NEVER LET YOU GO - CHAPTER 34

- Isabella? frågade jag och hon nickade.
Hon höll en hund i ett snöre så jag antar att hon var ute med hunden.
- Vad har hänt? frågade hon försiktigt medans hon satte sig ner bredvis mig.
- Inget , jag har bara bråkat med min pappa och min styv mamma. svarade jag.
- Aha. svarade hon. - förlåt men jag måste nog gå. sa hon sedan och jag nickade.
Efter att hon hade gått satt jag kvar , hon var faktiskt snäll.

(Slumpmässig)
Efter att ha suttit där på samma ställe blev jag rädd , det
var mörkt och så.
Men jag ville fortfarande inte hem.
Vart fan skulle jag ta vägen?
Jag önskar att jag varit i L.A , där hade jag bara kunnat gå till Tyra eller ja vem som helst egentligen.
Jag suckade och reste mig upp och började gå hemmåt , allt jag kunde göra var ju att gå hem och
ta smällen + att säkert få utegångs förbud , men det sket jag i. Jag
hade faktiskt aldrig lyssnat på mina utegångs förbud och dem visste att jag gick ut , dem
orkade bara int bry sig för dem var otroligt lata , okej kanske inte , men enligt mig var
dem det.
Efter tio minuter var jag tillbaka. Jag stod utanför den vita ytterdörren och suckade , sedan lyfte jag min hand , lade den på handtaget och drog ner det.
När jag tog ett steg in så stod det en sur pappa och en sur Kelly.
- Om du inte redan förstått det har du utegångs förbud! sa pappa strängt.
- Som om jag bryr mig. fräste jag surt och gick upp på mitt rum , dem hade inte sagt
hur länge = det bästemde Aimeé = mitt utegångs förbud var redan över smart tjej alltså.
Jag loggade in på facebook men ingen var inne och det var boooring!
Jag tryckte upp chatten och en kontakt puffade upp och blev gul , jag kollade på namnet och det var TYRA!
"TYRA!! <333 ;DD" skrev jag.
"AIMEÉ!! :DD <3333" svarade hon. Vi chattade långt in på natten och det visade att
dem i L.A skulle få sommarlov om någon dag.
Tyra sa även att Cole och Amandah J hade blivit tillsammans och att dem satt
på varje rast och hånglade , skulle det ses som gulligt eller något?
Hon sa även att Lilly inte hade gått till skolan på länge , folk
spred rykten om henne , stackarn.
När klockan var kanske 03.48 kanske så kände jag att mina ögonlock började bli tunga
och jag hade svårt att hålla dem uppe så jag sa hejdå till Tyra , loggade ut från facebook och stängde
sedan av min mac och lade den på ett hyfsat stort bord inte så långt ifrån sängen.
Jag lade mig tillrätta och nu ville jag inte sova längre?
Jag kände mig lite piggare men tillslut så kom ändå sömnen och jag slummrade till.

DÅLIGT! Jag vet , förlåt så mycket , suger verkligen men ja ja vad tycker ni?
Jag är inte nöjd men ja , det KOMMER bli mer spännande.

Kommentarer
Postat av: sanna

mer :D

2011-04-03 @ 23:35:19
Postat av: Mimmi

Jag tyckte den var bra :)

2011-04-04 @ 10:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0