THE ONE AND ONLY - CHAPTER 3

- I'm just kidding guys , of course i'll come! sa Chaz som nu brydde sig.
- Me to. sa Ryan och kollade på Steph med en speciell blick som jag inte ritkigt kunde förklara.
- Me three! sa Justin och kollade på mig.
- Ha.ha. svarade jag och Steph samtidigt och kollade på varandra.



Just nu kollade vi på film , mean girls.
Chaz och Justin hade klagat med Ryan hade gett sig när Stephanie hade kysst honom ett antal gånger.
- This movie is sooooo boring! Klagade Justin.
- Oh shut up! svarade jag och Steph på samma gång.
- Baby , can't we watch something else? frågade Ryan Steph.
- Nah ah. svarade hon och skakade på huvudet.
- Aww c'mon! sa Justin och stönade.
Killarna ignorerade filmen ända tills Cady och dem skulle dansa till Jingel Bell's Rock.
Helt ärligt så kunde jag inte den låten , jag var van vid annat , men precis som alla andra så kunde jag dansen.
- OMG i soooo love the dance! sa Steph.
- Yeaahh me to. svarade jag och log.
- I would totally do it if my skirt weren't this tight. sa Steph.
- I totally agree , but my jeans are to tight. sa jag och båda hade samma ledsna uttryck i ansiktet.
- Take them off? frågade Chaz.
- Euuuww Chaz , you little perv! sa jag och Stephanies ansikte var heeelt rött , ahahahaha.
- Baby , next time you're going to blush , wear more make up! sa jag och fnissade.
- Ohh shut up! svarade hon buttert.
Hon kollade surt på mig , och det gick två sekunder sedan började vi as garva.
Killarna gav oss konstiga blickar men sa inget.
Vi fortsatte kolla på filmen och när den var slut så sov killarna , naaw.
- Are you thinking what i'm thinking? frågade Steph mig och hade ett djävulskt smile på läpparna.
- Prankster time! svarade jag.
- Yeaah man! sa hon.
- What are we gonna do? frågade jag henne.
- I don't know , but Ryan are sooo gonna get back for drawing in my face! sa hon och jag fnissade lite lågt.
- Hmm.. can't we make them look like fjortisar? sa Stephanie , hon kunde äntligen säga fjortisar rätt , och inte som hon gjorde förut.
- Sure thing! sa jag och vi gick till henne rosa badrum där allt hennes smink fanns.
Jag plockade fram det som behövdes , och det var en hel del.
- You'll haft to put the make up on them , cause i don't know how the fjortisarna does it! sa Steph.
- Sure , but ut's like sooo easy! sa jag och sedan gick vi ut till killarna.
Jag började sminka Chaz och han reagerade aldrig , han sov som en stock.
Sedan sminkade vi Ryan och sist Justin.
Stephanie fotade dem med sin iPhone och vi lade ut det på twitter.
Efter som alla visste att Stephanie och Ryan dejtade så hade Stephanie en massa followers , och det hade jag också för att Chaz , Ryan och Stephanie Re-tweetade och Replyade mig 24/7.
När bilden var tweetad så hade vi inget mer att göra , men ingen av oss var trötta så vi satt uppe och geekade twitter , facebook och tumblr.
Vi hade as kul och aa , när Stephanie skrek till tack vare en läskig youtube video så vaknade killarna.

Förlåt för ingen uppdatering , blogg.se har krånglat men hoppas allt funkar nu , pussN<3

Kommentarer
Postat av: savana

varför skirver ni på engelska?: )

2011-05-09 @ 15:29:12
URL: http://savanas.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIIIIIT BRAAA NÄSTA DEL!!!<333

2011-05-09 @ 15:52:23
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0