NEVER LET YOU GO - CHAPTER 30

- Tack för maten. sa jag när jag var klar , jag hade ignorerat allt annat.
Jag ställde in tallriken i disk maskinen och sedan gick jag igenom rummen , upp till mitt rum igen.
Jag vet inte varför jag var såhär , det var säkert för att det ända jag hade i huvudet
var vad jag hade sagt till Justin , jag kunde ju inte ta tillbaka det nu eller hur?
Några minuter sedan plingade min mobil till "Tyra" stod det på skärmen jag tryckte på "öppna" och det stod.

"Jag vill veta hur det är att kyssa JUSTIN BIEBER'S läppar!" hade hon skickat , lyckat verkligen.
"Det är amazing." svarade jag , och det var det , inte för att han var Justin Bieber , utan
det var för att han var så underbar , och hans mjuka läppar mot mina var underbart!
"Någon har en crush på Biebs x)<3" fick jag som svar.
"Nope , han är bara söt och ja , du vet ;D<3" skrev jag och skickade iväg sms:et.
"Ja , jag vet att han är den mest perfekta kille på jorden ;D"
"Hahaha , jag saknar dig och dina knäppa ord xD<3" skrev jag och skickade det.
"Och jag saknar dig och dina irriterand "Tsss" <33" svarade hon.
"Mm , men om 6 dagar får du höra dem igen!! :D<3" svarade jag.
"Jag vet! AWESOME! :D<3" skrev hon och jag började as garva.
"Hur långt borta jag än är ifrån dig så får du mig alltid lika glad :D<33" skickade jag.
"Samma gumman! :D <3" Åhh jag saknade verkligen Tyra och henne's knäppa ord , henne's konstiga beslut och ja henne's envishet.
Jag fick ett till sms men den här gången från Caitlin.
"Hur går det med Justin då? ;)" hade hon skickat.
"Tss , vad menar du?" svarade jag.
"Jag menar att du har kysst honom!" svarade hon.
"Ja?" svarade jag.
Sedan fick jag inga fler svar , varken från Caitlin eller Tyra.
Jag kollade på min mobil klocka och klockan var snart 23.00 , inte så mycket men vad vet jag , dem kanske sover båda två?
Jag tog fram min data och loggade in på facebook , där jag nu hette "Aimeé Bieber"
Hahah Justin är den konstigaste jag visste.
Jag kollade min händelser och såg att Justin hade taggat mig i ett inlägg.
"Nice name @Aimeé Bieber ♥" hade han skrivigt.
Och såklart skulle jag kommentera.
"I know you think so , you changed it ;D<3" kommenterade jag.
"How did you know? :o ♥" kommenterade han.
"You're the prankster right? ;D<3" skrev jag.
"Yes i am" hade han skrivigt.
Och mina händelser var väldigt många , ni vet att om man stannar på samma inlägg så ser man dem nya kommentarerna samtidigt som man får händelser?
Men samtidigt så hade jag folk som frågade om jag var Justin's nya flickvän bla bla bla.
"Justin dem tror jag är din flickvän ;o" skrev jag till Justin på chatten , egentligen var det konstigt att han var inloggad på chatten , jag menar han måste ju bli bombad?
"Låt dem ;D ♥" svarade han.
"Hahah , visst ;D<3" svarade jag.
"Vill du inte vara min one less lonely girl? :o ♥" frågade han mig.
Jag svarade inte , jag fick fjärilar i magen. Ville jag det?

Kort jag vet förlåt men ni kan få många idag om ni kommenterar mycket!<3

Kommentarer
Postat av: V

Sjuuukt bra!!!

MEEER! :D :D

2011-04-02 @ 22:45:19
Postat av: IdaJennySofia

meeeer :D:D

2011-04-02 @ 22:54:07
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: sanna

mer :D

2011-04-02 @ 23:02:49
Postat av: Milla :)

bästa jag läst :D

kom igen nu MER :D

2011-04-03 @ 10:29:35
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-03 @ 11:06:12
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0