IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 15

- God natt Justin , sov gott. sa jag och gav honom en snabb puss på munnen.
- Shawty ska du redan sova? frågade han mig och jag nickade.
Jag gick och la mig i sängen och somnade efter en halvtimma.


*Nästa dag*
Jag vaknade av att Justin kysste mig.
- Vad är klockan? stönade jag.
- 12.55 svarade Justin.
- Jag vill sova , gnällde jag.
- Men shawty du kan sova på planet till ALT sa han och kysste mig igen.
- Okej då. svarade jag och satte på mig lite av dem nya kläderna jag köpt igår.
Jag hade även nya klackskor.
- Det gick snabbt. mumlade Justin medans jag sminkade mig och plattade håret.
- Hahah , när går planet? frågade jag honom.
- Vi kan åka nu om du vill? sa han.
- Okej. sa jag och vi gick till flygplatsen för att ta planet.
Eftersom det bara var jag och Justin på planet så sprang vi runt och larvade oss för det mesta.
Vi klättrade från stol till stol och lekte kull. Jag hittade en massa gömställen
och Justin hittade mig nästan aldrig. När han tog mig så kysste jag honom men sen så sprang jag ifrån honom som
vanligt.. fast han var ju snabbare en mig så det gick inte alltid så bra.
- Hahaha , du kan ju bara ge upp? frågade han när han hade fångat mig för 15 gången.
Jag kysste honom , nekade och sprang iväg igen.
Justin's Perspektiv
Nikki var verkligen som ett litet barn , hon gjorde
precis vad hon ville och larvade sig ständigt. Men det var det och en
massa andra saker som jag älskade med henne.
Hon hade gömt sig igen , jag letade nästan överallt och tillslut hittade jag henne.
- Hahah , fångad. sa jag när jag lyfte upp henne som en bebis.
- Justin varför bär du mig som om jag vore en bebis? frågade hon.
- För att du är en. sa jag och kysste henne.
- Då är du en pedofil som kysser bebisar. sa hon och flinade.
- Kanske det , fast bebisen kysser ju mig också. sa jag och hon kysste mig.
Jag bar runt på henne bara för att , men efter ett tag så försökte hon komma loss.
- Släpp ner mig! gnällde hon.
- Kanske senare. svarade jag.
- Snälla? sa hon och gjorde hennes puppy-eyes , hon var så söt.
- Okej då , men på ett villkor? sa jag.
- Vad som helst sa hon och log.
- Att du inte springer ifrån mig igen sa jag , hon nickade och jag släppte
ner henne.
- Lurad , hejdå! ropade hon och sprang iväg.
Jag sprang efter och såg vart hon gömde sig.
När hon såg mig så sprang hon iväg igen , och vi sprang och sprang och sprang.
- Tröttnar du aldrig på det här? frågade jag henne men hon neckade samtidigt som hon as garvade.
Tillslut fångade jag henne och då satte jag henne på en av stolarna och spände fast henne.
Men den tjejen var envis , hon knäppte bara upp och sprang ifrån mig igen.
Jag suckade och sprang efter henne.
När jag fångade henne kysste hon mig och sedan tog hon min keps.
- Du är så snygg i den. sa jag och log. Nikki slutade spring gick
tillbaka till mig och kysste mig passionerat , jag besvarade kyssen.
Nikki såg plötsligt trött ut så jag bar upp henne och sa.
- Du ser trött ut.
- Det är för att jag är trött. svarade hon.
Jag satte ner henne i en av förstaklass stolarna och hon somnade nästan deräkt.
Hon var så gullig när hon sov.
Jag tog en bild på henne och använde den som bakrund på min iphone.
Jag satte mig bredvid henne och höll om henne.
Jag hörde att hon mumlade ''Justin'' flera gånger i sömnen , jag tyckte det var jätte gulligt.
Jag fastnade i mina tanker och efter ett tag så somnade jag också.
Jag vaknade av att nån sa
- Justin , Justin vakna vi är framme. Jag öppnade mina ögon och såg att Nikki stod och skakade om mig.
- Du prata i sömnen. mumlade jag och hon rodnade.
- Vad har jag nu sagt? frågade hon.
- Du sa mest mitt namn sa jag och log.
Vi gick av planet och jag såg att Christian , Chaz , Ryan och Caitlin mötte mig trodde dem
men när dem såg Nikki så gav dem mig ''vem-är-hon'' blickar. Jag kramade om dem alla
och presenterade Nikki.
Nikki's Perspektiv
När jag och Justin gick av planet så såg jag Christian Beadles , Chaz Somers , Ryan Butler och Caitlin Beadles
stå och vänta på honom. Det kändes jätte skumt för dem kollade på mig som om jag var ett UFO
Justin presenterade mig och jag log mest. Jag fick kramar av alla och det kändes jätte skumt.
Jag förvandlades från as löjlig till väldigt blyg bara för att jag inte ville att dem skulle tycka
att jag var en fjortis eller bimbo eller nått..
Jag var glad över att Christian inte fyllt 14 än för då var han fortfarande yngre än mig..
