THE ONE AND ONLY - CHAPTER 20

Allting slutade med att vi såg på film , det blev The Shining.
För några år sedan hade jag sett den , men inte
hela , för vi hade blviit avbrytna , och eftersom vi bara var 10 så hade
vi skrikigt när mamma öppnat dörren , haha.

Men jag var glad över att vi såg den , då behövde jag inte tänka på Justin.

Ibland var allt så svårt , men alla har sina stunder , även fast man är självsäker.

Det slutade med i att jag ignorerade filmen , och tänkte på Justin.
När han log så smälte jag , på riktigt , det kändes som om jag bar skulle skunka ihop
till en stor deg klump mitt på vägen - det hade faktiskt sett ganska roligt ut. - När han log , även
om det inte var mot mig , eller ens på grund av mig , så blev jag helt knäsvag , jag var'seriäst rädd för
att ramla i hans närhet , för han gjorde mig så knäsvag , det vr inte ens möjligt att förklara.
Men det värsta , det var när han log mot mig , med hans söta leende och hans glittriga ögon , det var
som om jag dött och kommit till himmelen.
När jag tänkte på honom , kunde jag inte låta bli att lee , han var så underbar , och han var min? Eller?
Så frustrerad , så förrvirrad , så.. korkad.
Asså jag var precis som alla andra , jag sa att jag var korkad  även fast jag fick bra betyg , mest för att
folk skulle säga "Nej , du är fettt smart ju!" och hålla på , det var för att jag ville ha uppmärksamhet , även
om jag aldrig skulle erskänna det , eller var det inte det jag just gjorde?
I alla fall , så var jag fast i mina tankar , och märkte inget försen Stephie vinkade med sin hand precis framför mina ögon.
Jag blinkade en gång och sedan vakade jag upp.
- You're thinking of Justin , right? frågade Stephie och log. Jag suckade , såklart jag tänkte på Justin.
- Ehum.. svarade jag och kollade ner på minna händer.
Min hjärna , hade något seriöst problem , visst jag såg allt runt om mig , fönstret där jag suttit förut , min Eric Saade poster.
Min poster på Justin , så fin säger jag bara.
Asså kalla mig besatt , men jag bryr mig inte.
Justin , han bettyde så mycket för mig , jag älskade honom , och det
hade jag gjort sen första gången jag såg honom , kärlek vid första ögonkstet , även fast vissa sa att det inte
var riktig kärlek så var det just det , riktigt jävla kärlek , fast för min del då , för Justin's del , har jag ingen aning.. Det var som om jag inte alls kände honom längre.
Justin's Perspektiv.

Jag var på stranden med Selena , jag hatade att jag behvde fake dejta henne , för tänk om , tänk om Isabella började tro att jag gillade Selena och inte henne.
Vi hade inte haft någon kontakt på 100 år , för jag hade tappat min mobil , en väldigt tjejig sak att göra.
- Baby , kyss mig! sa Selena och log , det var såhär våra samtla var , "kyss mig , håll om mig , blah blah blah" allt för jävla publicitet. Visst , jag gillade det som kändis , men ibland inte.
Jag kysste Selena och ja , det såg nog verkligt ut , men saker var inte alltid som dem såg ut.
Isabella's Perspektiv.

- TinkerBell , stop lookng so sad , it makes me sad to. sa Chaz och kollade medlidandes på mig , sötnos.
- Aww , you're so swwet. sa jag , log och sängde mina armar runt hans hals , han fick en bamsekram.
- Chaz and TinkerBell sitting in a tree! Sa Stephie.
- Shut up , you know i love Justin. sa jag och log , jag hade just sagt det , att jag älskade Justin.
- You love him? Nawie! Sa Stephie och gjorde något extremt tjejigt.
- Stop being such a girl! svarade jag och suckade. Inte bitchigt , jag drev.
- Ohh shut up! svarade Stephie , fortfarande leende.
Ryan lade sin arm runt Stephie , och Nolan knäppte ett foto på dem.
- Facebook or Twitter? frågade jag honom och log.
- Both. svarade han och flinade väldigt stort , det var ett sött filn , Nolan var hyfsat söt.
Nu tänker nog alla "OMB/OMG vilken liten player" Men nej , bara för att jag tyckte att många killar var söta så
betydde det inte att jag ville dejta dem , för just nu , så fanns det bara en kille för mig , och det var Justin.

Är inne på min kompis data , så ingen bild , ledsen över det! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeer!!

2011-06-19 @ 01:41:01
Postat av: Tova

Omb!!! Så bra! Skriv meeeeeer!!!<333^^ ÄLSKAR din blogg! Är helt besatt av din novell! :)

2011-06-20 @ 11:46:14
URL: http://tovabieber.blogg.se/
Postat av: johanna

håller med dom andra som kommenterat, Skriv mer ! :D , döbra ju :D(Y)

2011-06-20 @ 16:22:49
URL: http://mittssagoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0