THE ONE AND ONLY - CHAPTER 6

- How am i going to make you believe that you are cute when you sleep. viskade han i mitt öra.
- I'm pretty sure you can figure that out yourself. mumlade jag.
Sedan så gjorde vi inte mycket , vi var hos Steph hela dan för hennes föreldrar var borta som dem alltid var.

Så , jag spenderade dagen hos Steph med Justin och Ryan , Chaz hade behövt gå eller nått.
Hahah men i alla fall , mamma ringde några gånger men jag sms:ade henne bara och sa att jag var hos Steph.
Mamma lät mig göra vad jag ville och komma hem när jag ville , så jag antar att jag hade det ganska soft.
Justin's Perspektiv
Damn , Isabella var snygg , riktigt snygg.
Fast jag hade inte riktigt kommit över det där med att Selena var otrogen.
Isabella's Perspektiv
Justin kollade på mig , och jag kollade tillbaka , han verkade fast i sina tankar men efter ett tag blev det läskigt.
- What are you looking at? frågade jag honom.
- I'm looking at a beautiful girl. sa han och blinkade.
- Ehum , Stephanie's there. sa jag och pekade mot Stephanie's dörr ill hennes rum , där hon och Ryan nog låg i hennes säng och hånglade.
- I know , but you're here. sa han och hans ögon kollade in i mina.
Jag rodnade och kollade ner.
Nästan ljudlös flyttade han sig närmare mig och lade armen om mig , jag kollade upp lite snabbt men det brände fortfarnade om kinderna , han log mot mig och han hade glimten i ögonen , vilket betyde att jag var fast.
Ett leende spred sig på mina läppar och jag visste inte varför , men jag ville kyssa honom , jag vet att det var random , jag kände knappt killen , men so what?
Jag kommer ändå göra saker som är värre än att fundera på att kyssa en 17-årig popidol som jag knappt känner.
- What are you thinking? frågade Justin som fortfarande log mot mig.
- Nothing. svarade jag.
- Ohh , c'mon , it must be something. svarade han och puttade mig lite i sidan.
Jag skakade bara på huvudet.
- I bet you're thinkig of me. sa han och flinade , pinsamt nog rodnade jag och han flinade större.
- You're so cute when you blush , you know that? frågade han mig.
- No i'm not. svarade jag tyst.
- Yes you are. sa han och jag kunde höra leendet i hans röst.
- No i'm not. svarade jag lika tyst som vanligt.
- Okay , we can go on like this forever , but seriously , you are beautiful , and don't argue eith me cause then i'll haft to.. sa han och fick ett funderande ansikt's uttryck.
- The you'll haft to? frågade jag honom.
- The i'll haft to kiss you. svarade han.
- I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not- hann jag säga innan det hände , han kysste mig.

Justin's Perspektiv

Damn , Isabella var snygg , riktigt snygg.
Fast jag hade inte riktigt kommit över det där med att Selena var otrogen.

Isabella's Perspektiv

Justin kollade på mig , och jag kollade tillbaka , han verkade fast i sina tankar men efter ett tag blev det läskigt.
- What are you looking at? frågade jag honom.
- I'm looking at a beautiful girl. sa han och blinkade.
- Ehum , Stephanie's there. sa jag och pekade mot Stephanie's dörr till hennes rum , där hon och Ryan nog låg i hennes säng och hånglade.
- I know , but you're here. sa han och hans ögon kollade in i mina.
Jag rodnade och kollade ner.
Nästan ljudlös flyttade han sig närmare mig och lade armen om mig , jag kollade upp lite snabbt men det brände fortfarnade om kinderna , han log mot mig och han hade glimten i ögonen , vilket betyde att jag var fast.
Ett leende spred sig på mina läppar och jag visste inte varför , men jag ville kyssa honom , jag vet
att det var random , jag kände knappt killen , men so what?
Jag kommer ändå göra saker som är värre än att fundera på att kyssa en 17-årig popidol som jag knappt känner.
- What are you thinking? frågade Justin som fortfarande log mot mig.
- Nothing. svarade jag.
- Ohh , c'mon , it must be something. svarade han och puttade mig lite i sidan.
Jag skakade bara på huvudet.
- I bet you're thinkig of me. sa han och flinade , pinsamt nog rodnade jag och han flinade större.
- You're so cute when you blush , you know that? frågade han mig.
- No i'm not. svarade jag tyst.
- Yes you are. sa han och jag kunde höra leendet i hans röst.
- No i'm not. svarade jag lika tyst som vanligt.
- Okay , we can go on like this forever , but seriously , you are beautiful , and don't argue eith me cause then i'll haft to.. sa han och fick ett funderande ansikt's uttryck.
- Then you'll haft to? frågade jag honom.
- Then i'll haft to kiss you. svarade han.
- I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not- hann jag säga innan det hände , han kysste mig.

Whohooo , nu händer det grejer vaaaaa??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-11 @ 23:01:50
Postat av: Stina

meeer :)

2011-05-12 @ 07:56:47
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: ewe

snälla skriv bara på svenska, jag kan engelska mkt väl men det är jobbigt!

2011-05-12 @ 15:02:56
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA, läs gärna min okså

om du tycker om Skvaller bloggar så är den här jättebra!!www.welovitall.blogg.se

2011-05-12 @ 15:09:38
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: hanna

skiiit bra

2011-05-12 @ 17:47:22
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Ella

love it! :D

men hat på att han inte kommit över selena fucking gomez..

2011-05-12 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0