NEVER LET YOU GO - CHAPTER 32

Jag fastnade i mina tankar samtidigt som jag stirrade på skärmen.
Min mobil plingade till och jag fick ett sms.. Det var från Aimeé och det stod..

(Bild 1. Justin när han badar (sexyyy) bild 2. Aimeé när hon springer i vattnet)
"Jag gillar dig också Justin , mycket.<3" Skrev hon verkligen det?

Aimeé's Perspektiv

Och skickat , jag fattade inte hur jag vågade , jag bruckade aldrig våga säga/skriva sådant.
Jag tog upp min iPod Touch och klickade på play låten som spelades var "Love Me - Justin Bieber" såklart liksom.
I vanliga fall hade jag bara bytt men jag lyssnade faktiskt och han var väldigt duktig , men jag hade alltid gillat
Love Me , för den släpptes innan baby som var mitt stora hat föremål , alla andra gick faktiskt
att lyssna på , vänta vad sitter jag och tänker!?!
I refrängen kände jag nästan att jag skulle smälta , så himmla gulligt. Det
var liksom pojk-aktigit , så som jag gillade honom , inte för att jag inte gillade honom nu , jag menar
Justin var så snäll söt och ja , jag gillade honom , mycket.
Jag kollade på min data som var helt störd , den sa att safari (internet på mac's) inte funkade.
Jag försökte stänga ner det , men det ville inte så fuck off liksom.
Min mobil plingade till och jag lyfte upp den , och såklart hade jag fått ett sms från Justin , vilket gjorde
mig väldigt glad.
"Vad gör du? <33" stod det.
"Tänker på dig. <33" svarade jag , för det gjorde jag ju. Och att bara tänka på honom
gjorde mig helt varm i kroppen , hans gulliga sms , det gulliga han skrev på facebook och ja allt.
Efter 2 timmars sms:ande med Justin så somnade jag.
Men precis innan så fick jag ett sms av honom. "Okej godnatt shawty" skrev han.
"Godnatt baby." svarade jag och sedan slocknade jag.
När jag vaknade så suckade jag. Jag ville sova men det posetiva var att det var sommarlov , Justin hade sagt att han gillade mig igår , eller var det bara en dröm?
Jag tog upp min mboil som låg bredvid mig i sängen och kollade igenom mina och Justin's sms.
Han hade verkligen sagt det.
För säkerthet's skulle så nöp jag mig själv i armen , men nej jag vaknade inte.
Jag såg även att jag hade fått ett nytt sms från Justin , det stod.
"Eyy shawty , följer du med mig , Ryan , Caitlin och Chaz till stranden?" jag log medans jag knappade in svaret.
"Visst baby ;D<33" svarade jag. Sedan givk jag in i min garderob som hade kläder över allt och letade upp en
bikin , det blev en lila och sedan satt jag på en vit magtröja och ett par ljusa jeans shorts.
Jag satte på mig lite vattenfast maskara och gjorde en sidfläta av mitt långa hår som var lite lite solblekt
som det bruckade bli på sommaren.
"Gr8! Vi hämtar upp dig snart sötnos<33" såg jag att Justin hade svarat.
Medans jag väntade på att dem skulle komma så packade jag lite saker i en väska som jag skulle ha med till stranden.
Jag sa även till pappa och Kelly att jag skulle till stranden , Kelly kollade
på mig med en skum blick men jag ignorerade henne.
20 minuter senare så hade dem kommit och efter det så skulle vi to tha Beach!
I bilen så snackade vi om allt och inget haha , och Justin flirtade med mig 24/7 , så gulligt!
När vi var framme vid stranden så var det ganska mycket paparazzis , men det struntade vi i.
Justin var som vanligt jätte söt.
Chaz och Ryan slängde bort sina tröjor och samma gjorde Justin.
Jag tog av mig mina shorts och min magtröja och sprang efter dem.
När jag kom i vattnet så märkte jag att det var jätte kallt men såklart struntade jag i det.
Justin skvätte på mig och jag skvätte tillbaka , och allt slutade med att Justin bar upp mig samtidigt som jag fnissade hysteriskt.
- Justin , släpp ner mig! fnissade jag fram.
- Säg "Jag älskar dig Justin". sa hon och flinade , Justin var så söt när han log.
- Det är tredje gången du försöker med det där! svarade jag.
- Som du vill. sa han och släppte ner mig.
Jag hörde ett plask och sedan var jag underytan , jag ställde mig upp och var helt genom blöt.
Caitlin var också och badade , jag visste inte när hon hade kommit i för hon hade varit uppe på land när jag
gick i. Antar att jag var för upptagen av Justin.
- Tack. svarade jag ironiskt.
- Varsågod! sa han och gav mig en bamsekram.
Jag började fnittra och han började skratta , och egentligen så skrattade vi åt ingenting?
- Vad är det som är så kul? frågade Ryan oss och Justin släppte mig men lade en arm runt mina axlar.
- Eh , ingen aning. svarade jag medans jag fnittrade.
- Knäppis. sa Caitlin och skvätte på mig.
- Tack detsamma sötnos! svarade jag och skvätte tillbaks på henne.
Jag glömde nästan , men bara nästan bort det men jag kom ihåg det.
När vi skulle gå upp typ 100 år senare så höll Justin mig i handen och vi svängde våra händer fram och tillbaka , ni vet som man gjorde när man var liten?
Och när den kom upp så fastnade hans blick på min handled , helvete han såg det.
Han gav mig en allvarlig blick som betydde typ "jag-vill-ha-en-förklaring"
whatever.
- Vem vill ha glass? frågade Chaz som inte alls lade märke till den skumma stämningen mellan mig och Justin.
- Jag! utbrast Caitlin och Ryan samtidigt.
Varken jag eller Justin svarade och dem gick iväg.
- Förklara. sa Justin kort.
- Det var för länge sen jag lovar. svarade jag.
- När? frågade han mig.
- Cirka två år sen. svarade jag.
- Hur kan du ha märket kvar? frågade han mig.
- Jag vet inte , jag råkade riva upp det när jag stötte imot något och ja , efter det har det varit såhär. svarade jag.
- Men Aimeé , jag fattar inte att du ens vågar.
- Du tar ett rakblad och pressar det mot handleden , inte det svårtaste. svarade jag.
- Lova att aldrig göra så igen. sa Justin.
- Visst , jag lovar jag kommer aldrig skära mig själv igen. svarade jag och suckade. Justin var gald igen
och tog tag i min hand och log mot mig.
Det var ju gulligt att han brydde sig , det var det faktiskt.

Hihih , vad tycker ni? Nu vet ni lite mer om Aimeé eftersom det står i det här och ja något där under.<3

Kommentarer
Postat av: SANNA

MER :DDD

SNÄLLA 2 CHAPTER TILL IDAG OM INTE MER :D

2011-04-03 @ 17:34:39
URL: http://shnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0