NEVER LET YOU GO - CHAPTER 4

- Eyy , följer du med till brasan ikväll? frågade Chaz mig plötsligt.
- Visst. svarade jag.
- Ska vi gå eller? sa Ryan och alla började gå mot brasan.


(Bara för att han är så himmla söt på dn bilden.)
När vi kom dit så fick jag en chock - haha andra gången på en dag xD - det här
var inte vad jag kallade brasa , det såg mer ut som en strand fest , man hörde
musik , det fanns dricka och så vidare. Man hörde dunket väldigt tydligt.
Men sedan så slog det mig , om det här var vad dem kallade "brasa" hur var deras fester då?
Jag visste att jag skulle trivas här , jag menar det var tisdag och ändå så hade dem en fest grej.
Jag pratade mest med Ryan och dem , sedan så började endel killar flirta med mig.
Jag dansade med hur många killar som helst och pratade lite med tjejerna , ingen av dem
var galna i Justin eftersom han tydligen gick i skolan jag skulle börja på #sadface.
Jag hade inte så mycket gemensamt med dem här tjejerna , men en tjej var as snäll , Caitlin tror jag hon hette.

Jag bytte nummer med en massa , ärligt talat så fick alla som frågade mitt nummer , även Justin.
Nej jag gillade honom inte men han frågade jag gav ut det? Lätt som en plätt liksom.
Fånigt uttryck men whatever.

Aimeé's Perspektiv/Next Morning.


Solen sken in genom förnstren och jag slog upp ögonen , jag blinkade förvirrat , jag hade
svaga minnen om att pappa och Kelly hade skrikigt något om att jag inte kunde gå på en fest en vanlig dag
whatever , whatever , whatever.
Jag gick in till mitt badrum och gick in i duschen.
Att känna det varma vattnet mot min kropp var skönt , jag tog som vanligt
lång tid på mig och avslutade inte duschen försen det kom kallt vatten.
Jag fönade håret satt det var lite lockigt och sminkade mig.
Sedan så satte jag på mig lite kläder , ett linne och jeans med lite accessoarer.

(Aimeés outfit)

Jag gick ner för trappan och möttes av en sur blick från Kelly.
Jag kollade på klockan och den var bara 07.45 på morgonen , jag hade alltså lite tid på mig eftersom
skolan inte började försen 08.50 idag , det var nice.
Min blackberry plingade plötsligt till "Justin" stod det på skärmen. Jag öppnade sms:et och det stod
"Godmorgon shawty<3"
Shawty? Var inte det som typ "baby" eller "älskling"?
"Godmorgon ;D" svarade jag bara , inget hjärta bara för att dissa honom , elak i know.
Jag satte mig ner vid bordet i köket och tog lite flingor och mjölk.
Jag åt under tystnad medans Kelly kollade surt på mig men sa inget.
När jag ätigt upp så gick jag upp igen. I vardagsrummet där upp så låg min macbook.
Jag gick till den vita soffan där den låg och öppnade den , jag startade och loggade därekt in på facebook.
"4 nya vänförfrågningar" stod det , jag klickade upp dem och såg att det var från Justin , Chaz (som tydligen hette Somers i efternamn) och Ryan.
Jag bekräftade alla och sedan kollade jag lite i deras loggar , Justin blev spamad av hans fans och alla skrev
lika patetiska saker som "I love you please marry me!!" årets skämt alltså!
Jag började as garva. Jag kollade på klockan igen och såg att den blivit 08.20 så det var dags för mig att börja gå.
Jag hade inte så långt till skolan.

När jag kom till skolan så gick jag till rektorns kontor och fixade skåpkod , fick mitt schema och så vidare.

Förlåt för dålig + ingen update.

Kommentarer
Postat av: Julia

Skit bra meeer <3

2011-03-08 @ 19:18:18
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra meeer <3

2011-03-08 @ 19:18:39
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0