IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 11

- Är vi typ tsm nu eller nått? frågade han mig.
- Jag vet inte , om du vill sa jag och log.
- Då är vi det svarade han.
Jag visste att jag log som ett fån men jag struntade i det.
Jag var den lyckligaste tjejen på jorden och det kunde ingen ändra på


- Ska vi dra eller? frågade Justin mig.
- Okej sa jag även fast jag inte ville.
Vi tog en taxi till ett ställe där man sålde biljetter
sedan gick vi vidare till 'The house of horrors' eller vad det nu hette..
Det var lång kö men Justin behövde bara visa vem han var
för att vi skulle komma in.
- Justin jag är rädd gnällde jag även fast det inte
kommit några monster än det hördes bara 'dunk dunk dunk' och dunkandet blev snabbare och snabbare
och Justin höll om mig. Jag kollade ofta upp mot honom och han bara log
även fast det kom massa clowner och monster av olika slag.
När jag såg en porslins docka så skrek jag så mycket satt jag tappade rösten.
- Det är bara en docka sa Justin men jag var lika rädd endå.
Justin hade sin ena arm runt mig och den andra klängde jag på.
Han behövde ständigt lugna mig och jag kännde mig jätte fånig.
- Jag känner mig jätte fånig sa jag
Justin garvade bara åt mig.
När vi äntligen kom ut ur det där hemska huset så
gjorde vi inte så mycket vi kollade på lite grejer och jag såg
en jätte fin ring!
Justin sa att han kunde köpa den till mig men jag sa att
han inte fick det. Men han köpte den endå.
- Justin jag kan inte ta emot den sa jag.
- Men jag vill att du ska ha den sa han och gjorde sina puppy-eyes.
Jag tog motvilligt emot ringen och satte på mig den.
Justin fick såklart en kram och han pussade mig på kinden.
- Älskar dig shawty sa han och log.
- Älskar dig mer sweetie sa jag.
Han nekade och jag suckade.
Justin köpte även ett par nya supranos.
Justin ville att vi skulle gå på nån resturang och äta.
När vi kom in på kina resturangen så visade Justin vem han var och bad om ett
enskilt bord. Servitrisen visade oss vägen till några bord på övervåningen som
hade som små glaskupoler runt om.
- Tack sa han och log mot henne.
Servitrisen var runt 17-18 och kollade på mig med hat i blicken.
Jag gav henne en blick som sa "han är min , bitch"
Sedan kollade jag på Justin och log.
Vi beställde suschi och jag sög på att äta med pinnar
så han garvade ganska mycket.
Sen kom servitrisen igen och frågade om vi ville ha notan blablablabla
Justin lade fram hans kort i pärmen och sen gick vi.
När vi kom till hotellet så bytte jag om till min pjamas
- Ska du redan sova? frågade han mig.
- Nej , jag gillar bara tt gå runt i pjamas sa jag och log.
Jag kände att han kollade på mig ungefär hela tiden.
Vill du kolla på film? frågade han mig.
- Visst , men vilken? frågade jag.
- Du får välja sa han.
- Okej , eh Twilight kanske? frågade jag.
- Visst vilken av dem? frågade han mig.
- Tvåan svarade jag.
Den var as sorlig och jag bölade igenom hela filmen.
- Vad är det älskling? frågade han mig.
- Den är så sorlig ju! sa jag medans tårarna rann.
- Men gumman det är ju bara på låtsas.
- Jag vet , men vi låtsas att jag är Bella och du är en snygg version av Edward.
Justin's Perspektiv
När hon sa det där om Bella och Edward
så höll jag om henne och kysste henne och sa
- Men jag kommer aldrig lämmna dig sa jag
och en liten bit av mig ville bara gråta för jag visste att
det inte var sant.
Hon log men hennes tårar slutade inte rinna
Jag torkade bort dem men det kom hela tiden nya.
Hennes masckara rann och hennes ögon var rödsprängda men
endå så var hon så vacker.
- I'll never let you go viskade jag henne
- Your my angel from the love sky viskade hon tillbaka.
Hon var så söt , jag ville verkligen inte lämmna henne , men
verkligheten var inte som sagorna och här fanns det
verkligen inte många lyckliga slut.
Jag vaknade vaknade upp från mina tankar och såg hur
filmen tog slut. Jag kollade på henne 24/7 hon var så snygg.
Jag tog av mig min tröja och mina byxor och såg hennes blick flyttas
ner mot mitt six-pack
- Mitt ansikte är här uppe sa jag och såg hur hon rodnade.
- Shawty det är lungt , jag kollar in dig med sa jag och log.
Hon kysste mig och det kändes så bra , fan vad jag älskar henne!
Jag besvarade hennes kyss och lade mina händer runt hennes midja
Jag tryckte henne närmare mig och kännde att hon lade sina händer runt min
hals , hon tog försiktigt tag i mitt hår. Jag avslutade kyssen och hon log mot
mig med hennes sexiga leende.
- Sova? frågade jag henne.
- Okej sa hon.
Jag lade mig i sängen och klappade på platsen bredvid mig.
Hon lade sig bredvid mig och några minuter senare så sov jag.
Nikki's Perspektiv
Han var så gullig när han sov
tänkte jag och smekte hans hår.
Men några minuter somnade jag också.

I KNOW AS DÅLIG MEN JAG ÄR TYP SJUK SÅ HAR INTE
DERÄKT ORKEN ATT SKRIVA..




Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gör inget:D Det var ju skitbra:D fast det nt hände något speciellt i den men ddet kan det inte alltid göra;)

2011-01-04 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0