NEVER LET YOU GO - CHAPTER 36

Som beskrivning skrev jag "Minns du detta bästa vän?" och taggade Tyra för att hon skulle se.
På bilden var vi kanske 13 år gammla så det var väldigt länge sen.
Jag fick en massa kommentarer från folk jag inte kände vilket var lite creepy men
dem sa ju snälla saker typ?
Några sa saker som "Hur kan JB gilla en sånn Bimbo som du?" Orka bry sig egentligen.

(Random)

Några dagar senare fick jag äntligen gå ut igen.
Så nu gick jag ut varje dag.
Inte för att jag hade varit inne speciellt mycket.
Tydligen så var det en tradition här att gå till brasan.
Nu var det inte som festen jag var på här första dagen , det var en riktig brasa vid stranden.
Det fanns en gammal gitarr där och när Justin spelade och sjöng var det som magi och det kunde jag inte förneka.
Idag skulle jag också till brasan , och klockan var typ 18.45 eller något alltså skulle vi
mötas om cirka 20 minuter eller något.
Jag hade på mig en lätt outifte , bara ett par svarta tights och en ganska lång tröja
som det stod "Bring me luck" och sedan ett antal accesoarer och även en rosa randig tröja över det.
Jag gick in till mitt badrum och satte på mig lite maskara och lite puder , jag vet
att jag redan hade på mig lite smink men jag tänkte ändå sätta på mig lite , för det mesta hade torkat ut och
det såg bara fult ut , inget annat än fult ut.
Och vem ville se ful ut? Inte för att jag var ytlig men jag såg hellre snygg ut än ful ut för
då fick jag ett självförtroende som jag gillade att ha.
När jag kollade på klockan så var den 18.55 , lång tid man tog på sig , fast nä.
Jag började gå ut från mitt rum , eller "grottan" som pappa och Kelly kallade det.
Det var roligt , för jag hade levt med Kelly i nästan sju år snart , men jag gillade henne inte mer för det.
Och det var inte för att det känndes som om hon tog mamma's plats - även fast det kändes så - det var för att
hon var en sån snobb , hon brydde sig bara om sitt smink , sitt hår och hur hon såg ut.
Hon var inte en sån mamma som jag skulle vilja ha.
Jag släpade mig ner för trappen och när jag äntligen var nere så fick jag ett sms från Justin "Kommer du snart shawty?<33" stod det , aaaaww han kallade mig shawty. tänkte jag och fick världens största och världens löjligaste smile på läpparna.
- PAPPA! skrek jag.
- VAD ÄR DET GUMMAN? skrek han tillbaka.
- JAG GÅR UT! svarade jag.
- KOM INTE HEM FÖRSENT BARA! svarade han och sedan satte jag på mig mina älskade
sneakers och gick ut.
Jag kunde den lilla vägen ner till stranden för att jag hade gått den så ofta , och när
jag kom dit så var Chaz , Justin och Caitlin där.
- Vart är Ryan? frågade jag dem.
Det var inte så mörkt ute , och vinden blåste lite lätt som den bruckade göra på sommaren.
- Vet inte , han sa att han skulle komma snart. sa Justin.
Han klappade med handen på stocken och det bettyde såklart att jag skulle sätta mig där , jag gjorde
det och han lade armen runt mig.
Hans arm runt mina axlar kändes amazing , det bruckade det göra.
Det glödde lite i brasan men mest var det bara aska.
Detta kanske inte var den finaste stranden , men det var lugnt den mysigaste.
- I över morgon ska jag till L.A! sa jag lyckligt.
- Men Aimeé nej , hur många gånger ska vi behöva säga att vi inte släpper iväg dig? sa Caitlin och suckade.
- Precis , sorry tjejen men du stannar i Atlanta! sa Chaz.
- Ni kan inte hindra mig! sa jag dramatiskt.
- Ganska säker på att vi kan eller hur Biebs? sa Chaz och kollade på Justin.
- Såklart vi kan , du kommer inte iväg! sa han och log stort , hans grepp om mina axlar blev även lite hårdare och han drog mig intill sig.
- Men , snälla? sa jag med mitt puppy-face och såg på Justin , det hade funkat på honom några gånger.
- Det där kommer inte funka. sa han sexigt och mitt ansikte förvandlades från ett puppy-face till ett
trumpet ansikte.
- Säger ni att jag inte får träffa Tyra? sa jag med en mun som ett o och alla nickade.
- Bra , när hon får höra det kommer hon börja hata dig Justin. sa jag och log stort.
- Hahahaha , och det är du glad över? frågade han mig.
- Kanske. sa jag och rodnade.
- Aaaaww vad sött du rodnar. sa Justin och Caitlin och Chaz började skratta.
- Sluta retas. sa jag och rodnade ännu mer.
- Det är bara gulligt. viskade Justin och jag bet mig i läppen.
Jag lutade huvudet mot hans axel och ja allt kändes perfekt.
Vi satt där typ hela kvällen , och tydligen kunde Ryan inte komma , han skulle någonstans tror jag.
Men när klockan var typ tolv började alla gå hemmåt
och sådant.

Förlåt för seg update , ska bli bättre lovar , men men sorry för konstigt slut men måste springa till bussen nu!
Pussen och kommentera!

Kommentarer
Postat av: Stina

meeeer

2011-04-06 @ 12:24:29
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-06 @ 15:21:15
Postat av: Madde

Sjukt bra meeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-06 @ 15:48:53
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Milla :)

så jäkla bra :)

mEr

2011-04-06 @ 20:06:56
URL: http://millisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0