IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 62

- Vill du ta ett kvälsdopp med mig? frågade Justin mig.

- Of course baby! svarade jag och kysste honom.

Sedan gick jag till badrummet och satte på mig en bikini.

Jag gick ner och Justin badade redan , han var såååååhääääär snygg utan tröja!

Jag hoppade i och vi badade ett tag.


Ett år och tre månader senare


Mycket hade hänt sen Hawaii.
Justin hade åkt iväg på turne i europa och vi hade
bästemt oss för att ta en paus , det var ett tag sen det hände och jag hade flyttat till Beverly Hills
där det visat sig att Aaron (Den snygga killen från Hawaii) bodde här. Ett halv år efter
Justin dragit iväg på sin konsert så hade vi slutat messa och allt sådant. Jag hade blivit ihop med Aaron
och vi hade varit ihop i ett halvår nu! Mitt och Aarons förhållande var vääldigt seriöst. Vi skulle gifta oss
när jag fyllde 18 till och med så man kan ju säga att jag var förlovad.
Justin hade tydligen sett bilder på oss och nu var han med Selena Gomez.
Men idag skulle en rolig sak hända! Amanda skulle komma och besöka mig i Beverly Hills!
Hon och Chaz hade blivit ihop igen och hon hade börjat på High Scool i Atlanta så hon bodde där.
Elin bodde fortfarande i London men hon hade förendrats till en privtaskols snobb.
Hon var inte alls den Elin jag växte upp med.
Jag hade även blivit mer naturligt blond nu , inte alls som förut. Jag hade även fått modell jobb och Aaron
hade varit med i några få filmer.

Jag väntade på Amanda på flygplatsen och såg att hennes plan skulle landa om 20 minuter.
Jag messade med några i väntan på att Amandas flyg skulle landa.

Minuterna sniglade sig fram men tillsut landade planet. Jag såg en massa människor
gå förbi och tillslut såg jag henne! Och hon var blond!?

- NIKKI! skrek hon och sprang mot mig.
- AMANDA! skrek jag och vi kramade om varann vääldigt hårt och vääldigt länge.

(Nikki och Amanda)

- Du är blond! utbrast jag.
- Och du är modell! utbrast hon och vi garvade åt oss själva.

Det var en massa paparazzis som fotade och frågade vem hon var
och jag svarade glatt att hon var en av mina bästisar.

- Vad ska vi göra? frågade Amanda efter att vi hade kommit hem till mig.
- Jag kan visa dig runt , och vi kan shoppa! svarade jag henne.
- Jag gillar hur du tänker! svarade hon och vi började fnissa.

Amanda och jag gick runt i den centrala delen av Beverly Hills och
tillslut så satte vi oss vid en parkbänk och kollade ut över några berg.

(Amanda och Nikki)

- Vad hände mellan dig och Justin egentligen? frågade hon mig.
- Jag vet inte , han slutade svara på sms och jag slutade sms:a honom och vi slutade helt enkelt prata
med varann. svarade jag.
- Okej. svarade hon med fundersamt ansiktsuttryck.
- Men jag är typ förlovad så jag kan inte tänka på det nu! sa jag och log.
- Ehh.. You say what? frågade hon mig med chockat ansikte och jag visade henne ringen som satt
på min vänstra hand.
- OMG jag kan inte tro det! Varför har du inte sagt något? frågade hon mig.
- Asså jag vet inte.. svarade jag , men jag ljög. Jag ville inte att Justin skulle få veta det , det var
fånigt jag vet men man glömmer inte sin första riktiga kärlek liksom.
- Men hur går det med dig och Chaz då? frågade jag henne.
- Ohh han är såå söt! Han och jag ska åka till Bahamas över vårlovet! sa hon och suckade lyckligt.
- Vad roligt! svarade jag och log.
Jag försökte att inte tänka på Alva och dem för ofta för jag blev så deppig när jag tänkte på det.
Jag kom fortfarande ihåg huset jag fått av Justin för ett år sen som låg på Hawaii.
Jag skulle åka dit över vårlovet , för att minnas.. Jag ville inte glömma allt , allt det
fina som vi hade men det tog slut. Utan ett riktigt avslut ens en gång.
- Nikki vi sticker och shoppar! utbrast Amanda efter 10 minuters tystnad.
- Jaaaaaa! Jag älskar Beverly Hills shopping center kom nu! sa jag och vi började gå mot shopping centret.

- OMG vad stoooort! utbrast Amanda när vi kommit in.
- Ja men kom nu! sa jag och drog med henne till min favorit affär.
Det hängde glajar (?) efter galjar med dyra designer kläder.
- OMG jag måååste ha dem här! sa Amanda och höll upp ett par svarta märkes jeans.
- spring och prova dem! sa jag medans jag kollade vidare på saker till mig.
Jag ville ha ett par jeans och kanske någonting mer?
Hmm.. Jag hittade ett par ljusa jeans och en tunika som såg ganska snygga ut tillsammans.
Jag gick in i ett provrum och provade det , jag mååste ha det här! Tänkte jag.
Vid kassan stog Amanda och betalade. Jag gick dit och lade upp mina kläder på disken och lade fram mitt kort.

Två Veckor senare

Idag började vårlovet och jag skulle åka till Hawaii om tre ynka timmar.
Allt var redan packat från igår och jag började röra mig mot flygplatsen.
På flygplatsen så checkade jag in väskan och shoppade lite saker men sedan var det dags
att gå på flyget.

Under hela flygturen lyssnade jag på musik och tänkte. Jag tänkte på när jag och
Justin dansat till "Stay - Miley Cyrus" i Kanda när han hade trott att jag hade kysst Ryan.
Jag hade så många minnen med honom , men nu hade allt tagit slut utan annledning.
Jag vet att det var längesen men jag kunde inte hjälpa det.
Sluta tänka så Nikki , du har det bättre med Aaron! tänkte en röst inom mig.

När jag kom till flygplatsen så gick jag och satte mig i en flygbuss som skulle åka gaanska nära där huset låg.

(Låtsas att det är en blondin!)

När jag kommit fram till huset så låste jag upp och gick in i sovrummet på därekten.
Allt var precis som vi lämnat det , och det var näästan läskigt.
Jag slängde mig på sängen och somnade även fast jag inte var trött.

Ni ville ha låång , nöjda? 5 kommentarer för mer ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fett bra, ska du av sluta det snart :O

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Kom igen kommentera!

2011-03-01 @ 23:36:25
Postat av: Madde

Det är gills inte som kommentar, men är det nutid eller?

2011-03-02 @ 01:07:03
Postat av: Julia

ÅHH vad bra jag kan inte sluta läsa och vill att den aldrig ska ta slut. (L)

2011-03-02 @ 06:04:32
Postat av: Malin

Mer!! Men jag tycker inte du ska framspola föör mycket, då tappat man intresset lite om inte ngt jätteintressant händer :)

2011-03-02 @ 10:55:47
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeer, tycker inte det är nikki som ska tänka så mycket på justin tycker det är justin som ska få lida och få tänka på nikki mycket :D<3

2011-03-02 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0