IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 22

Jag hade tänkt och tänk på hur jag skulle göra i två veckor nu och
jag hade bästemmt mig för att åka till ATL och överaska Justin..


(Justin Bieber och Christian Beadles)
Jag packade mina saker och checkade ut från Plaza..
Jag åkte till flygplatsen och kollade efter flyg till ATL
det var ett som gick om 1 timme.
Jag köpte biljett till det och fixade med väskorna osv.
Och sen gick jag och shoppade.
Jag köpte nästan inget för det var grejer som jag inte ville ha.
Justin's Perspektiv
Det hade gått två hela veckor och allt jag kunde tänka på var Nikki ,
men jag tror inte att hon skulle komma tillbaka..
Hon var nog i Sverige nu. Tänkte jag och det sved i hjärtat.
Jag var ensam hemma och hörde att det plingade på dörren.
- Justin! utbrast Jasmine när jag öppnade.
- Hej. sa jag och pressade fram ett leende.
Jag försökte verkligen vara glad över att Jasmine var här , men jag ville jue bara vara med Nikki..
- Är du inte glad över att se mig? frågade hon mig beskymrat.
- Jo , men skulle inte du stanna i NY? frågade jag henne.
- Jo men jag hade tråkigt.. sa hon och log.
- Typiskt dig. sa jag och skrattade lite.
- I know. sa hon och blinkade flirtigt.
Vi stod och snackade och gjorde lite saker och sen så plötsligt kysste Jasmine mig.
Jag puttade bort henne och sen så såg jag Nikki stå och kolla genom fönstret med tårar i ögonen och
innan jag hann reagera så sprang hon iväg.
Nikki's Perspektiv
Jag såg honom kyssa Jasmine och jag kunde inte fatta att han hade gjort det igen.
Jag sprang till en park.
Jag satte mig under ett träd och började gråta.
Jag kollade ner i marken och såg en liten , liten glas bit.
Jag tog upp den och bara kollade på den
och sen så skar jag ett litet hjärta i handleden.
Det sved och blodet rann..
Jag visste att Justin inte skulle komma och leta efter mig så det brydde jag mig inte så mycket
om.. Men jag såg Chrisian åka förbi med hans skate board.
Han såg mig och gick fram till mig.
- Nikki vad har du gjort!? sa han och jag fattade att han menade handleden.
- Inget särskilt. svarade jag.
Han kollade på mig allvarligt.
- Nikki , seriöst.. sa han och kollade mig i ögonen.
- Jag skar mig i handleden , so what? sa jag och iriterrat
- Har du och Justin bråkat igen? frågade han mig.
- Asså jag vet inte , men han kysste Jasmine..sa jag och tårarna rann.
Christian höll om mig och jag var glad att det inte var Chaz eller Ryan
för dem skulle driva med mig..
- Men asså Nikki man märker hur mycket han gillar dig.. han trodde att du inte
skulle komma tillbakba och vi har inte sett honom sen NY. sa han.
- Men hallå , varför skulle jag inte komma tillbaka? frågade jag honom.
- Ingen aning.. Men han trodde väll det.. sa han.
- Okej.. sa jag.
Christian höll om mig och det kändes så bra , Justin kunde få hans Jasmine
för jag var färdig med honom.. föralltid.
Christian kysste mig och jag besvarade kyssen. Men sedan drog jag mig undan
för det kändes lite fel.
- Oj , förlåt.. sa han.
- Nej Christian det gör inget , jag gillade det. sa jag och log.
Jag kysste honom och han besvarade kyssen.
Jag log mot honom men kände att nån kollade på mig.
Det var Justin. Han kollade på mig med ledsna ögon.
Jag brydde mig inte jag kollade tillbaka mot Christian och log.
- Egentligen borde du gå och prata med honom. sa han.
- Men jag vill inte. sa jag men han kollade
på mig med "du-måste-göra-det-här" blicken.
Jag reste mig upp och drog ner min kofta satt han inte skulle se att jag skurit mig själv.
Men koftan var vit så han såg blodet på den efter ett tag.
- Nikki du blöder! sa han och kollade ner mot min handled.
- Jag vet. svarade jag.
Vi satte oss på en parkbänk och vi skulle
försöka vara "vänner" även fast vi båda vara sura på varann.
Jag gick tillbaka till Christian och fake log.
- Nu är jag och Justin "vänner" nöjd? frågade jag honom och kysste honom.
- Väldigt. sa han och besvarade kyssen.
- Bra. sa jag och log.
- Vad vill du göra? frågade han mig.
- Igen aning. sa jag.
- Okej , jag ska till skate parken , följer du med? frågade han mig.
- Helst inte. sa jag.
- Okej , syns sen. sa han.
- Mm..
Jag tog en taxi till nått hotell och checkade in där..

KORTIS I KNOW , MEN SKA FÖRSÖKA SKRIVA MER SEN MEN HAR INGA IDÉER

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!!!:D men snälla, gör inte så att nikki och christian blir ihop! det ska ja vara nikki och justin elr???;)

Men iaf super duper bra!!:D

2011-01-15 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0