NEVER LET YOU GO - CHAPTER 14


Det hände inte direkt så mycket mer i skolan utom att Caitlin blev galen när hon fick veta
att jag skulle gå på dejt med Justin , big deal en dejt?


(Outfit + smycken)
Klockan var runt 16.00 så Justin skulle inte hämta mig försen om 4 timmar.
Jag låg och sms:ade med honom medans jag låg i sängen med min dagbok bredvid mig.
Jag kollade på texten jag nyss skrivit , egentligen kände jag mig grymt fånig när jag satt där och skrev "kära dagbok..."
Men vad jag ville minnas visste jag inte , jag ville minnas allt.
Okej kanske inte allt , men visst skulle det vara coolt att kunna säga att man gått på dejt med Justin Bieber?
Det vet jag att alla tjejer - även haters - skulle tycka.

Jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig , men den där klänningen som jag fick igår skulle det inte bli.
Jag gillade inte klänningar och jag bar dem nästan aldrig , jag skulle bara se dum ut.

Jag reste mig upp från sängen och gick fram till min garderob , efter unjefär en kvarts letande så hittade jag den perfekta outfiten + smyckerna till.

När jag valt ut kläderna så kollade jag på klockan igen och den var 18.12 , fort tiden går när man sms:ar.

Jag gick och tog en dusch och fixade mig , det bruckade ta lång tid för mig.
Efter att ha duschat så sminkade jag mig , jag tog på mig puder , maskara och sotade försiktigt
ögonen med ögonskugga.

Jag satte på mig kläderna och smyckerna som jag tagit fram tidigare. Klockan var nu nästan åtta (jag sa ju att jag tog lång tid på mig) och Justin skulle komma snart.

20 minuter senare plingade det på dörren och jag sprang ner för trappan och öpnnade , och såklart stod han där.
Han log mot mig och även om jag hade försökt så hade jag inte kunnat låta bli att besvara hans leénde , det smittade liksom av sig , det måste jag erkänna , även fats jag inte riktigt ville.

- wow , du ser fantastisk ut. sa han och blinkade mot mig med ena ögat medans jag rodnade.
- Tack , du med. svarade jag och sedan gick vi mot hans range rover.

När vi hade satt oss i bilen så frågade jag honom:
- Vart ska vi? han kollade på mig mednas han körde.
- Det du. svarade han och log medan jag suckade.
- Snälla Justin. sa jag och kollade på honom med mina "snälla" ögon. Han skakade på huvudet och jag suckade.

Många minuter senare stannade vi och när jag gick ut så såg jag..

Vad ska dem göra? Vart ska dem? Har NOLL ideér så ni mååååååååååste kommentera.

Kommentarer
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-19 @ 17:33:31
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Maddee

Meer :D

Ehm,.. Jaadu . de kan gå på.. tivoli , stranden , resturang eller ngt annurlunda.. kanske något heeelt udda och jätteromantiskt

2011-03-19 @ 18:34:06
Postat av: s.a.r

ingen starnd för det har varje novell jag läser haha ^^

2011-03-19 @ 20:58:26
Postat av: josefine

En romantisk piknik, on tha beach ;) haha nja jag vet inte ^^

helt awesome ! meeeer

2011-03-20 @ 14:39:41
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0