IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 64

Jag satt vid en stor palm , den var speciell för det stod "J<3N" där.
Mina tårar rann och jag lät dem rinna , tills jag såg en massa blixtrar , det var paparazzis. FAN! tänkte jag. Jag sprang in i huset och efter ett tag slutade dem fota , då gick jag ner till stranden och satte mig på en sten , jag kollade ut över den tomma stranden , det var heelt tomt på folk , kanske för att det var bara vårann strand , min och Justins. Jag vet att det var fånigt att hålla på såhär när vi inte ens var ihop längre , fast egentligen så gjorde vi aldrig slut , men eftersom vi blev ihop med andra så kunde man nog säga att vi hade gjort slut.
- Hej. hörde jag någon mumla och där stod han.. Justin.


- Hej. mumlade jag och kollade ner på mina händer.
Justin satte sig bredvid mig och bara att känna hans kroppsvärme var tortyr , jag
saknade honom så mycket!
Jag kände Justins blick på mig men vågade inte titta upp.
Tänk att han satt där , jag kommer ihåg allt med honom , till och med när jag tänkt att han var "the love of my life"
Men så var det inte , vi hade slutat prata med varann och nu så var jag förlovad.
- Varför slutade det såhär egentligen? frågade jag honom.
- du slutade svara på sms. svarade han.
- NEJ! det gjorde jag inte! svarade jag och kollade upp på honom.
- Men va? frågade han mig.
- Jag svarade alltid! det var du som slutade svara! svarade jag.
- Jag hade inget att svara på? svarade han.
- Men jo! svarade jag.
- Nej? svarade han.
- Jo , kolla! svarade jag och tog fram min mobil och gick in på "sms" och "konversationer"
det sista stod från mig och det stod "Jag älskar dig , nu och föralltid"
- Jag fick aldrig det där. svarade han.
- Men jag skickade det? svarade jag.
- Jag älskar dig också. svarade han mig och lutade sig mot mig , hans läppar var nära mina och han kysste mig.
Allt försvann runt om kring oss och jag såg fyverkerier.
Mitt i allt det underbara blev jag påmind om en sak , jag är förlovad.
- Justin , jag kan inte. sa jag medans jag puttade bort honom.
- Varför inte? frågade han mig och hans underbart bruna ögon såg in i mina.
- Jag är förlovad. svarade jag och visade ringen.

Kort jag vet , buuuuuuuuut ni kan ju inte få veta hur han reagerar nu! Mihihihihi

Kommentarer
Postat av: Madde

Reta inte mig :(

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-03 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0