.
- Visst är jag. sa han och blinkade flirtigt och jag började as garva.
- Du verkar glad. sa han sedan och jag nickade bara.
- För att jag är det? svarade jag.
- För att du är med mig? frågade han med hans gulliga röst.
Jag svarade inte utan rodnade bara.
- Aaaww du rodnar! sa han och jag rodnade ännu mer.
Han började skratta och jag skvätte lite vatten på honom , han skvätte tillbaka och ja , me + Justin = Vattenkrig.
Det slutade med att båda blev genom blöta.
- Kelly kommer döda mig! sa jag plötsligt.
- Kelly? frågade Justin mig.
- Min styvmamma. svarade jag.
- Varför kommer hon döda dig? frågade han.
- För att jag typ smyger ut 02.00 på natten och kommer hem som ett blött freak? svarade jag och log. Han log tillbaka och ja , allt kändes perfekt.
- Men kom inte hem då? svarade han.
- Funkar för mig. svarade jag skämmtsamt.
- Du kan sova hos mig om du vill? Mamma är ändå ute med några kompisar. sa han och log.
- Hahah , visst. svarade jag och han började dra med mig upp från vattnet.
Vi satte på oss våra skor och han drog med mig mot vart han nu bodde.
- Hahah Justin jag var inte seriös. skrattade jag fram.
- Men det var jag. svarade han och log sitt flirtiga Bieber smile som bara han hade.
- Hahah Justin jag var inte seriös. skrattade jag fram.
- Men det är jag. svarade han och log sitt flirtiga Bieber smile som bara han hade.
- Okej sure , why not? sa jag och vi började gå mot honom.
Egentligen var jag lite orolig över hur Kelly och pappa skulle reagera , men orka bry sig om dem.
Dem hade ändå sovit när jag kommit hem förut så spelar roll?
Jag sms:ade pappa och skrev att jag sov hos en kompis och att han inte skulle vara orolig.
När vi kommit till Justin fick jag en chock , allt var så fint!
Jag kollade runt på allt det fina , men Justin började dra mig upp mot sitt rum , och fnittrandes följde jag med honom.
Dem blöta kläderna mot min kropp var såklart kalla , men jag var helt pirrig och varm när jag var med Justin så jag kunde inte riktigt bry mig.

Vet att jag skulle publicerat den här igår förlåt #badswag iknow :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-09 @ 12:39:51
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-09 @ 14:36:45
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: moa

Hej vilken fin blogg du har, Hoppas allt är bra med dig!

Var gärna med i min tävling på min blogg

Kram

2011-04-09 @ 18:10:40
URL: http://mlmj.blogg.se/
Postat av: Milla :)

MEEEEEEEEEEEEEEER!

2011-04-09 @ 19:17:50
URL: http://millisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0