NEVER LET YOU GO - CHAPTER 28

- Du lovade! utbrast jag.
- Jag vet , men jag vill ha en till kyss. svarade han och jag vände mig om.
- Du kunde bara ha sagt det. svarade jag och lutade mig mot honom. Han slöt sina ögon och jag slöt mina , sedan ände det för tredje gången idag , våra läppar möttes.

(Sötnos.)
Jag såg fyrverkirer. Men efter ett tag så ändrades fyverkirerna till ett ansikte , det ansiket såg ut som Bryans.
Jag flyttade min händer som nu log runt hans nacke till han bröst och puttade bort honom.
- Gjorde jag något fel? fågade han mig och hans ögon såg lite ledsna ut.
- Nej , såklart inte. Jag kan bara inte. svarade jag.
Han kollade på mig och hans blick sade mig att han visste att något var fel.
- Förklara. svarade han.
- Vad ska jag förklara? frågade jag i ett försök att slingra mig.
- Allt , jag ser ju att det är något fel.
- Du skulle bara tycka jag var fånig. svarade jag.
- Nej. sa han och tog mina händer i sina. Jag hade slagit ner min blick men han försökte få upp den.
- Okej , för två år sen så dejtade jag en kille , jag var kär i honom och ja du fattar , patetisk som jag bruckar bli.
Men han var otrogen mot mig , och det krossade mitt hjärta. Och ja på de tiden hade jag inte bara Tyra som bästis jag hade en kille som hette Bryan som bästis också , han var alltid rar och gullig mot mig. Och när han fick veta
så belv han först skit arg - haha - men också ledsen och han typ tröstade mig och ja han fick det att kännas
som om någon verkligen brydde sig om mig. Två veckor senare så var vi ihop och ja sedan var vi ihop typ hela dem
här två åren men sedan skickade Tyra en bild på honom när han hånglade med någon bimbo blondin. Så ja det var typ allt. sa jag fast såklart var det en liten sak som jag inte sa.
När jag hade berättat allt så kände jag en liten tår rinna ner , jag kollade ner på min kind och såg att den var lite svart.

Justin's Perspektiv

När jag såg att Aimeé började gråta högg det till i hjärtat.
Jag släppte hennes händer och kramade om henne istället.
Och här satt hon och grät i min famn.
Även fast hon var sårad var hon ändå så himmla fin , så himmla, ja.
Jag antar att hon är perfekt.
- Gråt inte. viskade jag.
- Förlåt. mumlade hon.
- Du ska inte säga förlåt. svarade jag tyst , men bästemmt.
- Vad ska jag säga då? frågade hon mig.
- Säg "Jag älskar dig Justin" sa jag och log.
Hon började garva och slingrade sig ur mitt grepp.
Hon log även fast tårarna rann.
- Hahahah! Justin , hahhaha! var det ända hon fick fram mellan skratt attackerna.
- Okej , jag förstår verkligen. svarade jag ironiskt och hon började garva ännu mer.
Hon slog sig själv på knät så jag antar att hon tyckte det var roligt?
Hon var så söt när hon skrattade och efter ett tag började jag också garva.
- Tack. sa hon när hon äntligen slutat garva , och gråta tydligen också.
- För vad? frågade jag henne.
- Du fick mig glad igen. svarade hon och log.
- Allt för dig sötnos. svarade jag och hon log samtidigt som hon rodnade , hon kollade ner på
sina händer och jag lade mitt pekfinger under hennes haka och lyfte upp hennes ansikte lite.
- Rodnar du? frågade jag henne och garvade lite.
- Pfft. Nej. svarade hon och kollade på mig seriöst , men efter ett par sekunder sprack det och vi båda
började as garva.
- Jag visste att du rodnade! skrattade jag fram.
- Tyst med dig. svarade hon medans hon garvade , det var tur att man fattade vad hon sa även fast hon garvade.
- Ska vi fortsätta spela? frågade hon mig när vi äntligen hade slutat garva.
- Kan vi inte gör något annat? frågade jag henne.
- Visst vad vill du göra? frågade hon mig.
- Igen aning. svarade jag.

Aimeé's Perspektiv.

