IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 35

Jag gick förbi den jävla spegeln och pekade fingret åt bilderna , inte för
att det skulle hjälpa men det var en sån random grej som jag gjorde ibland för att må bättre.
Jag kollade ut i den mörka kvällen och gatorna där det snöade och med alla gatulysen som lös.
Jag tänkte på Stockolm och alla vintrar där.. Egentligen ville jag inte tillbaka till Svergie
men att lämna ATL hade jag inge problem med.
Jag vaknade ur mina tankar när min dörr flög upp och där stod..


(Bilden dem snackar om)
Justin , igen , no big suprise egentligen.
- Vem fan har släppt in dig? frågade jag honom surt.
- Din mamma , vem annars? frågade han mig och gick närmare mig men när han kom ett steg närmare
mig så gick jag bort ett steg från honom. Plötsligt så slog jag i väggen.
- Nikki , jag är inte farlig , jag är inte Eric. sa han.
- Säg inte sådär! nästan skrek jag.
- Nikki , han slår dig? frågade han mig.
- Du lämnade mig när jag behövde dig som mest , det är fan värre.. det är samma sak som att
du lät honom slå mig! och du trodde honom framför mig , jag skulle aldrig ha varit otorgen mot dig , du var mitt allt
men du sumpade så försök inte med nått för det är över , du kan gå till din jävla Jasmine och kyssa henne i så
jävla många bilar du vill! Nästan skrek jag igen samtidigt som tårarna rann ner för mina kinder.
- Så du har sett bilden? frågade han mig.
- Jaa , hela fucking mänskligheten har sätt den där bilden! nästan skrek jag.
Han lade sin hand mot min kind och kollade i min ögon men jag vände bort blicken , jag klarade verkligen inte av hans underbara ögon.
- Justin.. jag , jag har pojkvän. stamade jag fram medans jag kollade honom i ögonen.
- Jag vet , och jag hade flickvän , men jag förstörde det och det var det dummaste jag någonsin gjort.. sa han och jag såg en tår glida ner för hans kind.
- Justin gråt inte , jag är inte värd dina tårar + du har Jasmine.. sa jag och kollade ner.
- Nikki , hur många gånger ska jag behöva förklara att det är dig jag älskar , inte Jasmine , Jasmine är bara
en kompis , det var fel att kyssa henne men jag gjorde det för att jag saknade dig , dina kyssar och jag klarade
det inte , utan dig är jag inget och var sig du förlåter mig eller inte så kommer jag fortfarande vänta , vänta föralltid. när han sa "vänta föralltid" och "jag älskar dig" (som han sa på svenska naaaw) så brast allt , jag kunde inte låta bli att förlåta honom
men jag måste låta bli..
- Justin , jag vet inte vad jag ska säga.. sa jag och kollade ner i marken.
- Vad sägs som "Jag älskar dig oxå"? frågade han mig , tog tag i min haka och lyfte den och log mot mig.
- Justin , jag vet inte.. det är precis som i New York , om inte värre.. Jag kan inte lita på dig längre. sa jag och gick ifrån honom. Jag satte mig på sängen och kollade mot honom. Han grät och jag kunde inte låta bli
att tycka synd om honom.
Jag visste inte varför men jag gick fram till honom och kramade om honom.
- Jag älskar dig. viskade han
- Och jag dig.. sa jag och log mot honom , hans ögon sken upp och han log mot mig.
- Betyder det att jag är förlåten? frågade han mig med hoppfulla ögon.
- Jag vet inte Justin , men jag behöver tänka.. sa jag.
- Okej , men jag ska lämna dig ifred nu.. Och kom ihåg att jag kommer vänta på dig föralltid! sa han och gick.
Såfort han var borta så mezzade jag Eric och skrev
"Förlåt men jag vill vara singel ett tag.."
det tog inte alls lång tid innan han svarade
"Okej , gör inte mig nått.. Jag har andra tjejer ;)"
Han hade varit otrogen , igen.. Att jag alltid skulle tro honom.
Jag ändrade min facebooks grejs till "Singel" jag kollade i min logg och där hade Amanda skrivit
"Förlåt för allt , jag vill spola tbx tiden , elskar dig sweetie pie och det kmr nt ändras.."
Jag kommenterade och skrev "Jag elskar dig med <3"
Jag saknade Amanda , Alva , Chaz , Ryan och Justin och såklart var jag tvungen att skriva
"I miss @Butsy Butler , @Chazminator Somers , @Alva Stewart , @Amanda Callic and @Justin drew Bieber-real!"
och tryckte på publicera.
Jag fick tusentals kommentarer men kollade bara på dem från Ryan , Amanda , Chaz , Alva och såklart Justin.
Det stod saker som "Miss u 2" och skit och folk började skriva i hela min fucking logg
"Är du och Justin tsm igen blablablablabla.." men jag sket it..
Jag loggade in på iChat och efter en sukund så hade jag ett meddelnade från Justin..
Justin: Har du besätmmt dig än? frågade han mig.
Nikki: Är inte säker.. förlåt. svarade jag.
Justin: Gör inget , älskar dig endå!
Nikki: Naaaaw! Love u 2. svarade jag.
Justin: Vill du gå på en date med mig? Frågade han.
Nikki: Visst okej. svarade jag.
Justin: Okej , var färdig om 30 min och sätt på dig något fint!
Nikki: Oki! Plötsligt loggade Justin ut och det gjorde jag med.
Jag gick och duschade , rakade benen , målade naglarna , plattade håret , sminkade
mig och satte på mig en söt klänning

(Kläningen)
Det var en av kläningarna jag köpt i Paris , jag älskade den men jag hade aldrig haft
tillfälle att använda den. Innan jag visste av det så plingade det på dörren och jag sprang ner för att öppna.
- Heyy Shawty! sa Justin och kramade om mig.
- Hej Bieberboy. svarade jag och besvarade kramen.
- Du ser fantastisk ut! sa han och stirrade på mig.
- Tack , du med sweetie! sa jag och kysste honom på kinden.
- Förresten vart ska vi? frågade jag honom.
- Hemligt! svarade han.
- Du och dina hemligheter.. sa jag och log mot honom.
Vi gick ut och satte oss i hans Range Rover.
Det tog typ 30 mintuer att åka till vart vi nu skulle och innan jag gick ut ur bilen så satte han
på mig en ögonbindel.
- Justin jag kommer gå in i nått eller rammla! sa jag och tänkte genast på mina högklackade.
- Nejdå , lita på mig. sa han.
Vi gick och gick och jag hade inte en aning om vart vi var.
- Du kan ta av dig ögonbindeln nu. sa Justin.
Jag tog av mig ögonbindeln och såg..

Cliffhanger :) Kommentera or die! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia (:

Skit bra mer <3

2011-02-01 @ 20:11:45
Postat av: jennkoo

haha jätte bra meer det är ju (ursäkta) jäkligt bra

2011-02-01 @ 20:43:49
URL: http://thelifeofjennkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0