Fast jag och Christian var båda 96:or men jag var fyldde år 11 april bara.
Dem andra såg på mig att jag var yngre en dem men det sket jag i.
- Ska vi sticka hem till mig? frågade Justin
- Eh , visst svarade Ryan.
Justin tog tag i min hand och jag log.
- Är ni tsm? frågade Caitlin och Justin svarade
- Yezbox , hon är min shawty.
Jag kunde inte sluta le när han sa det , jag var hans.
Justin hade inte sin hoodie så alla såg vem det var vilket var ganska störande , men
endå så höll han mig i handen och så. Det var många som frågade om autograpf och som frågade
vem jag var , och han sa att jag var han shawty eller favorite girl och det gjorde mig jätte glad.
Man såg på tjejerna att dem var avundsjuka men kom igen , dem kunde
ju inte slå ner mig om han står där bredvid.
Alla beliebers som var där hade mycket rosa på sig och
tröjor där det stod typ "I love Justin Bieber"
Jag kom ihåg när jag var sån och man skrek varje gång man såg en bild av honom eller
nått sånt suck..
Vi tog Christian och Caitlins Range Rower till Justins hus.
- Omb , fett fint! utbrast jag när vi kom in.
- Heheh , Tack. sa Justin.
- Vad ska vi göra? frågade Ryan.
- Det finns en fontän här sa Justin och blinkade mot mig.
Och på beloppet av 10 seckunder så hade jag tagit upp min bikini , sprungit till badrummet
och satt på mig den och kommit tillbaka.
- Vart? frågade jag med ögon som golfbollar.
Justin bara garvade åt mig men jag struntade i honom.
- Vill inte ni bada? frågade jag dem.
- Asså Nikki hur gammal är du? frågade Justin mig.
- Jag är 3 kom nu! sa jag och drog med honom , fast åt fel håll.
- Nikki , jag kanske ska visa dig vart fontänen är sa han.
- Okej svarade jag och följde med honom.
Fontänen var as stor , och det var knappt kallt i ALT.
- Kom nu , det blir inte kul utan er sa jag , kysste Justin och gjorde mina puppy-eyes.
Caitlin var roligast för hon gick med på det därekt.
- Nu är Caitlin roligast av er! skrek jag när hon hoppade i.Killarna stod och garvade åt oss
men jag sket i dem , som vanligt alltså.
- Faaan vad kallt det är! hörde jag Chaz skrika.
Jag och Caitlin garvade åt honom.
- Ryan , Justin och Christian är tråkmånsar! skrek Caitlin.
Dem bara stod där och glodde på oss som om vi var UFO:n
Jag gick ut ur fontänen och kysste Justin satt han blev helt blöt sen sa jag
- Snälla? med min oskyldiga röst.
Jag gick in i fontänen igen och kände att nån kramade mig bakifrån.
- Justiiin! utbrast jag när jag såg honom.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen.
- Ryan och Christian är rädda för vatten! skrek Justin.
Inte långt därefter så var båda i fontänen och jag garvade as mycket.
Jag ramlade också flera gånger men då garvade jag bara enu mer.
Alla blev blöta från topp till tå. Sen satte vi på oss våra kläder och då kom jag på att mitt
smink säkert runnit bort.
Jag gick till spegeln i badrummet och såg att allt utom maskaran runnit bort.
Faaan snart kommer mitt hår att bli lockigt.
Tänkte jag. Jag gick ut till dem andra.
Dem stod och pratade om nått.
- Nikki är du med på basket? frågade Ryan mig.
- Tror inte det svarade jag.
- Okej. sa han.
Caitlin var inte heller med så vi satt och kollade på.
- Hur träffade du och Justin varann? frågade Caitlin mig.
- Jag blev hans OLLG på en av hans konserter och sen så fick jag fanns nr i mina OLLG blommor
och så vidare. sa jag.
- Aha fett gulligt! sa hon och log.
- Du och Justin har varit tsm eller hur? frågade jag henne även fast jag redan visste.
- Aaa , fast för länge sen. svarade hon.
Vi pratade om lite saker , och Caitlin var as snäll. Jag skulle hellre vara med henne
än Elin och Amanda.
- Fett ägda ni blev! hörde jag Justin och Christian skrika.
Justin sprang till mig och kysste mig.
Jag besvarade kyssen
- Wohoooooo , Lovebirds! hörde jag Chaz skrika och alla utom jag och Justin garvade.
- Är du avundsjuk eller? frågade Justin honom och jag började as garva åt Chaz min.
- Hon är min. sa Justin och kramade om mig.
Jag såg att Caitlin log mot mig och jag kände mig lyckligast i hela världen.
Justin drog in mig i huset väääldigt snabbt.
- Vad gjorde du sådär för? frågade jag honom.
- Paparazzis. förklarade han.
- Oj. sa jag bara.
Alla dem andra kom in och vi bästemmde oss för att stanna inne.
Vi skulle kolla på film och dem ville se Paranormal Activity , jag hade sett trailern och
då hade jag blivit skit rädd men dem tvingade mig.

