IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 68 - THE END

- Du är fortfarnde blond. svarade han.
- Jaja. svarade jag och kysste honom. Herregud vad jag saknat hans läppar mot mina , det
var den mest underbara känslan i hela världen.


Justin avslutade kyssen och sa
- Du vet att jag älskar dig.
- Och du vet att jag älskar dig. svarade jag.
Han log och höll om mig och jag ville att han aldrig skulle släppa taget , jag hörde honom sjunga lite på
"Just the way you are - Bruno Mars" den låten var jätte gammal men jag brydde mig inte.

Vi satt där ett tag och gjorde nästan inget.
- Vi busringer någon! utbrast plötsligt Justin.
- Vem? frågade jag.
- Öööööhh.. svarade han.
- AHAHAH! Ditt lilla fail! pep jag medans jag garvade.
Justin började kittla mig och det slutade med att jag skrek.
- Du skriker som en tjej! sa han.
- Kanske för att jag är en? fick jag fram mellan garven och skriken.
- Möjligt. svarade han medans han garvade , jag lovar hans garv var det sötaste på hela planeten.
Jag log mot honom och han log mot mig.
Justin lutade långsamt imot mig och jag stängde ögonen , hans läppar skulle precis möta mina när han bar
upp mig och sprang ut ur huset.
- Justin vad gör du!?!? nästan skrek jag medans han sprang mot stranden , nej nej nej!
- Det du! svarade han.
- Släpp ner mig! protesterade jag och slog armarna runt hans hals.
Han sprang igenom sanden och ut på en brygga vid vattnet.
- Nej Justin! skrek jag men nästa minut så var jag i vattnet. Tur bara att jag lämnat min mobil inne.
När jag kom upp ur vattnet så stod Justin och as garvade , men inte tillräckligt nära mig för att jag
skulle kunna dra ner honom.
Jag började gå upp ur vattnet och gick nära Justim.
- Kram! sa jag med bebis röst medan jag sträckte ut armarna.
Jag gick närmare honom och slog armarna runt honom.
- Nu är du också blöt! sa jag glatt.
- Hahah din lilla skitunge. sa han och log mot mig.
- Skitunge är en bra sak! sa jag och log.
- Knäppis. svarade han och bara upp mig.
- Du bär upp mig väldigt ofta. sa jag.
- Jag vet. svarade han.
- Kan du släppa ner mig? frågade jag honom med mitt "puppy-face"
- Nej , det är kul att bära runt på dig. svarade han och log.
- Bara för att jag är en bebis? frågade jag honom och han nickade. Plötsligt började jag huttra och det var inte
speciellt konstigt eftersom jag blivit slängd i det iskalla vattnet.
- Fryser du? frågade Justin mig och jag nickade.
Han bar in mig och jag bytte om till en one piece.

- Babey , vad tror du kommer hända om några år? frågade Justin mig.
- Jag vet inte , allt jag vet är att vi fortfarande kommer vara tillsammans. svarade jag.
- Såklart , gumman fatta att jag älskar dig över allt annat och if you jump , i jump. sa han och
jag lät tårarna rinna.
Jag kysste honom och kände mig lyckligare än någonsin tidigare.

The end. Vad har ni tyckt om novellen? Gillade ni den eller var den urkass? Snälla kommentera och lämna era åsikter.

Kommentarer
Postat av: Madde

Applåder Fett bra är bara lite ledsen att det är slut, men du kommer med helt ännu bättre ny novell imorgon!

Godnatt, kram!

2011-03-05 @ 00:00:13
Postat av: Julia

Nästan första novellen då tjejen inte blir gravid

2011-03-05 @ 07:19:53
URL: http://yourmybieberdream.blogg.se/
Postat av: Julia

Fyfan vad bra novell Love it !



Du skriver så jävla bra, hoppas att den andra blir lika bra som denna och har mycket drama (L)



2011-03-05 @ 13:00:26
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
Postat av: felicia

asbra!

2011-05-04 @ 23:33:45
Postat av: linn

skit bra!

jag är typ beroende av att läsa jb noveller så har ungefär läst femtio stycken, måste bara säga att det hära va en av dom bästa jag läst!

du skriver sjukt bra :)

haha och föresten har jag inte gråtit så här mycket åt en novell som jag gjorde åt din xDD

ha det bra ! kram

2011-07-17 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0