NEVER LET YOU GO - CHAPTER 31

"Justin dem tror jag är din flickvän ;o" skrev jag till Justin på chatten , egentligen var det konstigt att han var inloggad på chatten , jag menar han måste ju bli bombad?
"Låt dem ;D ♥" svarade han.
"Hahah , visst ;D<3" svarade jag.
"Vill du inte vara min one less lonely girl? :o ♥" frågade han mig.
Jag svarade inte , jag fick fjärilar i magen. Ville jag det?

"Hahah , Tsss ;D<3" svarade jag.
"Men seriöst vill du det? ;) " skrev han.
"Men jag vet väll inte? ;)<3" svarade jag.
"Hahah synd , får massa meddelande som säger att vi är så söta tillsammans ;D " skrev han , jag kollade i hans logg och det var faktiskt mer "Åh vad söta ni är bla bla bla" än hat , konstig.
"Gulliga fans du har ;D <3" skrev jag.
"Jag vet ;D " svarade han.
"Vad gör du? <3" frågade jag honom.
"Tänker på dig " svarade han , var han verkligen seriös? Tänkte han på mig.
"Bara för att jag är så bäst?<3" frågade jag honom.
"Ja , och för att du är så mycke annat också." skrev han.
"Som?" frågade jag honom.
"Du är söt , rolig , snäll , vacker och ja underbar. " skrev han. Jag nöp mig själv , men det var fortfarande kvar.
Tyckte han verkligen allt det där om mig? Seriöst!?
Jag hade aldrig riktigt brytt mig när killar skrev sådant men Justin var en annan sak , inte för att han var Justin Bieber.
Utan för att han var den mest underbara ungen i världen , han fick mig att känna mig speciell utan att
riktigt göra något , han fick mig glad av att bara var som han var.
"Jag gillar dig verkligen , på riktigt." skrev han.
Jag trodde jag skulle svimma , var han seriös?
Hela jag var i chock tillstånd.

Justin's Perspektiv

Jag fick inget svar , antar att hon inte kände likadant.
Jag sms:ade med lite folk och fick plötsligt ett kedje sms från Selena.
Jag läste inte hela men ja det stod något om "Skicka detta till alla söta"
Aimeé tänkte jag på , alla söta , hon var söt , eller hon var mer än söt , hon var ofattbart
vacker. Men det var inte därför jag gillade henne. Jag gillade
henne för att när jag var med henne kändes det som om jag var Justin , inte Justin Bieber.
Som om hon gillade mig , riktiga mig.
Jag var alltid glad när jag var med henne och att se henne ledsen gjorde ont i hela mig.
Jag fastnade i mina tankar samtidigt som jag stirrade på skärmen.
Min mobil plingade till och jag fick ett sms.. Det var från Aimeé och det stod..

Ja vad stod det? kommentera även om ni tyckte att det sög!

Kommentarer
Postat av: sanna

meer :D

2011-04-03 @ 12:15:17
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-03 @ 12:37:22
Postat av: V

Sjuuukt bra!!

MEEER!! :D

2011-04-03 @ 14:00:31
Postat av: Lydia

MER !!! :D

typ... "jag gillar dig också tror jag, jo det gör jag" elle nått?

2011-04-03 @ 14:55:03
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0