NEVER LET YOU GO - CHAPTER 27

Han pressade mig närmare honom och jag kände hans tunga mot mina tänder , jag
kunde inte känna något annat än Justins beröringar och jag kunde inte heller se något annat
än fyverkerier , blandat med Justins ansikte i någon konstig smörja.
Vi kysstes länge , och det var inte alls som kyssarna igår , det här var mycket mer.
Plötsligt så slutade jag kämpa och ja jag fick fram det.. Det som Justin gjorde med mig.
Jag gillade honom , mer än som en vän.

När han avslutade kyssen så var det ända jag kunde få fram:
- wow. han garvade inte åt mig som han hade gjort annars.
- precis wow. svarade han.
Jag satt fortfarande i hans knä med armana runt hans nacke och hans händer var fortfarnade runt min midja.
Egentligen kändes det konstigt , jag hade fallit för honom på mindre än 1 hel vecka , men sån var jag , jag blev snabbt är och ibland gick det över lika snabbt ibland inte.
Jag kollade Justin i ögonen och vi båda log som två fån haha. Egentligen såg det nog riktigt dumt ut men det struntade jag i.
- Ska du fortfarande döda mig på black ops? frågade jag Justin.
- Hmm , det bror på , kan jag få en till kyss? frågade han mig.
Jag nickade och han bet sig sexigt i läppen innan jag kysste honom igen.
Han besvarade kyssen och det spred sig lyckorus genom hela min kropp.
När jag lutade mig bort från honom så såg jag att han log , hans leende var så sött så jag trodde jag skulle dö , jag visste inte vad som hade hänt med mig , jag menar för typ tre veckor sen om Tyra hade sagt att det här skulle hända så skulle jag inte ens ha följt med till Atlanta , men jag är glad över att jag gjorde det , för hade jag aldrig följt med hit hade jag aldrig träffat Justin.
- Lovar du att inte döda mig nu? frågade jag honom och han nickade. Av att bara se honom så fick jag tusen fjärilar i magen , herregud det är något fel på mig.
- Haha visst shawty. sa han och blinkade , när han sa "shawty" blev fjärilarna vildare än förut , varför gör han såhär mot mig?
Jag fnittrade och vi fortsatte köra , även fast jag satt i hans knä nu.
Justins huvud låg på min axel och jag kunde känna hans andetag. Det kittlade till varje gång han andades.
Efter att vi hade spelat i typ 10 minuter till så dödade Justin mig igen.
- Du lovade! utbrast jag.
- Jag vet , men jag vill ha en till kyss. svarade han och jag vände mig om.
- Du kunde bara ha sagt det. svarade jag och lutade mig mot honom. Han slöt sina ögon och jag slöt mina , sedan ände det för tredje gången idag , våra läppar möttes.

Vad tycker ni? Är det bra eller dåligt att Aimeé håller på att falla för Justin?<3

Kommentarer
Postat av: josefine

aww vad gulligt då :') meeer!

2011-03-31 @ 20:25:00
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Tova

Awwwww, gullungar!!<33 Jaaa, det är super bra att hon börjar falla för Justin!!(L)^^

2011-03-31 @ 21:17:32
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: amelia

aaaaaaaaaaaaw, så sött! Jag älskar din novell. Du skriver så bra! Och aa det är bra de :D

2011-03-31 @ 21:20:23
Postat av: Mimmi

jätte bra :) Men ja det är bra fast ändå inte, de går för fort fram liksom :)

2011-03-31 @ 21:50:53
Postat av: Stina

Jätte bra meeer

2011-03-31 @ 22:00:42
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712

//kram

2011-04-01 @ 00:02:42
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer men hon borde inte falla för honom så snabt...

2011-04-01 @ 20:00:30
Postat av: josefine

just nu dåligt eftersom han och ryan har gjort en deal :( annars bra :D

2011-05-12 @ 21:52:09
URL: http://noll8noll4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0