Jag gömmde mig mot Justins axel och höll för ögonen typ nästan hela filmen.
- Jag kommer aldriig sova igen! utbrast jag efter filmen och alla garvade åt mig.
- Då blir du galen. sa Caitlin.
- Nej? jag blir bara speedad sa jag.
Killarna garvade åt mig men jag brydde mig inte om dem.
Chaz var hungrig så vi beställde hem pizza..
Jag åt ju inte så mycket men eftersom jag inte ätigt på hela dagen så kunde
jag få i mig hela pizzan. Efter att vi hade ätigt så var jag uttråkad.
- Vi gör nått! skrek jag och hoppade upp från soffan där dem andra satt och tråkade.
- Som vadå? skrek Justin tillbaka för att reta mig.
Jag lipade åt honom , men sen sa Ryan att det var skola nästa dag.
- Inte för mig! sa Justin.
- Jag tror jag slipper? sa jag frågande.
Men Justin skakade på huvudet.
- Nope sa han malligt.
- Du är inte snäll! sa jag och lät som en tre åring.
- Jag vet sa Justin och blinkade mot mig.
- Hur ska jag stå ut en hel dag i skolan? frågade jag honom.
- Hahaha , det har jag ingen aning om.. sa han.
- Men seriöst , det finns ju pedofil lärare och sånt. Sa jag och tänkte
på Sami , Amandas stora syrra som tagit livet av sig för att hon hade blivit våldtagen av en lärare.
- Nu överdriver du. Sa Ryan.
- Nej? Min kompis stroasyster blev våldtagen av en lärare. sa jag och dem andra blev tysta.
- Är du seriös? frågade Chaz.
- Nej duvet sa jag ironiskt.
- Men vad hände? frågade Christian.
- Hon blev våldtagen av en lärare och tog livet av sig , mer vet jag inte. svarade jag med tom röst.
Justin kramade om mig och jag visste att han tyckte synd om mig.
- Hur länge ska du stanna i ATL? frågade Caitlin mig.
- En månad. svarade jag.
- Okej , jag fattar inte hur dina föreldrar kunde släppa iväg dig så länge. sa Caitlin.
- Asså min pappa är död och min mamma ligger på sjukhus och ska stanna där i en månad.. sa jag.
- Vad har hänt med henne? frågade Christian mig.
- Öh , hon typ hängde sig.. Och det var inte första gången
hon gjort det.. sa jag och kände att tårarna rann ner för kinderna.
- Har inte din mamma en pojkvänn eller nått? frågade Ryan.
- Jo , men han typ slår mig.. Sa jag.
- Låt mig gissa ditt ex är galen också? sa Chaz och skojade.
- Öhm.. Jaa , eller inte galen men nått i hans hjärna är inte rätt. sa jag.
- Men shit , vi tänker inte släppa dig från ATL! sa Chaz och dem andra nickade.
- Aaaaw tack. sa jag med mitt happyface.
Klockan var typ 22.35 men jag brydde mig inte.

FORTSÄTTNING FÖLJER , KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, vad gulliga alla är:D Men iaf super duper bra:D

2011-01-13 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0