Jag sprang och hämtade min data och bärde ut den till Justin.
- Så , vad ska vi göra? frågade han mig.
- Ingen aning. svarade jag.
Jag gick in på twitter och Justin tog datan från mig , den lilla twitter nörden.
Just då tänkte jag inte på att han var inloggad på min twitter men sedan kom jag på det.
- Justin vad gör du? frågade jag honom.
- Twittrar. svarade han och gav tillbaka datan.
Nu stod det "I love @JustinBieber" högst upp på min twitter.
- Facerape:ade du mig på twitter? frågade jag honom med fake:ad förvåning och han nickade och log.
- Du vet väll att jag är en prankster? frågade han mig.
- Jag tror jag minns att Tyra har sagt något om det , och sedan något om att det skulle vara helt awesome
att bli pranked av dig. svarade jag och fnissade lite.
- Hahah bara för det kan vi pranka henne? svarade han.
- Visst , men lyckat , hon kommer fatta att det är vi och sedan bli hyper. Men visst vi gör det. sa jag och log.
- Vad ska vi göra då? frågade han mig.
- Vi bus ringer henne! svarade jag medans jag tog up min mobil , dolde mitt nummer och sedan slog jag hennes nummer.
- Vad ska vi säga? frågade jag honom.
- Ehh , ingen aning vi säger bara nått. svarade han och jag tryckte på ring.
Jag tryckte på högtalare och det började pipa , långa pip , först ett , sedan två och sedan svarade hon.
- Hej det är den du ringde till. svarade hon , typiskt Tyra.
- Hej. svarade jag mednas jag höll för näsan.
- Vem är det? frågade hon.
- Den som ringde dig. svarade jag och höll fortfarande för näsan.
- Hej Aimeé. sa hon.
- fan. mumlade jag och hon garvade.
- Vad gör du då? frågade jag henne.
- Inget längtar tills du ska komma till L.A! OMB det kommer bli så AWESOME! sa hon och jag började fnissa.
- Men vad gör du? frågade hon sen.
- jag är med en kille.
- Som heter? frågade hon.
- Gissa. svarade jag.
- Men va? Hur ska jag kunna gissa.
- Gissa bara. svarade jag.
- Eh , kanske..? Nej men asså va? frågade hon mig och både jag och Justin började skratta.
- OMFB Jag känner igen det där skrattet. sa hon.
- Fint. andas in , andas ut. svarade jag.
- men , men , men.! svarade hon.
- Hej Tyra. sa Justin.
- OMB han vet vad jag heter OMB! pep Tyra.
- OMB jag älskar dig Justin! fortsatte hon.
- Aww jag älskar dig också. svarade han.
- Tyra och Justin sitter i ett träd. mumlade jag och Justin garvade.
- Aimeé och Justin kysser varann på stranden! svarade hon.
- Tss. svarade jag.
- vet du? Det ända jag inte saknar med dig är dina "Tss". sa Tyra och jag började garva.
- Justin kan du säga "Tss"? frågade jag honom och log med mina snälla ögon.
- "Tss". svarade Justin.
- OMB jag älskar när du säger "Tss". utbrast Tyra.
- Tack Justin. svarade jag , log och pussade honom på kinden.
- Aja , jag måste gå hejdå lovebirds , och Aimeé när du kommer till L.A har du inte lite att förklara! sa hon och lade på medans jag suckade.
- Så du ska till L.A? frågade Justin mig.
- Yesbox! svarade jag och log.
- När? frågade han mig.
- Om sex dagar! svarade jag.
- Nice. svarade han och log mot mig.

Ville få den här publicerad , och vad bra ni är på att kommentera ;D
13 kommernater för mer , kom igen ni har klarat det förut eller hur?
By the way klicka här för att få fler läsare till era bloggar , funkar faktiskt!

Kommentarer
Postat av: s & m

mer

2011-04-01 @ 23:02:22
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: felicia

nu har dagens blogg vinnare kommit upp, gå in och kolla om du är en av vinnarna !=)

2011-04-01 @ 23:23:29
URL: http://pinkyh.blogg.se/
Postat av: V

Skiit bra!!

Meeer :D

2011-04-01 @ 23:38:23
Postat av: Anonym

meeer :D

2011-04-02 @ 00:03:28
Postat av: Julia

Skit bra meeer (L)

2011-04-02 @ 09:32:48
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: IdaJennySofia

meeeeeer :D

2011-04-02 @ 10:19:34
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: sanna

NU FÅR DE VARA MER :D

2011-04-02 @ 12:10:59
URL: http://shnw.blogg.se/
Postat av: SANNA & NELLY

MEER :d

2011-04-02 @ 12:11:19
URL: http://nellyandsanna.blogg.se/
Postat av: Milla :)

Nu måste det komma mer :o

2011-04-02 @ 12:14:30
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Anonym

älskar

2011-04-02 @ 12:26:06
Postat av: Paniz

Hej! Jag ville bara fråga, är allt det här sant eller är det typ som en novell? Jag är förresten a big fan of JB! Ska vi följa varann via bloglovin? :)

2011-04-02 @ 12:53:19
URL: http://ppanizs.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-02 @ 13:33:31
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Paniz

sv: Jaha okej, jag tänkte väl hahah, men du skriver fint iallafall! Eller är det du som skriver? :)

2011-04-02 @ 14:33:36
URL: http://ppanizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0